quote:Damned, zit ze er echt? Zit de hele avond te kijken, maar heb haar niet gezien? Ook al lid? Volgens mij gaan ze het nog wel redden vanavond. Ze moeten er nog 9000 en aan het begin moestenn ze er 20000
Op maandag 27 oktober 2003 22:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zag net Anouck Klomp zitten bij de BNN ledenwerfshow, volgens mij gaat zij een heel grote ster worden in Nederland
Nee nog geen lid, ik ga wel lid worden denk ik alleen die show is echt bagger wat een saai ongeorganiseerd zooitje zeg. Ik kijk alleen nooit naar BNN maar is wel cool dat ze financieel bijdragen aan de Nederlandse film
quote:Kom op Markie. FF vanavond nog lid worden, dan kom je misschien live in de uitzending en kan je een leuke prijs winnen....ehhh...krijgen
Op maandag 27 oktober 2003 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee nog geen lid, ik ga wel lid worden denk ik alleen die show is echt bagger wat een saai ongeorganiseerd zooitje zeg. Ik kijk alleen nooit naar BNN maar is wel cool dat ze financieel bijdragen aan de Nederlandse film
quote:Neeeeeee! Bettina zagen wel eerder ook al thuis. Toen Renée Serge voor zijn kloten schoot werd hij even later naar het ziekenhuis gebracht. Lisette Domoor belde Bettina. Betje lag toen met een zorrolapje voor de ogen in haar kribbe.
Op maandag 27 oktober 2003 22:32 schreef Svensational het volgende:
Nee dit was echt de eerste keer dat we Bettina echt thuis zagen
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 28-10-2003 00:15]
quote:Zou tante Betje nog in de problemen komen?
Serge wordt overmeesterd door het arrestatieteam waarmee de gijzeling tot een einde komt. In het Beatrix ziekenhuis worden de slachtoffers van de gijzelingsactie binnen gebracht. Bram voelt zich verplicht om tegen zijn vader te liegen over de afwezigheid van zijn moeder. Carlo kan zichzelf maar moeilijk bedwingen als hij hoort van de bedreigingen aan JP's adres.
quote:Wat jammer zeg
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:28 schreef Svensational het volgende:
Volgende week maandag het einde van Serge
[..]Zou tante Betje nog in de problemen komen?
quote:Dat is een leuk nieuw beroep voor Dash 3 In 1 als ze uit het Beatrix wordt geschopt. Op de reet zitten bij een call center.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
Dash 3-in-1 was gisteravond ook bij de ledenwerfshow. op het laatst (op het podium) stond ze met Frank de Grave te lachen. ook stond ze bij Guus Meeuwis in het publiek. of ze ook in het belteam zat, weet ik niet. ik heb haar niet gezien.
Volgende week gaat Serge waarschijnlijk dood. Hij wordt opgepakt in het Beatrix na een gijzelactie en moet dan terug naar de TBS-kliniek. Maar Serge wil niet en zegt dat hij liever wil sterven en vraagt Bettina hulp hierbij ( Ik denk dat wanneer hij overmeesterd wordt hij neergeschoten wordt ofzo, want hij ligt dan kennelijk in het ziekenhuis ) En dan een tijdje later staat er dat de politie de laatste weken van Serge aan het natrekken is.
Hopelijk wordt hij ook nog geconfronteerd met de familie Couwenberg, dat wordt lachen.
En Claire en Niels hebben volgende week een geheimpje voor Hugo. Ze zullen wel samen gerotzooit hebben, dit hoop ik echt zou de verhaallijn zeker goed doen
quote:Ja dat dacht ik ook al. Zal de ruzie tussen Hugo en Niels goed doen!
Op woensdag 29 oktober 2003 18:58 schreef Markie-Mark het volgende:
En Claire en Niels hebben volgende week een geheimpje voor Hugo. Ze zullen wel samen gerotzooit hebben
En dat is dan voor Claire de derde neurochirurg uit het Beatrix
quote:Die heeft binnen de kortste keren het hele ziekenhuis afgewerkt!!!!!!
Op woensdag 29 oktober 2003 19:47 schreef Svensational het volgende:[..]
En dat is dan voor Claire de derde neurochirurg uit het Beatrix
En arme Ariel (not) een beetje Claire de schuld geven van d'r eigen gekloot ![]()
Hopelijk morgen weer Serge en Bettina, die miste je vandaag wel.
quote:Oh my God!!! Wat voor een surrogaatfan ben jij!? Brams moeder heet Karin de Boei.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Was wel een aardige aflevering op zich. Ik vind moeder de Boei (heeft dat mens trouwens geen naam) wel grappig.
quote:Die vrouw speelde toch eerst in SamSam?! Als Rietje van Nol?!
Op woensdag 29 oktober 2003 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Was wel een aardige aflevering op zich. Ik vind moeder de Boei (heeft dat mens trouwens geen naam) wel grappig. Dat zal wel op een scheiding uitlopen met dank aan Ellen
quote:Ja klopt ja. Ze speelde trwns ook nog in Vrouwenvleugel
Op donderdag 30 oktober 2003 16:11 schreef Karliene het volgende:[..]
Die vrouw speelde toch eerst in SamSam?! Als Rietje van Nol?!
quote:Nee, daar heet ze Rietje Brouwer.
Als Rietje van Nol?!
quote:duh.... haar man heette Nol...............
Op donderdag 30 oktober 2003 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Nee, daar heet ze Rietje Brouwer.
quote:Die heette ook Brouwer.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:53 schreef somegirl het volgende:[..]
duh.... haar man heette Nol...............
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Die heette ook Brouwer.
Enniewee
Volgens mij begint het vanavond echt ouderwets te worden met Serge die naar de Engel gaat, ik zit er klaar voor
quote:Hij gaat ook nog ff naar de Gamma. Kan hij een spa kopen om zijn eigen graf te graven.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:42 schreef Markie-Mark het volgende:Volgens mij begint het vanavond echt ouderwets te worden met Serge die naar de Engel gaat, ik zit er klaar voor
![]()
quote:Oke
Op donderdag 30 oktober 2003 16:52 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja klopt ja. Ze speelde trwns ook nog in Vrouwenvleugel
quote:Zou grappiger zijn geweest als Bram daadwerkelijk een zoon van Nol en Riet is.
Die vrouw speelde toch eerst in SamSam?! Als Rietje van Nol?!
quote:Ik vind die ouders van Bram tot nu toe niet echt BOEIend!!!!!!!!!!
Op donderdag 30 oktober 2003 19:56 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Zou grappiger zijn geweest als Bram daadwerkelijk een zoon van Nol en Riet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |