spoiler:
quote:Zo! En nou is de beurt aan Claire om 'm 'n muilpeer te geven.
Op woensdag 22 oktober 2003 20:37 schreef babette21 het volgende:
Lizzy was iddGroot gelijk dat ze Arthur op z'n bek sloeg, had op zeker het zelfde gedaan!
En volgende week wordt Ariël van de opleiding getrapt
. Hopelijk is het een harde trap, zodat ze op Texel terechtkomt
quote:Zodat ze op alle vier tussen de hangbuikzwijntjes ... ehhh ... schaapjes kan mekkeren?
Op donderdag 23 oktober 2003 16:41 schreef Svensational het volgende:En volgende week wordt Ariël van de opleiding getrapt
quote:Maar Kyra wijst haar op de mogelijkheid van een hertentamen, dus dat zal ze dan wel halen (met de hakken over de sloot), zodat ze toch weer kan blijven....
Op donderdag 23 oktober 2003 16:41 schreef Svensational het volgende:En volgende week wordt Ariël van de opleiding getrapt
quote:Ja dat d8 ik ook ja. Maar ze moet toch echt binnenkort weer terug komen volgens mij.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:06 schreef soapie het volgende:
Weet iemand wanneer Renee terugkomt??? Dacht dat het misschien in die brief zou staan die Joyce kreeg, maar er werd niks over gezegd...
En wat is die Ariël een stomme koe zeg. Ze dacht zeker dat het spieken niet op zou vallen. In zo'n klein kamertje en ze probeerde het niet echt te verbergen ofzo
quote:Zit zeker in de familie, Ariel is net zo dom als Carlo!!! En dan JP, ik bedoel maar, ik zou het niet pikken om zo door mijn zoon (als ik die had) te worden behandeld!!!!!!!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:35 schreef Svensational het volgende:En wat is die Ariël een stomme koe zeg. Ze dacht zeker dat het spieken niet op zou vallen. In zo'n klein kamertje en ze probeerde het niet echt te verbergen ofzo
quote:Ik had Carlo (m / v) die stoel door zijn analfabetische reet geramd. Eén ding klopt wel: hij weet niet wie die ¤ 50,- heeft gebietst, want hij kan niet lezen wat er op het biljet staat, die os! Hahahahahahahaha!
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:51 schreef soapie het volgende:[..]
Zit zeker in de familie, Ariel is net zo dom als Carlo!!! En dan JP, ik bedoel maar, ik zou het niet pikken om zo door mijn zoon (als ik die had) te worden behandeld!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 25-10-2003 14:44]
quote:Je eigen vader bedriegen hoe triest ben je dan!!!! En eigenlijk besteelt hij ook zichzelf, ik neem aan dat hij ook meedeelt in de fooienpot...
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:38 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik had Carlo (m / v) die stoel door zijn analfabetische reet geramd. Eén ding klopt wel: hij weet niet wie die ¤ 50,- heeft gebietst, want hij kan niet lezen wat er op het biljet staat, die os! Hahahahahahahaha!
quote:Het lijkt erop dat het weer spannend gaat worden deze week. Ik vermoed dat Aafke Serge gaat ontmaskeren. Serge en Daan gaan in ieder geval niet naar Brazilië maar Daan gaat in z'n eentje een restaurant beginnen in Kroatië. Misschien dat Renee Serge weer gaat neerschieten. Maar nu wel goed raak
Maandag 27 oktober
Bettina krijgt lucht van de plannen van Serge. Ze wil maatregelen treffen. Daan neemt Duuk in vertrouwen over zijn twijfelachtige gevoelens voor Pascal. Er ontstaat een conflict tussen Daan en Ellen over een logeerpartijtje. Joost wordt verrast door een nieuwe thuishulp.Dinsdag 28 oktober
Serge weigert Bettina nog voedsel en water te geven zolang ze niet doet wat hij van haar vraagt. Lizzy doorziet het plan van Arthur en komt oog in oog te staan met de mooie verpleegster van Joost. Ariël ontvangt de uitslag van het tentamen dat bepalend is voor haar verdere carrière in het ziekenhuis. Joost vermaakt zich met het idee dat Lizzy jaloers is.Woensdag 29 oktober
Ariel is doodongelukkig nu ze van Ellen te horen heeft gekregen dat ze de opleiding moet verlaten. Kyra wijst Ariel op de mogelijkheid van een hertentamen. Tara gaat uit in The Galaxy en nodigt in een opwelling Duuk uit om met haar de nacht door te brengen. Duuk gaat in op haar aanbod. Ma de Boei ontdekt een andere kant van zichzelf nu haar man is opgenomen in het ziekenhuis.Donderdag 30 oktober
Duuk vraagt aan Tara of ze verliefd op hem is, terwijl zij juist probeert te polsen wat Duuk van haar vindt. Joost en Hugo proberen er achter te komen wie van hen de meeste kans maakt bij de persoonlijke verpleegster van Joost. Daan dwingt Serge langs te komen in de Engel. Serge geeft JP de opdracht om Aafke weg te werken voor hij komt. JP is bloednerveus.rijdag 31 oktober
De spanning rond Serge en Carlo wordt JP teveel: hij kan er niet meer goed mee omgaan en zakt in elkaar. Daan en Kyra nemen afscheid van elkaar. Beiden vinden het een vreemd idee dat Daan de volgende dag naar Brazilie vertrekt. Serge weet opnieuw een gruwelijke manier om Bettina tot medewerking te dwingen. JP komt een kort moment bij kennis en probeert duidelijk te maken dat Pascal niemand minder dan Serge van Mieghem is.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 27-10-2003 15:29]
quote:Ik hoop dat Serge door Victor, die inmiddels kierewiet en terug in Nederland is, wordt omvergereden.
Op maandag 27 oktober 2003 15:25 schreef Svensational het volgende:Het lijkt erop dat het weer spannend gaat worden deze week. Ik vermoed dat Aafke Serge gaat ontmaskeren. Serge en Daan gaan in ieder geval niet naar Brazilië maar Daan gaat in z'n eentje een restaurant beginnen in Kroatië. Misschien dat Renee Serge weer gaat neerschieten. Maar nu wel goed raak
quote:Nee man, Serge moet zien te ontkomen, zodat ie over een jaar of twee opnieuw iedereen gek kan maken!!! Face it: Serge is cool. Hij is niet alleen evil, maar ook gestoord... Fijne combinatie!
Op maandag 27 oktober 2003 15:54 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik hoop dat Serge door Victor, die inmiddels kierewiet en terug in Nederland is, wordt omvergereden.
quote:Ach ja, zo ben ik ook geweest.
Op maandag 27 oktober 2003 18:02 schreef babette21 het volgende:[..]
Nee man, Serge moet zien te ontkomen, zodat ie over een jaar of twee opnieuw iedereen gek kan maken!!! Face it: Serge is cool. Hij is niet alleen evil, maar ook gestoord... Fijne combinatie!
Greetz,
O. Zwart
quote:Woehaaaa, een geest
Op maandag 27 oktober 2003 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ach ja, zo ben ik ook geweest.
Greetz,
O. Zwart
quote:Voorlopig ff niet, want ik heb mijn laken niet met Dash 3 In 1 gewassen.
Op maandag 27 oktober 2003 18:50 schreef Svensational het volgende:[..]
Woehaaaa, een geest
Nee, nee! De dooie "Olaf" is een bodydouble. Ikzelf ben 'm met de bodydouble van Bobby & Nicky Fischer gesmeerd.
quote:Ik heb het niet zo op de poes van Bettina.
Op maandag 27 oktober 2003 21:36 schreef babette21 het volgende:
Die kat van Bettina is echt kickuh!!!
Wel spannend nu met Serge hoor, hij begint nu echt door te draaien, tijd dat Reneetje weer terugkomt
quote:Hij werd zelfs in de aftiteling genoemd
Op maandag 27 oktober 2003 21:36 schreef babette21 het volgende:
Die kat van Bettina is echt kickuh!!!
quote:Ja die heb ik ook liever
Op maandag 27 oktober 2003 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb het niet zo op de poes van Bettina.Geef mij die van Lizzy maar.
![]()
quote:Nee dit was echt de eerste keer dat we Bettina echt thuis zagen
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Nooit geweten dat Bettina een huis+poes had, ik dacht dat die altijd gewoon op kantoor sliep in haar stoel![]()
Wel spannend nu met Serge hoor, hij begint nu echt door te draaien, tijd dat Reneetje weer terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |