Maandag 20 oktober
Aafke ziet in dat Carlo dyslectisch is en probeert hem hiermee te helpen. Een onverwachte ontmoeting tussen Tara en Duuk zet haar opnieuw in vuur en vlam. Serge heeft steeds meer moeite om zijn leugens te verbergen voor Daan.
Dinsdag 21 oktober
Bettina vermoedt dat Serge een geldtransport heeft overvallen. Bram krijgt veel kritiek van zijn vader en weet zich geen houding te geven. Arthur doet Joost beloften als hij bij de van Walsums thuis komt revalideren.
Woensdag 22 oktober
Pa de Boei moet worden onderzocht in het ziekenhuis. Arthurs kritische opstelling naar Lizzy wakkert bij Claire het gevoel aan dat zij ook niet goed genoeg is voor zijn zoon. Niels en Hugo komen in medisch conflict.
Donderdag 23 oktober
Een gezellig avondje bij de familie van Walsum krijgt een vervolg voor Arthur en Lizzy. Tara geeft toespelingen aan Duuk en is niet gediend van Carlo's aandacht. Claire praat in op Joyce.
Vrijdag 24 oktober
JP vermoedt dat Carlo een greep in de fooienpot heeft gedaan. Hij probeert met Carlo een gesprek aan te knopen, maar dit loopt anders dan hij verwacht. Niels toont zijn interesse in een buitenlands project, maar later blijkt dat Arthur het project al heeft verdeeld. Ariël heeft een manier bedacht om haar tentamen te halen.
Wel beetje dom trouwens, dat Niels Belgisch gaat lullen als ie met z'n vrouw praat, maar in Nl gewoon Hollands lult... Dat over die vrouw had ik trouwens wel goed voorspelt... haha 1-0 voor mij!!
quote:Ja dat snap ik ook niet helemaal.
Op maandag 20 oktober 2003 16:57 schreef Svensational het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat in een gehucht als Ulft elke avond de discotheek open is en druk is. En ze gaan er ook bijna elke avond heen. Hebben ze geld teveel ofzo
quote:Ulft is het internationale drugscentrum. Elke avond wordt er geld witgewassen. Zo kocht Olaf er drugs van Laszco. Ulft is het Volendam van het oosten des lands.
Op maandag 20 oktober 2003 16:57 schreef Svensational het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat in een gehucht als Ulft elke avond de discotheek open is en druk is. En ze gaan er ook bijna elke avond heen. Hebben ze geld teveel ofzo
quote:Met zo'n lichaam hoeft een vrouw toch ook niet werken. Er komt altijd wel een rijke idioot op af.
Op maandag 20 oktober 2003 17:08 schreef Riann het volgende:[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal.
En tara is daar ook al verschillende keren heen geweest en verschillende keren niet hoeven te werken
quote:Was Bram de BOEI er dan niet bij?
Op maandag 20 oktober 2003 20:47 schreef soapie het volgende:
Vond het niet echt een boeiende aflevering.
quote:Nee, heel de aflevering niet in beeld geweest.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Was Bram de BOEI er dan niet bij?
quote:Is toch vrij logisch? Denk aan buitenlanders die in nl wonen, die met nederlanders gewoon nederlands praten maar als ze thuis zijn hun eigen taal?
Op maandag 20 oktober 2003 16:15 schreef babette21 het volgende:Wel beetje dom trouwens, dat Niels Belgisch gaat lullen als ie met z'n vrouw praat, maar in Nl gewoon Hollands lult... Dat over die vrouw had ik trouwens wel goed voorspelt... haha 1-0 voor mij!!
quote:vond 'm ook wel komisch
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuurke was weer op dreef.
Ellen is ineens wel behoorlijk zwanger, gaat snel zeg bij haar, zo van de één op de andere dag!
Gastrol Kirsten Mulder is cool, al vrees ik dat 't maar voor korte duur is...
quote:Nou had ik toch zo gehoopt dat JP die Serge "Pascal" van Mieghem eens bij zijn wats had gepakt. Wat verdient die lul toch een muilpeer op zijn gevreet.
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:51 schreef babette21 het volgende:[..]
vond 'm ook wel komisch
Ellen is ineens wel behoorlijk zwanger, gaat snel zeg bij haar, zo van de één op de andere dag!
Gastrol Kirsten Mulder is cool, al vrees ik dat 't maar voor korte duur is...
Wat was er met Arthur en welke gastrol speelt Kirsten Mulder?
quote:Die van een lekker wijf.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het niet gezien vandaagen welke gastrol speelt Kirsten Mulder?
quote:Ze dacht meteen de enorme gun van Arthur op wie ze ooit verliefd was.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe reageerde Betsie trouwens op die enorme gun die uit Serge's kast kwam vallen???
Tante Betsie schrok hevig van het machinepistool. Ze heeft Serge met klem gevraagd om geen domme dingen er mee te doen. Serge ging er mee accoord en heeft woord gehouden. NOT! Die lul heeft een geldtransport overvallen en daarbij één van de geldlopers zwaar verwond.
quote:Waarom mis ik altijd de leukste afleveringen
Op woensdag 22 oktober 2003 14:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ze dacht meteen de enorme gun van Arthur op wie ze ooit verliefd was.
Tante Betsie schrok hevig van het machinepistool. Ze heeft Serge met klem gevraagd om geen domme dingen er mee te doen. Serge ging er mee accoord en heeft woord gehouden. NOT! Die lul heeft een geldtransport overvallen en daarbij één van de geldlopers zwaar verwond.
quote:Omdat jij op Nederland 2 op Nancy Coolen ligt te kwijlen, misschien?
Op woensdag 22 oktober 2003 14:15 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waarom mis ik altijd de leukste afleveringen
Kirsten Mullder
en spannende dingen met Serge!!!!
Het vijfletterwoord van vandaag is K W I J L!
quote:Eén of andere projectleidster. Ze hebben artsen nodig voor 'n project in India of Indonesië ofzo (heb niet zo goed op zitten letten
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
welke gastrol speelt Kirsten Mulder?
quote:Hopenlijk hebben ze daar zo'n honger dat ze 'm opvreten. Dient die Taugenichts ook nog ergens voor.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:04 schreef babette21 het volgende:En volgens mij wil tante Betsie Serge erheen sturen, om hem zo voor noppes naar het buitenland te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |