quote:Een permanente ban voor Carlo!
Op woensdag 15 oktober 2003 21:11 schreef soapie het volgende:[..]
Verwijderen die gast!!!!
quote:Ik heb liever met 1.000 Aafkes dan met 1 Carlo te maken . Wat is die "vent" een irritante zeurzak!
Op woensdag 15 oktober 2003 21:17 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Carlo eigenlijk wel meevallen. Maar die Aafke, echtHoe ze zich tegen die Carlo zit aan te bemoeien en de hele tijd tegn JP zeggen wat ie moet doen
Laat die kerel lekker z'n eigen zoon opvoeden.
quote:Inderdaad en hij vindt zichzelf zo geweldig, gadver!!
Op woensdag 15 oktober 2003 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik heb liever met 1.000 Aafkes dan met 1 Carlo te maken . Wat is die "vent" een irritante zeurzak!
quote:Hij is te stom om met de duivel te dansen. Hij kan niet eens een reservering fatsoenlijk opschrijven.
Op woensdag 15 oktober 2003 21:31 schreef soapie het volgende:[..]
Inderdaad en hij vindt zichzelf zo geweldig, gadver!!
quote:Aafke komt erachter dat hij dyslectisch is.....
Op woensdag 15 oktober 2003 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hij is te stom om met de duivel te dansen. Hij kan niet eens een reservering fatsoenlijk opschrijven.
quote:Hopenlijk zegt Jean Paul tegen Aafke dat Serge uit 't lunaticasylum is opgelazerd. Serge maakt Carla ... Carlo ... af en prijzen we 'm voor zijn daad.
Op woensdag 15 oktober 2003 21:42 schreef soapie het volgende:[..]
Aafke komt erachter dat hij dyslectisch is.....
![]()
![]()
Vanavond kreeg ik dit berichtje:
Die fucking Joost altijd met zijn geintjes. Moet ik straks met hem mee naar het O jee O jee wat moet ik doen... Die enge Serge dreigt Carlo te vermoorden!JP
Ik snap eigenlijk alleen die laatste zin. Volgens mij meot er voor O jee een punt en dat dat op die Serge slaat en dat die zin daarvoor niet afgemaakt is
quote:Jan Piet is veel te bang voor Serge om zijn mond open te doen...
Op woensdag 15 oktober 2003 21:45 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hopenlijk zegt Jean Paul tegen Aafke dat Serge uit 't lunaticasylum is opgelazerd. Serge maakt Carla ... Carlo ... af en prijzen we 'm voor zijn daad.
quote:Ik begreep 'm ook niet... (Heb me ook aangemeld)
Op donderdag 16 oktober 2003 19:16 schreef Svensational het volgende:Die fucking Joost altijd met zijn geintjes. Moet ik straks met hem mee naar het O jee O jee wat moet ik doen... Die enge Serge dreigt Carlo te vermoorden!JP
Ik snap eigenlijk alleen die laatste zin. Volgens mij meot er voor O jee een punt en dat dat op die Serge slaat en dat die zin daarvoor niet afgemaakt is
quote:JP heet Jean Paul.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:44 schreef soapie het volgende:[..]
Jan Piet is veel te bang voor Serge om zijn mond open te doen...
quote:Wat maakt het uit hoe hij heet, als hij zo doorgaat loopt Carlo vanzelf weg!!!! Voorgoed.............
Op donderdag 16 oktober 2003 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
JP heet Jean Paul.
quote:Is dat echt zo? Heb dat in al die jaren nooit gehoord. Hij heeft zelfs geen achternaam. Misschien is het wel gewoon Jan Pietersen
Op donderdag 16 oktober 2003 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
JP heet Jean Paul.
quote:Hij heet Jean Paul. Dat zei hij ooit bij "Laat Ze Maar Lachen".
Op donderdag 16 oktober 2003 21:59 schreef Svensational het volgende:[..]
Is dat echt zo? Heb dat in al die jaren nooit gehoord. Hij heeft zelfs geen achternaam. Misschien is het wel gewoon Jan Pietersen
quote:Waar heb je die info vandaan gehaald?
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze last heeft van woede-aanvallen.
quote:Zou wel cool zijn als 't
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:Misschien is zijn vrouw de ex van een Couwenberg of een Reitsema? Dat was bij Maurice ook zo. Op een gegeven moment kwam hij met Daphne op de proppen.
quote:Nou hoe ze uitviel tegen Niels toen hij zei dat ie terug moest. En als Niels aan de telefoon was met haar, was ze volgens mij ook niet al te vrolijk..
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waar heb je die info vandaan gehaald?
quote:Best wel niet zo leuk ja. Serge heeft er weer één afgemaakt
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:25 schreef babette21 het volgende:
ben de hele week weg geweest, dus dat wordt 'n lange zit zondag... zal wel zien of ik 't op kan brengen. is 't aan te raden of was 't een duf weekje?!?!
Welkom weer terug trouwens. Ik las op het archief dat je het heel leuk hebt gehad. Mooi zo :p
quote:Onderweg Naar Morgen is altijd interessant.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:25 schreef babette21 het volgende:
ben de hele week weg geweest, dus dat wordt 'n lange zit zondag... zal wel zien of ik 't op kan brengen. is 't aan te raden of was 't een duf weekje?!?!
quote:Dat hoeft niet aan die vrouw te liggen. Niels is zelf ook vaak een zoutzak. Beetje traag.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:32 schreef Svensational het volgende:[..]
Nou hoe ze uitviel tegen Niels toen hij zei dat ie terug moest. En als Niels aan de telefoon was met haar, was ze volgens mij ook niet al te vrolijk..
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom hij zijn vrouw angstvallig achterhoudt. Hij kan tegen Joyce of Aafke toch wel zeggen dat hij een gezin heeft en dat er problemen zijn.
Toen Niels pas opdook vertrouwde ik 'm niet. Later wel, maar nu weer niet. Er is iets raars met die vent. Het zou me toch niet verbazen als hij de kluit belazert en in de verste verte geen Couwenberg is.
Het zou leuk zijn als zijn huidige vrouw de ex van Arthur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |