quote:Nou, ik weet idd niet zeker of hij het echt over gemaakt heeft, maar ik denk het wel. Hij zei ook tegen Bettina: "Ik kan er toch niet gelukkig mee worden"
Op zaterdag 8 november 2003 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Weet je het zeker? Volgens mij heeft Daan alleen maar gezegd dat hij het geld teruggeeft. Ik denk dat hij vindt dat Bettina naar de kloten kan lopen en dat hij de poen bij zich houdt. Zou ik ook doen. Bettina steunde een meedogenloze moordenaar en daarvoor zou ze 'm moeten tikken.
Tis natuurlijk wel een groot verschil 220.000 en 60.000. En hij had alweer een nieuwe motor gekocht.
Wat wordt de nieuwe topic-titel?
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 08-11-2003 21:36]
quote:De bevestiging kwam in beeld op de laptop van Bettina dat het bijgeschreven was
Op zaterdag 8 november 2003 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Weet je het zeker? Volgens mij heeft Daan alleen maar gezegd dat hij het geld teruggeeft. Ik denk dat hij vindt dat Bettina naar de kloten kan lopen en dat hij de poen bij zich houdt. Zou ik ook doen. Bettina steunde een meedogenloze moordenaar en daarvoor zou ze 'm moeten tikken.
quote:ow, sorry dat had ik even gemist
Op zaterdag 8 november 2003 21:23 schreef Svensational het volgende:Oh op die manier. Nee, Bettina is bij Daan langsgeweest met het vriendelijke verzoek om het geld terug te storten. In ruil daarvoor kreeg hij de erfenis van Serge (€ 60.000) En dat heeft ie dus gedaan
quote:Dat dacht ik al, maar ik moet een aantal afleveringen van verleden week nog even terugspoelen en bekijken.
Op zaterdag 8 november 2003 21:36 schreef Ambrosius het volgende:De bevestiging kwam in beeld op de laptop van Bettina dat het bijgeschreven was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |