quote:FFX
Op woensdag 22 oktober 2003 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit het Xbox topic
[..]Final Fantasy X:
(zowieso)
ICO:
GT3:Gehad:
GTA III:
Ik krijg deze of volgende week trouwens Rachet and Clank
quote:Bij Dimension Plus is 'ie 224,95
Op woensdag 22 oktober 2003 15:10 schreef Kegelaar het volgende:
Hoi, ik wil graag zo'n PS2 silver edition kopen. Heeft iemand nog suggesties waar ie wat goedkoper is dan de gebruikelijke ¤229.-? Vind dat namelijk beetje duur voor kale kast.
quote:Veel goedkoper zal het wel niet worden denk ik
Hoi, ik wil graag zo'n PS2 silver edition kopen. Heeft iemand nog suggesties waar ie wat goedkoper is dan de gebruikelijke ¤229.-? Vind dat namelijk beetje duur voor kale kast.
quote:Als je hem graag wilt hebben is 229 toch niet zo veel?
Ik was voor m'n aqua een stuk meer kwijt.
quote:Babyblauw heerst
Op woensdag 22 oktober 2003 16:54 schreef Manfredje het volgende:[..]
Als je hem graag wilt hebben is 229 toch niet zo veel?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:54 schreef Manfredje het volgende:[..]
Als je hem graag wilt hebben is 229 toch niet zo veel?
quote:zwarte verkopen en zilveren(of aqua) kopen? had het zo ook met mijn gamecube gedaan(met zo'n 50 euro kortingsbon van de gba:sp)
Op woensdag 22 oktober 2003 18:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. Die lijkt me ook super!.. maar ik moet het maar bij mijn zwarte houden
maar de 205 via een free-id bij de free record shop is het goedkoopst, of je moet heel veel geluk hebben op ebay of dergelijke site
quote:Koop liever van het geld wat er anders bij zou moeten een GC
Op woensdag 22 oktober 2003 19:04 schreef Tain het volgende:[..]
zwarte verkopen en zilveren(of aqua) kopen? had het zo ook met mijn gamecube gedaan(met zo'n 50 euro kortingsbon van de gba:sp)
maar de 205 via een free-id bij de free record shop is het goedkoopst, of je moet heel veel geluk hebben op ebay of dergelijke site
quote:ben echt benieuwd hoe het op een tv eruit ziet
Op woensdag 22 oktober 2003 20:32 schreef Chocobo het volgende:
OK DIT IS NIET NORMAAL![]()
GT4 SHOTS
quote:En hoe kan ik zo'n ID-pas aanvragen? Dat is nl wel een goed idee.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
FRS, ID-pas aanvragen en kopen voor 205 euro zoals ik
quote:http://www.freerecordshop.nl/shop/content/free-id/koop.asp
Op woensdag 22 oktober 2003 21:04 schreef Kegelaar het volgende:[..]
En hoe kan ik zo'n ID-pas aanvragen? Dat is nl wel een goed idee.
E-bay is niets: staan nog geen zilveren op. Bij de mediamarkt overigens ¤224
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Mede omdat hij zelf niet kon wachten op de release en playtester wou zijn. En om natuurlijk de ultimate racegame te maken.
quote:* Plaguebearer meldt zich ook
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:20 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer mensen behalve Ker die de zilveren PS2 hebben
I'm only going to say this once. You're a fool if you don't already own Grand Theft Auto III and Grand Theft Auto: Vice City. Now, if you're in a coma, or you're 12 years old and your parents actually read game labels (all 2% of you), I understand. Otherwise, forget it.
There is little left to say, except that you should already own both of these. And if you don't, Rockstar has just made it easier and cheaper to do. Now, do the smart thing and buy this PS2 bundle, for God's sake.
The only reason you might hesitate is if you own an Xbox, in which case, by paying $10 more, you can acquire the bundle with slightly enhanced graphics, shinier stuff and hands that look less like G.I. Joe's Kung Fu grip.
Scoring this game, I should add, is a weird thing. Especially when it comes to scoring two games with one overall score. I have used the highest score of the two games, because both games together, at this price, logically and by all other means, warrant it.
quote:Op de vorige pagina gelezen dat ze ook een versie van GT4 met motors gaan maken?
Op woensdag 22 oktober 2003 23:39 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat er uit moet gaan zien
Op donderdag 23 oktober 2003 08:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Op de vorige pagina gelezen dat ze ook een versie van GT4 met motors gaan maken?
Ik zelf moest voor de EyeToy gewoon het normale bedrag neerleggen omdat het als 'hardware' werd verkocht.
Overigens ben je ook een stomme boer als je geen Free-ID neemt voor 5 eurootjes want je hebt het er zo uit. Vaak leuke aanbiedingen en dan nog eens 10% eraf... alleen maar winst met zo'n kaartje!!
Einde van dit reclamebericht
quote:*noteert*
Op donderdag 23 oktober 2003 10:55 schreef JK het volgende:
vreet ik mn schoenen op..
En idd, maar 5 euro per jaar en ik heb sinds ik het heb al minstens 75 euro gespaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |