quote:Hoe kom je erbij dat dit screenzzz zijn?! Het zijn gewoon gerenderde plaatjes.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:55 schreef Smots het volgende:
nog meer Jak II screenzzzzz
(afkomstig van http://www.authorisedcollection.com/en/guides/info/index.php?id_guide=21)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:26 schreef Hakkert het volgende:[..]
en jij wilde hem eerst niet kopen
quote:Ja ongelovelijk he!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:35 schreef gijsje79 het volgende:[..]
quote:Gozer is nog veranderlijker als een wijf het weer.
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:41 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ja ongelovelijk he!
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Gozer is nog veranderlijker als een wijf het weer.
quote:Nog steeds niet
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:26 schreef Hakkert het volgende:[..]
en jij wilde hem eerst niet kopen
quote:nee jij vraagt um van je kuiken
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nog steeds niet
quote:Om een lang verhaal kort te maken : verslavend en bloedjemooi. Ik ga weer spelen, want ik heb al zo weinig tijd en die gaat nu toch echt besteed worden aan PS2'en. Lees idd de reviews. Ik vind hem in ieder geval veel beter dan deel 1. Maar hij is wel teringsmoeilijk soms.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:17 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Vertel dan es wat.
Hoe is de besteuring.
Het geluid.
En dat soort dingen.
Is het zoiets als deel 1 of is het totaal anders.
Vertel Vertel..........
quote:Zal hem dan volgende week wel effen halen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:02 schreef Firmamenten het volgende:[..]
Om een lang verhaal kort te maken : verslavend en bloedjemooi. Ik ga weer spelen, want ik heb al zo weinig tijd en die gaat nu toch echt besteed worden aan PS2'en. Lees idd de reviews. Ik vind hem in ieder geval veel beter dan deel 1. Maar hij is wel teringsmoeilijk soms.
quote:Ja hierro!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
Die Jak 2 ziet er lekker uit.Heeft er al iemand het spel gehaald?
quote:Niet vloeiend ? Ik hoop geen framedrops. Probeer hem eens op 50 Hrz te zetten
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:38 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Ja hierro!!
Ik had hem woensdag al!!
Het is zeker de moeite waard, alleen 1 ding vind ik jammer!!
Als je met een missie bezig bent (die soms wel eens lang duren) dan moet je helemaal overnieuw met die missie beginnen.. Dat is het enige nadeel!!
Voorderest loopte het beeld af en toe niet vloeiend, maar misschien kan mijn tv dat niet aan ofzo
Geluid is perfect!!
en CHECK DEZE MOVIE
http://beyondgoodevil.com/uk/video.php
Join the Rebellion
As action reporter Jade, capture the truth using stealth, force, and wits against a government that deceived you. Stop at nothing until the perpetrators are exposed.
Expose the Conspiracy
Enter a futuristic world full of deception, where nothing is as it seems and exposing the truth is the only hope of restoring freedom.
Prepare for Anything
Brace yourself for a journey through the reaches of a strange and ever-changing universe from the mind of innovative game creator, Michel Ancel.
United we Fight
Battle against the forces of conspiracy with Jade's punishing dai-jo staff techniques, and master amazing tag-team fighting combos with allied resistance fighters Pey'j and Double H.
quote:Cube en Xbox zullen denk ik eerder beter zijn qua graphics denk ik maar tis wel weer slim van Sony
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:44 schreef pallieballie het volgende:
Ja volgens mij tijdje terug exclusief PS2 gemaakt, omdat die andere 2 cuntzools natuurlijk te bagger qua power zijn om dit klaar te spelen.
quote:Allemaal propaganda leugens.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:Cube en Xbox zullen denk ik eerder beter zijn qua graphics denk ik maar tis wel weer slim van Sony
Die cuntbox moet het hebben van hogere resolutie van textures maar is daardoor zo vlot als dikke stront. En de kubus kan wel, maar wil niet, gezien het beperkt aantal topgames (relatief).
Zolang de PS2 games heeft als FF, JAK II, GT4, MGS3 en die hele lange structurele rits topgames, blijven die andere 2 maar cuntconzolen voor halve zolen. No offence.
Maar je hebt gelijk, dit was gewoon slim van Sony.
quote:Wat een fanboy bullshit, zeg. Het is gewoon een feit dat de Gamecube en de Xbox hardwarematig betere capaciteiten hebben voor het weergeven van 3D graphics dan de PS2, zoals anti-aliasing. De kracht van de PS2 zit hem vooralsnog in de 'emotion engine', de co-processor gericht op het aansturen van bijv. AI en natuurgetrouwe visuele effecten (bijv. een stuiterende bal die exact voldoet aan o.a. de wet van de zwaartekracht).
Die cuntbox moet het hebben van hogere resolutie van textures maar is daardoor zo vlot als dikke stront. En de kubus kan wel, maar wil niet, gezien het beperkt aantal topgames (relatief).
quote:En niet vergeten dat de XBox en Gamecube na de PS2 op de markt kwamen -> betere, mooiere,snellere techniek.
Op zondag 19 oktober 2003 03:41 schreef chibibo het volgende:[..]
Wat een fanboy bullshit, zeg. Het is gewoon een feit dat de Gamecube en de Xbox hardwarematig betere capaciteiten hebben voor het weergeven van 3D graphics dan de PS2, zoals anti-aliasing. De kracht van de PS2 zit hem vooralsnog in de 'emotion engine', de co-processor gericht op het aansturen van bijv. AI en natuurgetrouwe visuele effecten (bijv. een stuiterende bal die exact voldoet aan o.a. de wet van de zwaartekracht).
Sony heeft de naam mee en de reeks/genre spellen die verkrijgbaar zijn op de console. Ik zal dan ook zelf niet zo snel een Xbox of Gamecube kopen omdat de spellen me niet liggen (of voor de XBox op de PC of PS2 ook te krijgen zijn). Ja heel misschien een GC als ie 99 euro kost, maar dan ook alleen maar voor bijv. Pikmin en Mario Sunshine.
Ben wel benieuwd naar de grafische kwaliteiten van alle opvolgers van de huidige next-gen consoles, de stap van PSX naar PS2 was al een flink grote.
quote:
Wat een fanboy bullshit, zeg. Het is gewoon een feit dat de Gamecube en de Xbox hardwarematig betere capaciteiten hebben voor het weergeven van 3D graphics dan de PS2, zoals anti-aliasing. De kracht van de PS2 zit hem vooralsnog in de 'emotion engine', de co-processor gericht op het aansturen van bijv. AI en natuurgetrouwe visuele effecten (bijv. een stuiterende bal die exact voldoet aan o.a. de wet van de zwaartekracht).
Van mij mag ratchet & klank 2 snel komen, hopelijk heb ik daar minder het lege gevoel bij.
Voor de rest laat het wel duidelijk zien dat de PS2 nog lang niet aan z'n einde is. Prachtig spel hebben de naughty dogs mensen neergezet
quote:ik wil hem
Op zondag 19 oktober 2003 15:32 schreef DaMSWer het volgende:
JAK 2 : Nou ik heb hem ook vrolijk spinnend in me PS2, en wat vind ik der van. Nou ten eerste is het beeld gewoon geweldig mooi. Kan der niets anders van zeggen. Al vanaf de intro zit je met een open smoelwerk te genieten. Het "level" waarin je begint is gigantisch groot, en omdat der geen echte laadtijd is kun je lekker vlot door de wereld bewegen. De humor is goed, maar toch mist het iets. Iets waardoor het toch enigszins saai aanvoelt.Van mij mag ratchet & klank 2 snel komen, hopelijk heb ik daar minder het lege gevoel bij.
Voor de rest laat het wel duidelijk zien dat de PS2 nog lang niet aan z'n einde is. Prachtig spel hebben de naughty dogs mensen neergezet
quote:Hap hap! Komt er weer een met zijn AA gezeur. Als dat het enige is waar ze beter in zijn volgens jou dan weet je zelf niet echt waarover je praat. De PS2 heeft allang nagenoeg hetzelfde niveau daarin bereikt (mits een goeie moderne engine van coders die weten wat ze doen), zie de laatste spellen.
Het enige waar ie tekort in komt is textureresolutie, wat weer direct te maken heeft met zijn veel te beperkte geheugenomvang, en daardoor is ie ook duidelijk zwakker in FPS games qua ruwe power. Zolang de PS2 echter het best bediend wordt aan topgames, die deze machine maximaal benutten, heb je geen fuck aan je theoretische specs en je magere gameslineup voor de cuntbox en je cuntcubus.
Het aantal RPG's, GT4, MSG3, PES3, GTA, JAK II en de kilometers lange gameslijst waar voor ieder wat wils opstaat zegt genoeg over waar de vooruitgang zit, op gameplay en grafisch gebied, op de GC moet ik met een loep zoeken naar topgames. De PS2 heeft de markt in handen. En ik kan je ook genoeg games op de Xbox en Cube aanwijzen die er ook niet uitzien, ondanks dat ze zgn. 'superieur' zijn...
Dit is trouwens het PS2 topic, cuntbox en cuntcubus defensie-posts horen hier niet.
quote:BLA BLA BLA.... PS2 is gewoon een uberrielekst ding en wat maakt het nou uit hoe die aan zijn reterielekste grafix komt. Zolang die die maar heeft..
Op zondag 19 oktober 2003 17:41 schreef pallieballie het volgende:[..]
<knip>
Dit is trouwens het PS2 topic, cuntbox en cuntcubus defensie-posts horen hier niet.
Ik ben met SH op dat lake aant roeien maar dat schiet niet op
quote:Ja hij zit meteen op de kast en komt weer met het standaard PS2 is inferieur verhaal, dat is gewoon bullshit als ik naar de actuele praktijk kijk. Het zijn de games die ertoe doen, niet de specs.
Op zondag 19 oktober 2003 18:06 schreef Hakkert het volgende:[..]
BLA BLA BLA.... PS2 is gewoon een uberrielekst ding en wat maakt het nou uit hoe die aan zijn reterielekste grafix komt. Zolang die die maar heeft..
![]()
Die games moeten het maximale eruit halen wat erin zit, en op de PS2 wordt de lat nog steeds hoger gelegd, AA is verleden tijd bij een goed topspel. JAK II heb ik bv. gisteren bij een maat gespeeld, die is gewoon grafisch baanbrekend. Moet de GC en Xbox eerst maar eens nadoen.
quote:Ik doe geen horror spellen, te eng. Bij RE ben ik al afgehaakt.
Ik ben met SH op dat lake aant roeien maar dat schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |