abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:01:33 #251
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_14116302
Met mijn zoon in mijn armen, en met een hand tikkend meldt ik me even snel. . Waar ik voorheen op vrijdagavond met een pot bier zat te gamen, zit ik nu hier in de woonkamer achter mijn laptop, terwijl ik er nu pas weer achter kom dat het vrijdagavond is (was het totaal vergeten, totdat ik hier naar de datums keek). De komende week of iets langer geen gamijng voor mij (zou ook echt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen eerlijk gezegd). Blijf posten iedereen iig, het is erg pretig om toch op de hoogte gehouden kunnen worden door mee te lezen.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_14116726
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:01 schreef Zooi het volgende:
Met mijn zoon in mijn armen, en met een hand tikkend meldt ik me even snel. . Waar ik voorheen op vrijdagavond met een pot bier zat te gamen, zit ik nu hier in de woonkamer achter mijn laptop, terwijl ik er nu pas weer achter kom dat het vrijdagavond is (was het totaal vergeten, totdat ik hier naar de datums keek). De komende week of iets langer geen gamijng voor mij (zou ook echt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen eerlijk gezegd). Blijf posten iedereen iig, het is erg pretig om toch op de hoogte gehouden kunnen worden door mee te lezen.
Zoooooooooi .. klein beetje oftopic.. hoest met de kleine?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 12:59:09 #253
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14124509
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:01 schreef Zooi het volgende:
Doen we Zooi !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 13:00:03 #254
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14124520
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 13:00:17 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14124525
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 13:00:25 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14124526
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')