ook een mooi topic, maar dat moet dan weer in lit
quote:idd.
op donderdag 22 januari 2004 22:21 schreef yvonne het volgende:[..]
mooie topics idd,
er staan heus wel juweeltjes tussen!
* spee..mackensen geeft het vergrootglas terug
wat is dat toch met jou, dat ik elke keer weer verzeild raak in een beleidsdiscussie? volgende keer ga ik consult berekenen hoor
quote:erg he
op donderdag 22 januari 2004 22:25 schreef mackensen het volgende:[..]
idd.
* spee..mackensen geeft het vergrootglas terug
wat is dat toch met jou, dat ik elke keer weer verzeild raak in een beleidsdiscussie? volgende keer ga ik consult berekenen hoor
quote:omfg je doet wat?!?!?! je wou toch niet beweren dat je me serieus neemt?
op donderdag 22 januari 2004 22:36 schreef yvonne het volgende:[..]
erg he
, maar ik luister wel naar je hoor
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef mackensen het volgende:[..]
omfg je doet wat?!?!?! je wou toch niet beweren dat je me serieus neemt?
(je zou de eerste zijn. en nou hou ik m`n bek dicht, voordat dat dordste leffevat op poten me bant wegens slowchatten
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:51 schreef yvonne het volgende:[..]
ik heb ondertussen een test topic geopend voor een idee waar ik al langer mee speelde fok! kunst & kitsch
mackensen, heb je zelf nog inspiratie voor kwaliteitstopics? open eens iets intressants
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:23 schreef yvonne het volgende:
[centraal] eerste wereldoorlog boekenook een mooi topic, maar dat moet dan weer in lit
die verdienen ook wel wat moois, al is het verbazend dat er de laatste tijd gelukkig weer kunst topics worden geopend.
maar alles onder de streep onzin, met de uitschieter idols, heeft eigenlijk een heel ander publiek en da's niet erg.
je wel bekoren mackensen? misschien heb je zelf een intressant onderwerp waarover je iets soortsgelijks kunt doen?
quote:
op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef _the_general_ het volgende:
kon dit topic: de ss totenkopf ( doodshoofd )je wel bekoren mackensen?
btw ik volg die topics van jou, en het gaat echt over werkelijk van alles en nog wat. van ww2 generaals tot de eieren etc. ik vind dat voor iemand van een jaartje of 20 je overmatig veel weet van historie en je interesses zijn ook al zo breed. houden zo. oppervlakkige mensen hebben we al genoeg in de wereld
quote:helemaal mee eensch.
op donderdag 5 februari 2004 22:29 schreef mackensen het volgende:[..]
btw ik volg die topics van jou, en het gaat echt over werkelijk van alles en nog wat. van ww2 generaals tot de eieren etc. ik vind dat voor iemand van een jaartje of 20 je overmatig veel weet van historie en je interesses zijn ook al zo breed. houden zo. oppervlakkige mensen hebben we al genoeg in de wereld
ik ben heel blij met een user als the genaral in c&h
quote:maar z`n naam fatsoenlijk spellen, ho maar
op donderdag 5 februari 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:[..]
helemaal mee eensch.
ik ben heel blij met een user als the genaral in c&h
tssssk foei foei foei
quote:ik ga het even sluiten..
op zondag 8 februari 2004 16:43 schreef olliea het volgende:
dit hollanders topic deel 5 zie ik in elk geval niet graag in c&h.
die oversight kunnen ze wat mij betreft naar oudhollandsch gebruik in een stamppot verwerken.
quote:geeft niks, we kunnen nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer doen,
op maandag 16 februari 2004 14:20 schreef _the_general_ het volgende:
oeps, yvonne heeft al ziets gedaan met haar diggers topic geloof ik
quote:zeker wel
op woensdag 18 februari 2004 13:03 schreef _the_general_ het volgende:
als ik zo al die mooie topics zie, zoals de adel topics denk ik soms "we konden wel een paar mooie websites maken samen":p
quote:mag allemaal hier
op maandag 16 februari 2004 14:39 schreef _the_general_ het volgende:
misschien is een appart brainstorm topic een idee? waarin mensen personen kunnen aandragen en bespreken?
quote:
op woensdag 18 februari 2004 13:16 schreef natalie het volgende:mag allemaal hier
en als ie vol is, dan openen we gewoon een nieuwe.
ik bedoelde een appart topic om te bespreken welke personen we eventueel konden interviewen met c&h
quote:ah, op die fiets
op woensdag 18 februari 2004 13:27 schreef _the_general_ het volgende:
maar dan denk ik dat niet veel andere users reageren?
ik bedoelde een appart topic om te bespreken welke personen we eventueel konden interviewen met c&h
over of ie sticky gaat, daar ga ik dan nog even met yvonne over praten. dan zouden er namelijk 3 brainstormtopics (incl fb) sticky staan. imho is dat misschien iets teveel van het goede.
quote:hij hoeft niet perse sticky te staan hoor
op woensdag 18 februari 2004 13:30 schreef natalie het volgende:over of ie sticky gaat, daar ga ik dan nog even met yvonne over praten. dan zouden er namelijk 3 brainstormtopics (incl fb) sticky staan. imho is dat misschien iets teveel van het goede.
ik zal eens iets openen!
quote:supers
op woensdag 18 februari 2004 13:32 schreef _the_general_ het volgende:hij hoeft niet perse sticky te staan hoor
![]()
ik zal eens iets openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |