quote:ok, gewoon top 15 weer aanhouden net als in het invloedrijkste personen toernooi neem ik aan. en een duur van ong. 3 weken, mocht het minder goed lopen dan verwacht maken we er 2 weken van.
op zaterdag 17 januari 2004 11:45 schreef yvonne het volgende:[..]
jaaaaa, prima plan
ik heb alleen het gevoel dat er iets meer reclame gemaakt moet worden voor dit toernooi.
quote:kan ik gewoon dezelfde inleiding gebruiken als het invloedrijkste personen toernooi of moet er echt een stukje worden geschreven?
op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
quasar?
als een mooi stukje maakt kan het op de fp
hebben we daar ook reclame
quote:dat is ook nog een idee. maar onder welk kopje wil je 't dan zetten, yvonne?
op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
quasar?
als een mooi stukje maakt kan het op de fp
hebben we daar ook reclame
quote:geen idee, mogen de fp mensjes bepalen
op zaterdag 17 januari 2004 18:52 schreef natalie het volgende:[..]
dat is ook nog een idee. maar onder welk kopje wil je 't dan zetten, yvonne?
quote:nee, echt een mooi promotie stukje met voorbeelden,
op zaterdag 17 januari 2004 18:51 schreef quasar_de_duif het volgende:[..]
kan ik gewoon dezelfde inleiding gebruiken als het invloedrijkste personen toernooi of moet er echt een stukje worden geschreven?
de invloedrijkste personen v/d historie tournament
quote:daar ben ik niet zo goed in. vind jij het leuk om het te doen of...?
op zaterdag 17 januari 2004 19:45 schreef yvonne het volgende:[..]
nee, echt een mooi promotie stukje met voorbeelden,
we gaan eens aan echte werving doen
quote:ik ben er denk ik nog slechter in dan jij
op zaterdag 17 januari 2004 20:47 schreef quasar_de_duif het volgende:[..]
daar ben ik niet zo goed in. vind jij het leuk om het te doen of...?
zet de opzet eens neer?
dan komen we er wel uit
quote:toernooi invloedrijkste volkeren gaat over volkeren uit de wereldgeschiedenis die het leven op aarde een grote wending hebben gegeven. een top 15 van volkeren van de babyloniërs tot aan de amerikanen, van de maya's tot aan de britten. elk volk mag.
op zaterdag 17 januari 2004 22:00 schreef yvonne het volgende:[..]
ik ben er denk ik nog slechter in dan jij
.
zet de opzet eens neer?
dan komen we er wel uit
de bedoeling is om je eigen top 15 in het toernooi-topic neer te zetten waarna ik ga tellen en de uitslag bekend maken zodra de 2 á 3 weken om zijn. uiteraard weer mooi verzorgd in een excel-bestand.
minder zogenaamde c & h topics die eigenlijk gewoon een voortzeting zijn van de eeuwig durende pol en nws polarisatie loopgravenoorlogen. ik krijg jeuk als ik weer een topic zie opduiken vol mt gebash op hetzij de yanks hetzij hoofddoekjes etc. ga maar ergens anders zielig doen en standpunten herkauwen wat mij btreft, niet hier
verder wordt ik ook best wel blij als trollposts als bijvoorbeeld [adoratietopic] richard wagner of [adoratietopic] richard wagner of [adoratietopic] richard wagner om maar eens wat voorbeelden aan te halen gewoon spoorloos en defintief met wortel en tak worden verwijderd. weghalen dat discussie verneukend gezeik, doe dat maar in onzin of zo
verder, maar dat is ws te idealistischn van me, hoop ik dat al die pre-pubers die in hun onderwijs niet verder gekomen zijn dan het opdreunen van de tafel van 4 ook hun vertier ergens andes gaan zoeken. we hebben helemaal niks aan replies waaruit blijkt dat de bewuste poster zijn/haar wijsheid heeft uit de korte cursus geschiedenis voor totale dummies en hersenlozen en blijkt dat ze zelfs die cusus al moeite hadden met de inhoudsopgave.
quote:je hebt het meer over wat je níet wil zien....
op donderdag 22 januari 2004 13:11 schreef mackensen het volgende:
wat ik graag zou willen zien?minder zogenaamde c & h topics die eigenlijk gewoon een voortzeting zijn van de eeuwig durende pol en nws polarisatie loopgravenoorlogen. ik krijg jeuk als ik weer een topic zie opduiken vol mt gebash op hetzij de yanks hetzij hoofddoekjes etc. ga maar ergens anders zielig doen en standpunten herkauwen wat mij btreft, niet hier
quote:ja ja ja, gaat ie lekker joh?
verder, maar dat is ws te idealistischn van me, hoop ik dat al die pre-pubers die in hun onderwijs niet verder gekomen zijn dan het opdreunen van de tafel van 4 ook hun vertier ergens andes gaan zoeken. we hebben helemaal niks aan replies waaruit blijkt dat de bewuste poster zijn/haar wijsheid heeft uit de korte cursus geschiedenis voor totale dummies en hersenlozen en blijkt dat ze zelfs die cusus al moeite hadden met de inhoudsopgave.
[dit bericht is gewijzigd door natalie op 22-01-2004 13:38]
quote:ik stel voor dat als je geen feedback wilt, hetzij positief, hetzij negatief zoals ik gaf, dat je er dan niet naar vraagt.
op donderdag 22 januari 2004 13:35 schreef natalie het volgende:[..]
je hebt het meer over wat je níet wil zien....
en minder zogenaamde c & h topics?
uhmmm, het kan je ontgaan zijn, maar je zit in c&h nu. we zijn allang blij dat dit forum wat drukker wordt.
[quote]door wanhopig elk topic wat ook maar enigzins iets in de verste verte met cultuur te maken heeft hier snel naar toe te transporteren? da t vindt ik ten eerste best wanhopig van jullie, ten tweede is het allemaal overbodige valse lucht. btw waarschijnlijk intrepeteer je mn reply verkeerd. de nadruk ligt op zogenaamd. alle topics die zogenaamd hier horen maar hier gewoon niks te zoeken hebben omdat ze de kutsfeer en rellen van nws en pol meebrengen. straks is het weer wanhopig doen en ingrijpen als iedereen mekaar hier voor rotte politieke of hoofddoekjesvis gaat uitmaken
[quote]
als je jeuk krijgt van topics over oorlogen of hoofddoekjes, dan stel ik voor dat je fora gaan bezoeken waar men daar níet over praat. deze topics horen hier. meer kan ik er ook niet van maken eigenlijk
[..]
quote:een welgemeende fuck you wat betreft de eis tot respect. enig niveau mag wel degelijk verlangd worden van posts in dit forum. daar is het het forum naar. domme generaliserende breezah praat hoort hier niet.
ja ja ja, gaat ie lekker joh?
ik zit een hoop ergernis in de toon van je post.
gaarne beetje meer respect opbrengen, niet alle post van de users hoeft bol te staan van de cultuurhistorische kennis.
dank u.
quote:ik snap je argument,
op donderdag 22 januari 2004 17:53 schreef mackensen het volgende:
een welgemeende fuck you wat betreft de eis tot respect. enig niveau mag wel degelijk verlangd worden van posts in dit forum. daar is het het forum naar. domme generaliserende breezah praat hoort hier niet.
verder,
ik ben echt dol op dit forum , echt waar en het doet raakt me best wel als ik zie wat een moeite mensen doen om prachtige topics te maken, heel erg is het dan om c&h wederom onder in de stats te zien bungelen,
niet dat die cijfers me nou zoveel zeggen, maar c&h hoort beter te verdienen.
ik weet niet of je een strenge kwaliteitseis kunt stellen,
maar idd topics als "wie was karel de grote want dat heb ik nodig voor school "oid gaan me ook weleens tever.
aan de andere kant worden dit soort mindere topics door anderen weer opgepikt en wordt het meestal omgebouwd tot een fatsoenlijk topic.
ik weet wat je gaat zeggen, fok! is te groot en kwaliteit is weg.
ben ik niet helemaal met je eens,
de kleinere fora blijven toch uitschieters met een geweldig trouw publiek.
je weet dat ik je mening op prijs stel, en zou graag zien, als je wilt,
dat je met alternatieven, of tips aankwam
quote:ts is een vast gast in onz en ja, dan komen andere onzinners even mee
op donderdag 22 januari 2004 13:11 schreef mackensen het volgende:
verder wordt ik ook best wel blij als trollposts als bijvoorbeeld [adoratietopic] richard wagner of [adoratietopic] richard wagner of [adoratietopic] richard wagner om maar eens wat voorbeelden aan te halen gewoon spoorloos en defintief met wortel en tak worden verwijderd. weghalen dat discussie verneukend gezeik, doe dat maar in onzin of zo
quote:inderdaad, kwaliteit boven kwantiteit
op donderdag 22 januari 2004 18:22 schreef yvonne het volgende:[..]
ik snap je argument,
je weet dat c&h lang bijster slecht gedraaid heeft.
ik ben idd ook niet dol op de afdankertjes van oog of pol,
omdat ze toch uitlopen op hersenloos gebash.
edoch,
wat stel jij voor?
die topics gewoon niet meer hier laten lopen?
quote:nou een echte cultuur en/of historie discussie dient antuurlijk niet uit de weg gegaan te worden. een feitjes en kijk eens wat een mooi voorwerp uit 12 na christus dit is forum is ook vrij zinloos
en als men ergens over wil discussieren men zich maar vervoege in oog en pol?
kan, is een optie die zeker te verwerkstelligen is.
verder,
ik ben echt dol op dit forum , echt waar en het doet raakt me best wel als ik zie wat een moeite mensen doen om prachtige topics te maken, heel erg is het dan om c&h wederom onder in de stats te zien bungelen,
niet dat die cijfers me nou zoveel zeggen, maar c&h hoort beter te verdienen.
[/quote]
fuck die stats, zioals ik zei, kwqliteit boven kwantiteit of in dit geval ook populariteit
quote:zoals ik zeg, nergens voor nodig dat jan en alleman en z`n kleine zusje in c & h komt blaten over domme dingen die er niet toe doen. je kunt wel heel krampachtig een "groot"publiek proberen te trekken en alles wat maar enigzins en als je er met een vergrootglas doorheen gaat classificeren tot c & h topic, maar dan ben je uiteindleijk nog verder van huis dan als je niks doet, want.....
ik weet niet of je een strenge kwaliteitseis kunt stellen,
maar idd topics als "wie was karel de grote want dat heb ik nodig voor school "oid gaan me ook weleens tever.
aan de andere kant worden dit soort mindere topics door anderen weer opgepikt en wordt het meestal omgebouwd tot een fatsoenlijk topic.ik weet wat je gaat zeggen, fok! is te groot en kwaliteit is weg.
ben ik niet helemaal met je eens,
de kleinere fora blijven toch uitschieters met een geweldig trouw publiek.
je weet dat ik je mening op prijs stel, en zou graag zien, als je wilt,
dat je met alternatieven, of tips aankwam
het trouwe diehard publiek blijft weg doordat ze geen zin hebben om kaf bnog van koren te scheiden (of in fok termen de bagger van de goeie topics), en doet uiteindleijk niet eens meer de moeite om nog wat te posten, "want binnen no-time word het topic toch verkracht in alle gaten door een bende breezahmongooltjes" resultaat: c & h is een verlenging van nws/pol/onz, iedereen geirriteerd, iedereen boos, dit wordt nooit meer wat, dicht dat forum, klaar amen over uit.
overigens ik spreek natuurlijk wel voor mezelf nu, misschien dat de overige c & h posters en de trouwe lurkers nog de fut kunnen (blijven) opbrengen, maar ikzelf merk dat ik bij elk nieuw geteleporteerd topic of het zoveelste bash maar raak topic steeds minder zin heb om uberhaupt nog verder moeite te doen om nog eens iets leuks te er tusen uit te zoeken waar ik me wel mee zou willen bemoeien(als in : over meepraten, meedenken etc)
mackensen, hoe vaak kom jij eigenlijk langs in dit subforum? ik zie je niet vaak en toch heb je een nogal botte mening. ben je een lurker danwel kloon?
[dit bericht is gewijzigd door quasar_de_duif op 22-01-2004 21:43]
quote:kloon
op donderdag 22 januari 2004 21:42 schreef quasar_de_duif het volgende:
ik ben het wel eens met mackensen dat het kwaliteitsniveau van de topics wel iets omhoog mag. er zit veel rotzooi tussen waar ik nooit op klik. dat moet je eruit filteren en zorgen dat users zoals gellius, beeer en batuwu_griekgriek vaker posten. hoe dan ook, het moet aantrekkelijker gemaakt worden wil je meer users trekken.mackensen, hoe vaak kom jij eigenlijk langs in dit subforum? ik zie je niet vaak en toch heb je een nogal botte mening. ben je een lurker danwel kloon?
quote:nou dit kan me wel bekoren bijvoorbeeld:
op donderdag 22 januari 2004 22:01 schreef _the_general_ het volgende:
maar mackensen, wat voor onderwerpen zou jij graag terug zien in een topic?
om er eens een paar te noemen
topics waar men en passant nog wat van opsteekt en waar men stiekem wijzer van wordt. het is op fok een eng woord, maar topics die inhoudelijk zijn, daar krijg ik een strakke plasser van
zogezegd
quote:juist, en hoe vermijd je dan de popjopi onderwerpen?
op donderdag 22 januari 2004 21:42 schreef quasar_de_duif het volgende:
. hoe dan ook, het moet aantrekkelijker gemaakt worden wil je meer users trekken.
te hoog drempelig is ook niet goed,
houdt ook er ook rekening mee dat persoonlijke voorkeur meetelt, jij vindt beeer en consorten leuk posten, anderen slaan ze accuut over.
kan en mag als er maar voldoende diversiteit is.
natalie en ik zijn er wel voor om de beladen bashtopics gewopon niet in c&h te laten lopen, we hebben een ander publiek hier, er is in oog en pol zat plek voor reeksen en bashgedoe.
kijk , wij openen ook wel eens luchtiger onderwerpen, een geboorte van een koningskind, een reeks over moorddadige artsen ,
niet alles moet loodzwaar zijn, en we blijven afhankelijk van de input van users,
al denk ik dat natalie en ik een van de ijverigste mods zijn, we komen zelf geregeld met nwe topics, steken er ook best veel werk in,
dat is niet om een veer te willen hebben of zelf toe te dienen,
maar meer om aan te geven dat wij het modschap van een geliefd forumonderdeel best wel serieus nemen.
en alle ideeen en input zijn meer dan welkom, maar als ik heel eerlijk ben zit ik niet te wachten op een invasie van users die dit forum ruk vinden, maar het weleens lollig vinden.
en mackensen loopt al heel lang mee
quote:neh ik ben een newbie hoor
op donderdag 22 januari 2004 22:12 schreef yvonne het volgende:en mackensen loopt al heel lang mee
quote:mooie topics idd,
op donderdag 22 januari 2004 22:11 schreef mackensen het volgende:[..]
nou dit kan me wel bekoren bijvoorbeeld:
kerst in een andere tijd.
de mooiste medaille!
affiches uit de jaren '30- '60
mooie historische uitspraken:
michiel de ruyter
brieven van het front, 18.09.1939 - 29.07.1941
predicaat "de grote"om er eens een paar te noemen
topics waar men en passant nog wat van opsteekt en waar men stiekem wijzer van wordt. het is op fok een eng woord, maar topics die inhoudelijk zijn, daar krijg ik een strakke plasser van
zogezegd
ook een mooi topic, maar dat moet dan weer in lit
quote:idd.
op donderdag 22 januari 2004 22:21 schreef yvonne het volgende:[..]
mooie topics idd,
er staan heus wel juweeltjes tussen!
* spee..mackensen geeft het vergrootglas terug
wat is dat toch met jou, dat ik elke keer weer verzeild raak in een beleidsdiscussie? volgende keer ga ik consult berekenen hoor
quote:erg he
op donderdag 22 januari 2004 22:25 schreef mackensen het volgende:[..]
idd.
* spee..mackensen geeft het vergrootglas terug
wat is dat toch met jou, dat ik elke keer weer verzeild raak in een beleidsdiscussie? volgende keer ga ik consult berekenen hoor
quote:omfg je doet wat?!?!?! je wou toch niet beweren dat je me serieus neemt?
op donderdag 22 januari 2004 22:36 schreef yvonne het volgende:[..]
erg he
, maar ik luister wel naar je hoor
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef mackensen het volgende:[..]
omfg je doet wat?!?!?! je wou toch niet beweren dat je me serieus neemt?
(je zou de eerste zijn. en nou hou ik m`n bek dicht, voordat dat dordste leffevat op poten me bant wegens slowchatten
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:51 schreef yvonne het volgende:[..]
ik heb ondertussen een test topic geopend voor een idee waar ik al langer mee speelde fok! kunst & kitsch
mackensen, heb je zelf nog inspiratie voor kwaliteitstopics? open eens iets intressants
quote:
op donderdag 22 januari 2004 22:23 schreef yvonne het volgende:
[centraal] eerste wereldoorlog boekenook een mooi topic, maar dat moet dan weer in lit
die verdienen ook wel wat moois, al is het verbazend dat er de laatste tijd gelukkig weer kunst topics worden geopend.
maar alles onder de streep onzin, met de uitschieter idols, heeft eigenlijk een heel ander publiek en da's niet erg.
je wel bekoren mackensen? misschien heb je zelf een intressant onderwerp waarover je iets soortsgelijks kunt doen?
quote:
op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef _the_general_ het volgende:
kon dit topic: de ss totenkopf ( doodshoofd )je wel bekoren mackensen?
btw ik volg die topics van jou, en het gaat echt over werkelijk van alles en nog wat. van ww2 generaals tot de eieren etc. ik vind dat voor iemand van een jaartje of 20 je overmatig veel weet van historie en je interesses zijn ook al zo breed. houden zo. oppervlakkige mensen hebben we al genoeg in de wereld
quote:helemaal mee eensch.
op donderdag 5 februari 2004 22:29 schreef mackensen het volgende:[..]
btw ik volg die topics van jou, en het gaat echt over werkelijk van alles en nog wat. van ww2 generaals tot de eieren etc. ik vind dat voor iemand van een jaartje of 20 je overmatig veel weet van historie en je interesses zijn ook al zo breed. houden zo. oppervlakkige mensen hebben we al genoeg in de wereld
ik ben heel blij met een user als the genaral in c&h
quote:maar z`n naam fatsoenlijk spellen, ho maar
op donderdag 5 februari 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:[..]
helemaal mee eensch.
ik ben heel blij met een user als the genaral in c&h
tssssk foei foei foei
quote:ik ga het even sluiten..
op zondag 8 februari 2004 16:43 schreef olliea het volgende:
dit hollanders topic deel 5 zie ik in elk geval niet graag in c&h.
die oversight kunnen ze wat mij betreft naar oudhollandsch gebruik in een stamppot verwerken.
quote:geeft niks, we kunnen nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer doen,
op maandag 16 februari 2004 14:20 schreef _the_general_ het volgende:
oeps, yvonne heeft al ziets gedaan met haar diggers topic geloof ik
quote:zeker wel
op woensdag 18 februari 2004 13:03 schreef _the_general_ het volgende:
als ik zo al die mooie topics zie, zoals de adel topics denk ik soms "we konden wel een paar mooie websites maken samen":p
quote:mag allemaal hier
op maandag 16 februari 2004 14:39 schreef _the_general_ het volgende:
misschien is een appart brainstorm topic een idee? waarin mensen personen kunnen aandragen en bespreken?
quote:
op woensdag 18 februari 2004 13:16 schreef natalie het volgende:mag allemaal hier
en als ie vol is, dan openen we gewoon een nieuwe.
ik bedoelde een appart topic om te bespreken welke personen we eventueel konden interviewen met c&h
quote:ah, op die fiets
op woensdag 18 februari 2004 13:27 schreef _the_general_ het volgende:
maar dan denk ik dat niet veel andere users reageren?
ik bedoelde een appart topic om te bespreken welke personen we eventueel konden interviewen met c&h
over of ie sticky gaat, daar ga ik dan nog even met yvonne over praten. dan zouden er namelijk 3 brainstormtopics (incl fb) sticky staan. imho is dat misschien iets teveel van het goede.
quote:hij hoeft niet perse sticky te staan hoor
op woensdag 18 februari 2004 13:30 schreef natalie het volgende:over of ie sticky gaat, daar ga ik dan nog even met yvonne over praten. dan zouden er namelijk 3 brainstormtopics (incl fb) sticky staan. imho is dat misschien iets teveel van het goede.
ik zal eens iets openen!
quote:supers
op woensdag 18 februari 2004 13:32 schreef _the_general_ het volgende:hij hoeft niet perse sticky te staan hoor
![]()
ik zal eens iets openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |