originele en aparte namen voor de awards zullen moeten worden verzonnen dus daar zal eerst even een topic voor geopend moeten worden. de 2de stap zijn de nominaties voor de vaste users van c&h, en als laatste de uitreiking.
uiteraard zal ik mijn steentje bijdragen door de awards te ontwerpen en de icoontjes aan te passen, en zal ook wel mee willen helpen met het organiseren. toch zal iemand de hoofdorganisator moeten worden. natalie wil jij? ![]()
is hier draagvlak voor?
ik zal het er met yvonne over hebben
quote:pro_jeex, grapjas
op donderdag 4 december 2003 12:24 schreef pro_jeex het volgende:
is het goed, als ik binnenkort een 2e [thema] topic aanmaak van een andere tijd
ben erg benieuwd welke tijd je gaat kiezen!
quote:
op donderdag 4 december 2003 13:52 schreef natalie het volgende:[..]
pro_jeex, grapjas
dat hoef je toch helemaal niet aan te geven! gewoon lekker doen
quote:c&h awards nominatie
op woensdag 3 december 2003 13:06 schreef bimmel het volgende:nar award: pro_jeex
quote:he was er daar een van, interessant? kan hem in de topics van c&h nog niet zo goed vinden.
op donderdag 4 december 2003 12:24 schreef pro_jeex het volgende:
is het goed, als ik binnenkort een 2e [thema] topic aanmaak van een andere tijd
quote:faq cultuur en historie
op donderdag 4 december 2003 14:00 schreef du_ke het volgende:[..]
he was er daar een van, interessant? kan hem in de topics van c&h nog niet zo goed vinden.
zie faq
quote:leuk bedankt
op donderdag 4 december 2003 14:05 schreef pro_jeex het volgende:[..]
zie faq
quote:ik ben al druk bezig, hij komt er straks aan
op donderdag 4 december 2003 13:52 schreef natalie het volgende:[..]
dat hoef je toch helemaal niet aan te geven! gewoon lekker doen
daar is ie
quote:ik zie 'm!!
op donderdag 4 december 2003 16:10 schreef pro_jeex het volgende:
[thema] victoriaanse tijdperkdaar is ie
quote:die bathing machine
op donderdag 4 december 2003 16:28 schreef natalie het volgende:[..]
ik zie 'm!!
toppie! en oh jee... al die verschrikkelijke corsetten! hahahaha
en hij staat in de faq. ben van plan om alle thema-topics in de faq te zetten
natalie heeft ook al intresse getoont in het aankopen van spullen en er zijn denk ik nog meer c&h mensen die oude en intressante items thuis hebben.
misschien is het een idee om een appart topic te maken, c&h museum, maybe stickey? waarin de vaste c&h-ers iets vertellen over de items die ze hebben,
dit kan eventueel gekoppeld worden aan een normaal slowchat topic en een "wat is dit" topic waarin mensen kunnen vragen wat een bepaald item is.
wat denken jullie er van?
slechts een idee
verder kunnen we daarbij die thema's per maand laten lopen en het "actieve" thema stickie maken?
quote:dat viel mij inderdaad ook al op!
op maandag 15 december 2003 20:24 schreef _the_general_ het volgende:
steeds meer mensen uit c&h hebben historische items thuis, ik met mijn woi en ii materiaal en spullen van wilhelm ii, pro jeexs met foto's uit de tweede wereld oorlog en nog meer mensen met materiaal. verder heb ik fokkers gezien die mooie romeinse munten hadden en dergelijke.
quote:zekers. ik ben een enorme royalty'freak' en 't zou geweldig zijn om bijv. ook een aantal foto's/kaarten te hebben. ook heb ik thuis nog een oud schilderij staan die door mij oudoom is meegenomen uit indonesië ergens rond de jaren '50. 't is wat beschadigd, helaas. maar ik laat 't in de toekomst restaureren en dan gaat ie zeker aan de muur!
natalie heeft ook al intresse getoont in het aankopen van spullen en er zijn denk ik nog meer c&h mensen die oude en intressante items thuis hebben.
quote:goed idee, _the_general_!
misschien is het een idee om een appart topic te maken, c&h museum, maybe stickey? waarin de vaste c&h-ers iets vertellen over de items die ze hebben,dit kan eventueel gekoppeld worden aan een normaal slowchat topic en een "wat is dit" topic waarin mensen kunnen vragen wat een bepaald item is.
wat denken jullie er van?
quote:staan al reeds in de faq vermeld
verder kunnen we daarbij die thema's per maand laten lopen en het "actieve" thema stickie maken?
het is dus misschien leuk om bijvoorbeeld aan de hand van topics in pol een stukje (voor)geschiedenis te schrijven. dat zou de ellelange discussies misschien wat in kunnen perken en zelfs users op andere gedachten kunnen brengen.
heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien was dit al eens gezegd ...
quote:zeer intressant maar die hebben we toch al eens gehad? teminsten ik herinner me hier een erg lang en leuk topic over?
op woensdag 17 december 2003 22:12 schreef sportsillustrated het volgende:
mag het volgende thema ''de romeinse republiek'' zijn ?
misschien een andere inslag en iets over het oost romeinse rijk doen?
quote:[thema] het romeinse keizerrijk
op woensdag 17 december 2003 22:13 schreef _the_general_ het volgende:
zeer intressant maar die hebben we toch al eens gehad? teminsten ik herinner me hier een erg lang en leuk topic over?
quote:keizerrijk is iig anders dan de republiek,
op woensdag 17 december 2003 22:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
[thema] het romeinse keizerrijk
quote:oh, ja,
op woensdag 17 december 2003 22:15 schreef _the_general_ het volgende:[..]
keizerrijk is iig anders dan de republiek,
de romeinse republiek,
de gouden eeuw,
en ik voeg daar aan toe, de maya cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |