quote:Dat zou een gat in de markt zijn natuurlijk
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:12 schreef queenB het volgende:
ik wil misscien een tatoeage laten zetten maar ik twijfel nog. nou hoorde ik dat er ook tatoeages zijn die na enkele jaren verdwijnen/vervagen. heeft iemand hier ervaring mee?? gaan ze helemaal weg of blijven ze toch zichtbaar ( t lijkt me nl heel lelijk als je de rest van je leven met een of ander vaag teken rondloopt)
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 14-10-2003 11:16]
in de tussentijd loop je wel met een vaag teken op je lichaam.
Ik adviseer gewoon een normale neer te zetten
quote:Aan het topic boven je te zien, ben je toch niet zo op de hoogte als je zelf wel denkt...
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:21 schreef The_Viper het volgende:
je hebt plaktattoos en gewone tattoos, en niets anders.
ik kan het weten want mijn vader is tattooeerder
quote:Uhm nou ik heb er toch echt 1 laten zetten. Koste toen 125 gulden per uur (ja ik weet het veel geld). De tatoo wordt in de opperhuid gezet. Deze opperhuid schilverd om de zoveel jaar helemaal af zodat ook de tatoo op een gegeven moment verdwijnt.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:21 schreef The_Viper het volgende:
je hebt plaktattoos en gewone tattoos, en niets anders.
ik kan het weten want mijn vader is tattooeerder
quote:Ga jij op je 70e nog met kleding over straat waardoor je tattoo's zichtbaar zijn? lijkt me niet toch?
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:18 schreef queenB het volgende:
ja twijfelen..... k vind t heel mooi en waar ik hem wil zie je hem eigenlijk ook niet, wil t ook puur voor mezelf. maar ja ik weet natuulijk niet wat ik ervan vind als ik n oud vrouwtje van 70 ben he!!
Tijdelijke tattoo's in hoeverre ze bestaan moet je niet aan beginnen, dan ziet het er en paar maanden mooi uit en vervolgens loop je 5 jaar voor lul.
Als je twijfeld moet je het gewoon niet doen..
quote:Je kan dan ook een normale laten zetten. Bevalt ie niet meer kan je 'm met een kaasschaaf verwijderen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:26 schreef queenB het volgende:
neej ik wil hem zeg maar tussen mijn buik en mijn lies, ziet dus eigneljk niemand en als ie vervaagt is t dus ook niet zo dat iedereen dat ziet... dus das wel weer een voordeel
quote:Hmmz vreemd dat mijn tatoo er na drie jaar nog goed uitziet....
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:29 schreef Upright.Citizens.Brigade het volgende:[..]
dan ziet het er en paar maanden mooi uit en vervolgens loop je 5 jaar voor lul.
quote:Hou er dan maar rekening mee dat hij te diep gezet is, en wat langer blijft staan dan wat oorspronkelijk de bedoeling was.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:39 schreef tHaBuZ het volgende:[..]
Hmmz vreemd dat mijn tatoo er na drie jaar nog goed uitziet....
quote:Ik heb genoeg tattoo's om te kunnen zeggen dat ik er wel het een en ander vanaf weet.. Als die tattoo van jou na 3 jaar nog niet vervaagd is is 'ie permanent..
Heb jij je ff een oor aan laten naaien
quote:Gamma
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:46 schreef Upright.Citizens.Brigade het volgende:[..]
Ik heb genoeg tattoo's om te kunnen zeggen dat ik er wel het een en ander vanaf weet.. Als die tattoo van jou na 3 jaar nog niet vervaagd is is 'ie permanent..
Heb jij je ff een oor aan laten naaien
Leedvermaak is niet leuk, maar in dit geval .
quote:Het gaat om je opperhuid dus het heeft ook te maken met de kwaliteit van je huid, of je veel of weinig in de zon zit, of je veel of weinig doucht of scrubt, of je je huid flexibel houdt dmv cremes, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |