heeft al veel geld bespaard
quote:Dat wil ik juist voorkomen, nietwaar
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:33 schreef dagizmo het volgende:
als je flits ziet ben je te laat maar je hebt ze wel herkent.
quote:Toch wel vaak onder viaducten en bruggen omdat het zicht daar minder is. Daarnaast ook vaak bij wegen die zijn opengebroken en daar een snelheidsbeperking is ingesteld. Ook daar staan ze meestal achter een container
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:31 schreef Draaitafeltje het volgende:
Op wat voor plaatsen staan ze meestal en moet je bijvoorbeeld ook bruggen en viaducten in de gaten houden?
quote:Kwam laatst toevallig terug van antwerpen (bioscoop, metropolis), werd ik geflitst vanaf een brug (dacht echt WTF
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:31 schreef Draaitafeltje het volgende:
Zelf ben ik nog nooit geflitst, maar graag wilde ik weten hoe je flitsers kan herkennen? Op wat voor plaatsen staan ze meestal en moet je bijvoorbeeld ook bruggen en viaducten in de gaten houden?
Heb nu in de gril van mn wagen een detectie systeem laten inbouwen, zodat als ze mij van voor flitsen hun een error krijgen in het beeld, op dat moment gaat er een toontje bij mij en dan heb ik 7 sec. om af te remmen en daarna sta ik open voor een eventuele nog een flits.
Het grappige is dat die dingen niet verboden zijn, het is namelijk hetzelfde systeem als het openen van een electrische garage deur.
Overigens helpt het luisteren naar Bussiness nieuws radio ook vaak. Om 5 over het halve en hele uur hebben ze meestal een hele rij flitsers in de vrkeersinformatie.
Overigens is je aan de maximum-snelheid houden nog de beste remedie tegen dit soort ongein.
quote:Ja want doodrijden gebeurt alleen maar als je te hard rijdt
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:35 schreef Herman het volgende:
Hou je gewoon aan de snelheid, dan hoef je ze ook niet in de gaten te houden.
Ben je ook niet afgeleid en zie je de file tenminste aankomen.
Kan je ook niet per ongeluk iemand doodrijden en hoef je niet te zeggen "sorry, maar ik was flitsers aan herkennen"
edit:aanvulling
[Dit bericht is gewijzigd door ik_hier op 14-10-2003 10:43]
quote:En jij denkt dat je op de snelweg al mag beginnen met het openen van je garagedeur
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:35 schreef Rolex het volgende:[..]
Kwam laatst toevallig terug van antwerpen (bioscoop, metropolis), werd ik geflitst vanaf een brug (dacht echt WTF
)
Was ook de eerste keer dat ik zo geflitst werd.Heb nu in de gril van mn wagen een detectie systeem laten inbouwen, zodat als ze mij van voor flitsen hun een error krijgen in het beeld, op dat moment gaat er een toontje bij mij en dan heb ik 7 sec. om af te remmen en daarna sta ik open voor een eventuele nog een flits.
Het grappige is dat die dingen niet verboden zijn, het is namelijk hetzelfde systeem als het openen van een electrische garage deur.
quote:<gaap> natuurlijk niet alleen van te hard rijden, maar zo'n slimmerd als jij wist dat natuurlijk al
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:37 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Ja want doodrijden gebeurt alleen maar als je te hard rijdt
ga eens leren nadenken
Met elke kilometer harder loopt je kans op dodelijk ongeval behoorlijk op. Ik meen iets van tussen de 5 en 10 procent.
En ja hoor, is onderzoek naar gedaan, maar zo'n slimmerdje als jij wist dat natuurlijk al.
quote:"zucht"
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:39 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
En jij denkt dat je op de snelweg al mag beginnen met het openen van je garagedeur
Mensen als jij zijn degenen waar Meneer Spee z'n lol vandaan haalt!
Ik bedoel zodra ze zeggen dat er wat in mn gril zit, kan ik zeggen dat dat app. is voor mn garage deur.
Alleen vertel ik ze niet van het piepertje dat is verstopt in mn wagen.
P.s. en als ze niet raak schieten met de lasergun krijgen ze sowieso een error, dus ik ben invisible
edit: nu zichtbaar als het goed is
[Dit bericht is gewijzigd door Koos_26 op 14-10-2003 10:48]
quote:Tip: zorg dat je erg goeie ogen hebt
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:42 schreef Koos_26 het volgende:
Hier wat plaatjes.[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/13102003/A27_Utrecht-Gorinchem/DSCF0003_t.jpg
][afbeelding][/url]
[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/13102003/A27_Utrecht-Gorinchem/DSCF0011_t.jpg
][afbeelding][/url]
[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/02102003/hengelo_zwafertsweg/controle%202-10-2003%20002_t.jpg
][afbeelding][/url]
quote:Die staan wel verrekte goed opgesteld zeg.
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:42 schreef Koos_26 het volgende:
Hier wat plaatjes.[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/13102003/A27_Utrecht-Gorinchem/DSCF0003_t.jpg
][afbeelding][/url]
[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/13102003/A27_Utrecht-Gorinchem/DSCF0011_t.jpg
][afbeelding][/url]
[url=http://images.flitsservice.com/rpics_2003/02102003/hengelo_zwafertsweg/controle%202-10-2003%20002_t.jpg
][afbeelding][/url]
quote:Ook als je gewoon 50 rijdt kan je iemand doodrijden. Misschien was het dan slimmer geweest om de situatie wat beter in te schatten en 30 te gaan rijden. Maar nee, ik mag hier 50, dus ik doe niks fout
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:40 schreef Herman het volgende:[..]
<gaap> natuurlijk niet alleen van te hard rijden, maar zo'n slimmerd als jij wist dat natuurlijk al
![]()
quote:Dat is 3%. Maar denk eerst even na voordat je zo'n wijsheid de lucht inslingert. De kans op een ongeval is bijna 0, laten we voor het gemak zeggen 0.0000001. Hierbij 3% is nog steeds bijna 0, zelfs als we 50 km harder rijden is het nog steeds bijna 0. Dus het is een mooi propagandaweetje van Spee, maar de slimmere lezer ziet gelijk dat het onzinnig is
Met elke kilometer harder loopt je kans op dodelijk ongeval behoorlijk op. Ik meen iets van tussen de 5 en 10 procent.
En ja hoor, is onderzoek naar gedaan, maar zo'n slimmerdje als jij wist dat natuurlijk al.
[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |