quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:25 schreef Tuftufclub het volgende:
Ik wil me natuurlijk niet in de rol van moderator wringen, maar mag ik voorstellen weer terug naar het onderwerp (hoe controles herkennen) te gaan? Als je over de (on)zin van de TTC wilt praten, Herman, dan start een aparte discussie of wees welkom op ons eigen forum. Kun je misschien nog wat van upgrowen en lifegetten.
quote:ben ik met je eens, zou ook dat afremmen van personen met een onnauwkeurige teller voorkomen. Misschien is 130 wat veel, maar tot 125 geen boete oid zou al goed zijn. Dat zijn ook niet de overtredingen waar het eigenlijk om gaat. Maar de politiek wil daar niet aan, omdat je dan feitelijk de maximum snelheid verhoogd met 5 of 10 km/u.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:27 schreef _Flea_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze op de snelweg boven de 130 km/u moeten bestraffen. Want het is er lullig als je met 125 km/u gepakt wordt.
(en dit is dus weer off-topic)
Zolang je niet veel te hard rijdt, kun je nooit heel nat gaan, en zie je ze meestal ook wel op tijd om niet geflitst te worden. En in het donker achter een andere snelle auto aan rijden voorkomt ook vaak boetes.
quote:als je mensen aan het inhalen bent (op snelweg iig) kunnen ze je meestal geen boete sturen omdat ze niet weten wie degene was die te hard reed, heb ik ooit ergens gelezen. Misschien werd je wel rechts ingehaald nl. Iemand die weet hoe dat precies zit?
Op woensdag 15 oktober 2003 11:21 schreef Draaitafeltje het volgende:
Kunnen we aub weer ontopic gaan...ik opende dit topic nl. niet voor mensen die 140+ rijden maar voor mensen die zich meestal aan de max snelheid houden, behalve bij inhalen e.d. (dus de lullige 1-5km te hard boetes)
quote:Of pas flitsen bij 126 of meer. Voorkomt ook een boel frustratie denk ik.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:50 schreef ik_hier het volgende:[..]
ben ik met je eens, zou ook dat afremmen van personen met een onnauwkeurige teller voorkomen. Misschien is 130 wat veel, maar tot 125 geen boete oid zou al goed zijn. Dat zijn ook niet de overtredingen waar het eigenlijk om gaat. Maar de politiek wil daar niet aan, omdat je dan feitelijk de maximum snelheid verhoogd met 5 of 10 km/u.
Dat is dus het probleem.(en dit is dus weer off-topic)
Zolang je niet veel te hard rijdt, kun je nooit heel nat gaan, en zie je ze meestal ook wel op tijd om niet geflitst te worden. En in het donker achter een andere snelle auto aan rijden voorkomt ook vaak boetes.
quote:Ze leggen bij twijfel een sjabloon over de foto. Aan de positie kunnen ze zien welke auto de boosdoener is. Bij twijfel gaat de foto de prullenbak in.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:53 schreef ik_hier het volgende:[..]
als je mensen aan het inhalen bent (op snelweg iig) kunnen ze je meestal geen boete sturen omdat ze niet weten wie degene was die te hard reed, heb ik ooit ergens gelezen. Misschien werd je wel rechts ingehaald nl. Iemand die weet hoe dat precies zit?
Wat betreft het achter een snellere auto aanrijden: dat werkt steeds minder, omdat de politie (tenminste KLPD) de analoge camera's successievelijk vervangt door digitale, waarbij een soort infrarode (verijwel onzichtbare) flits wordt gebruikt.
quote:Dat wordt helemaal niet beweerd Herman. Het zou best de schuld van de automobilist kunnen zijn. Maar om te zeggen dat het komt door te hard rijden gaat mij te ver.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:19 schreef Herman het volgende:
Natuurlijk is het de eigen schuld van die jongen, en natuurlijk kon die automobilist daar stukken harder rijden en er niks aan doen.Als die automobilist er rustig gereden had was de kans groot geweest dat hij nog leefde.
Maar goed, droom maar lekker verder en blijf maar stug volhouden dat het nooooooit de schuld van de automobilist is.
quote:Hierover hebben we het al gehad. 3% per kilometer. Nogmaals, 3% optellen bij een kans van bijna 0 is nog steeds een kans van bijna 0.gebruik je verstand nou eens en snap dat te hard rijden het risico op een ongeluk verhoogt. En dat er jaarlijks nog steeds doden vallen door die droplullien die (veel) te hard rijden
![]()
quote:Het verkeer brengt nou eenmaal risico's met zich mee. Net als ramen lappen, het plafond witten e.d. Wat ik zeggen wil, je haalt nooooooit dat er geen doden vallen in het verkeer.
ELKE dode is er een te veel, hoe groot of klein het percentage ook is.
quote:Bijna? Weet je zeker dat je het niet gewoon echt hoopt?
Als je dat wegwuift en bagataliseerd heb je gewoon bloed aan je handen en zou ik bijna hopen dat het jou een keer overkomt
quote:1 rolletje vol en is weer terugverdiend. Dus zeur niet.
Los daarvan is de TTC druk bezig met vernielen van materiaal wat van de gemeenschap is en ook weer door de gemeenschap betaald moet worden a ¤ 40.000 per flitspaal.
quote:and! Je kan beter and zetten als je een zin in het Engels schrijft.
Grow up en get a life.
quote:Dat doen ze al... flitsers staan standaard op 7 km boven de max snelheid afgesteld... door de correctie kan een bekeuring op zn minst voor 4km te hard zijn hierdoor....
Op woensdag 15 oktober 2003 11:55 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Of pas flitsen bij 126 of meer. Voorkomt ook een boel frustratie denk ik.
Vaak vind ik 130 alleen wel uitlokking dus ik zit meestal tussen de 120 - 130 in.
quote:Ik kan je garanderen dat als mijn vrouw moet bevallen geen 20 ŕ 40 te hard zou rijden maar minstens 100 want ik zou er als een gek naartoe scheuren!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:19 schreef Herman het volgende:
Natuurlijk is het de eigen schuld van die jongen, en natuurlijk kon die automobilist daar stukken harder rijden en er niks aan doen.Als die automobilist er rustig gereden had was de kans groot geweest dat hij nog leefde.
Maar goed, droom maar lekker verder en blijf maar stug volhouden dat het nooooooit de schuld van de automobilist is.
gebruik je verstand nou eens en snap dat te hard rijden het risico op een ongeluk verhoogt. En dat er jaarlijks nog steeds doden vallen door die droplullien die (veel) te hard rijden
![]()
ELKE dode is er een te veel, hoe groot of klein het percentage ook is. Als je dat wegwuift en bagataliseerd heb je gewoon bloed aan je handen en zou ik bijna hopen dat het jou een keer overkomt
Los daarvan is de TTC druk bezig met vernielen van materiaal wat van de gemeenschap is en ook weer door de gemeenschap betaald moet worden a ¤ 40.000 per flitspaal.
Grow up en get a life.
quote:Vertel eens, hoe dik is die plaat die voor je kop zit?
Op woensdag 15 oktober 2003 11:19 schreef Herman het volgende:
Natuurlijk is het de eigen schuld van die jongen, en natuurlijk kon die automobilist daar stukken harder rijden en er niks aan doen.Als die automobilist er rustig gereden had was de kans groot geweest dat hij nog leefde.
Maar goed, droom maar lekker verder en blijf maar stug volhouden dat het nooooooit de schuld van de automobilist is.
gebruik je verstand nou eens en snap dat te hard rijden het risico op een ongeluk verhoogt. En dat er jaarlijks nog steeds doden vallen door die droplullien die (veel) te hard rijden
![]()
ELKE dode is er een te veel, hoe groot of klein het percentage ook is. Als je dat wegwuift en bagataliseerd heb je gewoon bloed aan je handen en zou ik bijna hopen dat het jou een keer overkomt
Los daarvan is de TTC druk bezig met vernielen van materiaal wat van de gemeenschap is en ook weer door de gemeenschap betaald moet worden a ¤ 40.000 per flitspaal.
Grow up en get a life.
quote:Ach, wacht maar tot onze Herman zelf een rijbewijs heeft. Dan upgrowt en lifeget-ie vanzelf wel.
Op donderdag 16 oktober 2003 08:58 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Vertel eens, hoe dik is die plaat die voor je kop zit?
quote:Volgens mij was het de Hermandad.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:21 schreef Koos_26 het volgende:
Herman?Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerman?
enne pas in Ysselstijn (L) tussen enkele geparkeerde auto"s.
FLITZZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!
K*tzooi....
quote:Uhm Ja en ????
Op woensdag 15 oktober 2003 11:19 schreef Herman het volgende:
Los daarvan is de TTC druk bezig met vernielen van materiaal wat van de gemeenschap is en ook weer door de gemeenschap betaald moet worden a ¤ 40.000 per flitspaal.
Betalen moeten we toch dus ik kan er wel om lache....
Misschien omdat ik straks iets teveel op mijn radardetector vertrouwde en gewoon 65 bleef rijden en geflitst werd.
Maarum ik kan er niet echt mee zitten want ik maak gewoon bezwaar waardoor ik een mooie foto voor ongeveer 92 pl¤uro's krijg en zo houden we die ambtenaren ook bezig....
quote:toe maar toe maar...jij moet wel heel erg stoer zijn!!
Op donderdag 16 oktober 2003 18:11 schreef Hans_worst het volgende:[..]
Uhm Ja en ????
Betalen moeten we toch dus ik kan er wel om lache....
Misschien omdat ik straks iets teveel op mijn radardetector vertrouwde en gewoon 65 bleef rijden en geflitst werd.
Maarum ik kan er niet echt mee zitten want ik maak gewoon bezwaar waardoor ik een mooie foto voor ongeveer 92 pl¤uro's krijg en zo houden we die ambtenaren ook bezig....
quote:Nou ik weet niet hoor, maar als je bij 1-5 km te hard die dingen op de vangrail en de bijbehorende "onopvallende" auto nog niet ziet dan rij je volgens mij met je ogen dicht. Ik rij meestal rond de 160 en de laatste prent voor te hard rijden is 4 jaar geleden. Voor 14 km te hard. En ik rij 40k per jaar, voornamelijk snelweg (=flitsweg).
Op woensdag 15 oktober 2003 11:21 schreef Draaitafeltje het volgende:
Kunnen we aub weer ontopic gaan...ik opende dit topic nl. niet voor mensen die 140+ rijden maar voor mensen die zich meestal aan de max snelheid houden, behalve bij inhalen e.d. (dus de lullige 1-5km te hard boetes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |