http://www.brianmay.com/brian/brianssb/brianssb.html
Ik ben benieuwd...
bedenk eens wat nieuws stelletje ongeinspireerde 'artiesten'
quote:Liever niets dan je rijke verleden te grabbel gooien...
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:58 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Van de ene kant vind ik het kut dat Brian en Roger dit doen maar van de ander kant...ze doen tenminste iets!
quote:alsof die 'artiesten' hoeven te denken.. die moeten alleen zingen/dansen/geil kijken, de platenmaatschappij bepaald hun nummers, hun imago, hun leven
Op maandag 13 oktober 2003 22:00 schreef servowire het volgende:
Arme may...bedenk eens wat nieuws stelletje ongeinspireerde 'artiesten'
Ik denk dat ze dit soort acties ook vooral doen om hun musical te promoten. Af en toe wat Queen op TV in wat voor een vorm dan ook kan natuurlijk geen kwaad.
Wat ik wel goed vind aan Queen is dat ze hun ding doen. Ze maken zich niet druk om datgene wat anderen ervan vinden. Als Brian May denk, goh het is wel leuk om daarmee te werken waarom zou hij het dan niet doen ? Omdat de fans het niet cool vinden ofzo ?
Datgene wat Queen juist goed maakt is dat ze durven te veranderen. Zo spelen ze tijdens concerten ook vaak een snelle versie van We Will Rock You en een versie met meer gitaar.
Denk dat ze het voor het geld niet meer hoeven te doen in ieder geval. Het zou nogal gek zijn als Brian en Roger niets meer mogen doen met muziek, omdat hun 2 medeleden Freddie en John er mee opgehouden zijn.
Veel mensen (vooral jongeren) zijn de magie van Queen haast kwijt, ze kennen het nauwelijks. En dat is gewoon jammer want..
I'ts a kind of magic.
Bovendien geloof ik niet echt dat Queen zo onbekend is en de promotie zo hard nodig heeft. Bohemian Rhapsody is praktisch elke werkdag wel bij de Arbeidsvitaminen of op Arrow Classic Rock te horen.
quote:
Van de ene kant vind ik het kut dat Brian en Roger dit doen maar van de ander kant...ze doen tenminste iets!
Uiteraard, wel een beetje vreemde keuze. Maarja, Pepsi, major merk, major bekende sterren erbij, ofzo... Ben benieuwd waarom hij inderdaad voor hen heeft gekozen, misschien wilde Pepsi het gewoon ej.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-10-2003 16:42]
PS: thanks voor de heads up mbt dat Nelson Mandela nummer. Dat wist ik nog niet!
Ook heeft Roger al diverse keren laten blijken dat ie een schijthekel aan de popmuziek van tegenwoordig heeft. Maar ja, ik zou m'n principes ook wel even opzij zetten als ik met Britney & Beyonce zou mogen "werken"
quote:Ja maar vraag maar eens aan jongeren wie Queen is. Of ze het kunnen beschrijven. Valt vies tegen soms.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:38 schreef Zander het volgende:
Nou ja, zouden ze dan niet wat kieskeuriger kunnen zijn met welke artiesten ze samenwerken? Er lopen zat talentvolle nieuwe bands en artiesten rond, maar met wie werken de ex-Queenleden samen? Met 5ive en Britney Spears. Beetje sneu als ze hun waren op die manier moeten slijten...Bovendien geloof ik niet echt dat Queen zo onbekend is en de promotie zo hard nodig heeft. Bohemian Rhapsody is praktisch elke werkdag wel bij de Arbeidsvitaminen of op Arrow Classic Rock te horen.
quote:Maar dat is helaas ook het geval bij The Beatles en Bob Dylan, dus dat zul je altijd wel houden.
Op maandag 20 oktober 2003 17:25 schreef vdo28 het volgende:[..]
Ja maar vraag maar eens aan jongeren wie Queen is. Of ze het kunnen beschrijven. Valt vies tegen soms.
Ik heb al zovaak gehoord, "oohhh We are the champions is van hun...."
En soms weten ze niet eens dat bohemian rhapsody en We are the champions bij de zelfde band wegkomt...
quote:Dus? Negentig procent van de jeugd van tegenwoordig luistert de godganse dag naar trance en r'n'b/rap. Die krijg je echt niet aan het luisteren naar die "homo-muziek" van Queen hoor...
Op maandag 20 oktober 2003 17:25 schreef vdo28 het volgende:[..]
Ja maar vraag maar eens aan jongeren wie Queen is. Of ze het kunnen beschrijven. Valt vies tegen soms.
Ik heb al zovaak gehoord, "oohhh We are the champions is van hun...."
En soms weten ze niet eens dat bohemian rhapsody en We are the champions bij de zelfde band wegkomt...
Vind die John Farnham versie van We Will Rock You ook niet erg geslaagd ( qua zang ) maar dat nieuwe gitaarstuk is dan wel weer erg goed. Ook die vernieuwde versie van Hammer to Fall met Queensday vond ik erg aardig.
quote:Met alle respect voor je mening ik vind de muziek van Queen alles behalve homo-muziek.
Op maandag 20 oktober 2003 17:31 schreef PimD het volgende:[..]
Dus? Negentig procent van de jeugd van tegenwoordig luistert de godganse dag naar trance en r'n'b/rap. Die krijg je echt niet aan het luisteren naar die "homo-muziek" van Queen hoor...
quote:Dat is zijn mening ook niet, Maar Queen word onder de jeugd vaak gezien als een homo groep, terwijl ze vaak maar 1 of 2 nummers hebben gehoord.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:57 schreef vdo28 het volgende:[..]
Met alle respect voor je mening ik vind de muziek van Queen alles behalve homo-muziek.
Tuurlijk zitten er wel een paar nummers in die anders zijn, nou en?
Ik vind dat heel veel R&B nummers ook worden gezongen door mietjes met hoge stemmen. En justin timberlake en dat maatje van hem zingen ook als flikkers...
quote:Amerikanen denken ook meer in zwart-wit en zijn niet zo tolerant als we in Nederland zijn. (Niet dat wij nou altijd zo tolerant zijn, maar toch...)
Op woensdag 22 oktober 2003 13:10 schreef BrianMay het volgende:[..]
Dat is zijn mening ook niet, Maar Queen word onder de jeugd vaak gezien als een homo groep, terwijl ze vaak maar 1 of 2 nummers hebben gehoord.
In nederland valt dit wel mee, maar in amerika is dit heel erg. Misschien omdat hier veel Queen gedraaid word op de radio
Ik ben 18, luister de hele dag naar Queen, Valensia, Kate Bush, The Darkness, Beatles etc. Op mijn stage plek vroegen ze al of ik in het weekend in een leren pakje rond liep... Was voor de grap, maar zo zie je maar hoe de gemiddelde persoon over Queen en die soort muziek denkt....
voor de duidelijkheid: ik loop dus NIET rond in een leren pakje he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |