quote:We zijn er al bijna uit hoor
Op zondag 16 november 2003 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
Nog maar iets minder dan 16 uur te gaan!
quote:ik wil het je niet nog moeilijker maken; maar is dan niet het idee een beetje weg? Dan had je net zo goed in 1e instantie de users al kunnen laten beslissen...
Op zondag 16 november 2003 17:25 schreef Isabeau het volgende:[..]
Het worden er hoogstwaarschijnlijk meer dan 3 om uit te kiezen.
quote:De jury zit niet echt op één lijn, zeg maar
Op zondag 16 november 2003 17:27 schreef ThE_ED het volgende:ik wil het je niet nog moeilijker maken; maar is dan niet het idee een beetje weg? Dan had je net zo goed in 1e instantie de users al kunnen laten beslissen...
quote:dus mogen ze de regels zomaar aanpassen?
Op zondag 16 november 2003 19:06 schreef Isabeau het volgende:[..]
De jury zit niet echt op één lijn, zeg maar
quote:Welcome to the real world, Neo.
Op zondag 16 november 2003 20:45 schreef Xilantof het volgende:[..]
dus mogen ze de regels zomaar aanpassen?
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:32 schreef lontje het volgende:[..]
Welcome to the real world, Neo.
quote:Dat zou heel fijn zijn maar die is al voorbij, en je hebt 9:00 als deadline gesteld..
Op maandag 17 november 2003 07:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan er ook 8 uur van maken hoor
quote:Er zijn domweg weinig mensen op Fok die graag lezen. (Althans dat is mijn conclusie na al die jaren.) En die verhalen moet je toch lezen wil je er op kunnen stemmen. Dat was ook de overweging waarom we maar enkele verhalen door de fokkers zelf lieten beoordelen en de rest door de jury (die trager dan stront was, maar goed).
Op maandag 17 november 2003 14:44 schreef Werik het volgende:
72 views en drie stemmen?
quote:En net als YPPY zullen veel users de verhalen even in alle rust willen lezen voor ze een stem uitbrengen
Op maandag 17 november 2003 16:09 schreef YPPY het volgende:
Het lezen kost veel tijd. Ik ga zeker nog stemmen, maar één verhaal per keer lezen is wel genoeg.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-11-2003 15:05]
quote:Dus toch.
Op maandag 24 november 2003 14:52 schreef zodiakk het volgende:
Ah, ik heb gewonnen. Ik wil geen prijzen en ook geen extra tag of een speciaal plaatsje voor mijn schrijfseltje. Het stukje erkenning wat ik heb gekregen vind ik genoeg. Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om een verhaal in te sturen en/of op één van de finalisten te stemmen. Bedankt allemaal,.
Gefeliciteerd.
.
Mijn verhaal was "zonder titel" en ik ben wel benieuwd van wie de andere verhalen waren.
En dan, snel door naar deel 2 van de Grote Fok! Schrijfwedstrijd.
Zoals ik al verwachtte was mijn verhaal (Terug naar Atlantis) niet genomineerd. Volgende keer beter dan maar, al is meedoen natuurlijk belangrijker dan winnen.
Maar goed, het wachten is nu op schrijfwedstrijd # 2, misschien handig om die rond kerst / oud en nieuw te houden. Dan hebben de meeste mensen vrij en dus tijd om te schrijven.
Er was nogal wat commentaar op de opdracht van deel 1 daarom stel ik voor dat we hier gaan discussieren over een nieuwe opdracht. Omdat tijdens de feestdagen veel mensen vrij zijn, lijkt het me idd een goed idee om de opdracht dan te houden, en aangezien dat al over minder dan een maand is, moeten we een beetje opschieten. Voor de mensen die de vorige keer niet hebben meegedaan; de vorige opdracht was dat je twee van de vijf gegeven woorden moest kiezen om daar vervolgens een verhaal van te maken. Misschien is het leuk om nu een heel andere opdracht te verzinnen, ipv 5 nieuwe woorden.
quote:Wat leuk!
Op dinsdag 25 november 2003 12:54 schreef search64 het volgende:
Goed, deel 1 van de wedstrijd is succesvol afgerond, dan kunnen we nu door naar deel 2.Er was nogal wat commentaar op de opdracht van deel 1 daarom stel ik voor dat we hier gaan discussieren over een nieuwe opdracht. Omdat tijdens de feestdagen veel mensen vrij zijn, lijkt het me idd een goed idee om de opdracht dan te houden, en aangezien dat al over minder dan een maand is, moeten we een beetje opschieten. Voor de mensen die de vorige keer niet hebben meegedaan; de vorige opdracht was dat je twee van de vijf gegeven woorden moest kiezen om daar vervolgens een verhaal van te maken. Misschien is het leuk om nu een heel andere opdracht te verzinnen, ipv 5 nieuwe woorden.
Misschien 5 schilderijen/foto's waar je je verhaal op kunt inspireren dmv 2 van de 5? (Heb ik niet zelf bedacht, het is geloof ik een bestaande wedstrijd onder middelbare scholieren ... weet niet meer hoe het heet
)
Of dat je 2 personages uit 5 verschillende kiest, die in je verhaal moeten voorkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |