* Cynix ® kijkt wél elke dag ff op nu.nl.
door inet is het wel minder geworden, doordat ik bijna geen tv meer kijk. Maar ken nog steeds meeste pagina's uit me hoofd en als ik tv kijk, altijd ff checken overal.
En standaar s ochtends.
quote:alle lesroosterwijzigingen op teletekst? das op een lokale zender neem ik aan?
Op maandag 13 oktober 2003 19:28 schreef omaster het volgende:
ben niet verslaafd maar ik kijk wel elke dag. (schoolrooster wijzigingen)
quote:Die wordt niet echt snel geupdate, nieuws staat vaak eerder op http://teletekst.nos.nl/ maar ik kijk ook vaak op nu.nl jammer alleen dat er geen zoek functie is om oude berichten terug te vinden, wat dat betreft is NOS nieuws beter
Op maandag 13 oktober 2003 19:29 schreef Divel het volgende:
Ik kijk meestal effe op www.nu.nlAltijd actueel!:Y
NOS, HMG, CNN, BRT en BBC World bekijk ik altijd.
Bij NOS hang ik haast overal wel ff rond:
Op de rest van de zenders hang ik ook wel een beetje rond op teletekst, maar dat is vooral sport en daarmee zal ik jullie verder maar niet vermoeien. Tot zover mijn bekentenis over m'n teletekstverslaving....
en als ik me verveel ga ik "spitten": 192, 401,402
en dat elke dag... Verslaafd? Welnee!
Details ga ik niet eens geven, omdat ik dan veel te lang bezig ben en ik me er eigenlijk voor schaam
quote:Het verschil is dat 199 op de belg bijna altijd grappig is en 192 op nl bijna nooit...
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn niet exact gelijk aan elkaar, maar beiden hebben altijd grappig nieuws. Dat is de overeenkomst tussen die 2 pagina's. Maar het gebeurt ook nogal eens dat ze wel exact hetzelfde nieuws van elkaar overnemen.
Idd jammer dat BBC er niet meer is anders ( 302 )
Wekelijks Ned: 834, 666 t/m 676 681 t/m 689 693
SBS: 801
Vast nog iets vergeten!! En ja mijn omgeving irriteerd zich aan mijn teletekst gedrag. Ik kijk denk ik gemiddeld meer naar teletekst dan naar TV uitzendingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |