abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2003 @ 00:34:24 #51
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_15162937
Genoeg pieken om nooit meer te hoeven werken. Dat sluit dus niet uit dat ik het alsnog zou doen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:49:12 #52
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_15284486
ooit met mijn liefje samengaan wonen,
opleiding dierenverzorging afmaken en werken,
reizen,
NAAR AFRIKA!
kindjes krijgen,
genieten van mijn leven met mijn liefje, mijn kindjes en mijn lieve diertjes in een mooi huisje
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_16852929
*schopje
Mijn droom is om later een project op te zetten voor een 'probleemwijk' (naar woord) hier in Deventer..
Het lijkt me geweldig om sport en andere bezigheden te doen met de allochtene jongeren in deze wijk. Om op deze manier in dialoog te komen en nauw samen te werken met de gemeente om over de problemen van beide partijen te praten die er spelen.
Ik zat eerst te denken om trainer te worden van een jeugdelftal bij TurkseKracht (voetbalclub van de wijk) alleen denk ik hier niet de echte probleemjongeren mee te bereiken.
Mijn gedachten gingen al snel verder naar een eigen voetbalveldje en jeugdhonk, langzaamaan vertrouwens winnen en praten over hoe het op school gaat en praten over andere problemen.
Want dit is volgens mij een van de weinige manieren om met zulke jongens in gesprek te komen. Je moet ze eerst geruststellen, dat jij niet 1 van de bevooroordeelden bent, maar slecht een 'tussenpersoon', om zo in dialoog te komen. Verschillende projecten in de randstad zijn al redelijk geslaagd. (o.a. sportschool in Rotterdam, meen ik).
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:01:12 #54
61996 MisszJ
You can look but...
pi_16853043
ik pas mn wens even aan :0 Ik wil graag nog een jaartje highschool in de VS gaan doen, ik hoop dat t lukt!
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
pi_16864988
ik zou graag de jackpot van de lotto winnen.

iedere zaterdag kan het raak zijn....dus wie weet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')