abonnement Unibet Coolblue
pi_34196653
Iemand trouwens nog interesse in 10% korting op een jaarkaart?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34204029
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
Iemand trouwens nog interesse in 10% korting op een jaarkaart?
Hey! Gaan we aan parrainage lopen doen hier!?
pi_34207051
Ik hoop dat ze wat met de Muppets gaan doen. Disney kocht vorig jaar de Muppets en het zou zeker geen slecht idee zijn om in de parken een échte Muppet Show te doen. I
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34221638
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hey! Gaan we aan parrainage lopen doen hier!?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34240219
Er gaan geruchten dat ze Splash Mountain gaan bouwen in Disneyland Resort Parijs..
Die attractie heb ik gezien (en gedaan ) in Walt Disney World.
Die is echt gaaf !!
pi_34240408
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Smittend het volgende:
Er gaan geruchten dat ze Splash Mountain gaan bouwen in Disneyland Resort Parijs..
Die attractie heb ik gezien (en gedaan ) in Walt Disney World.
Die is echt gaaf !!
Ja, die heb ik ook daar gedaan! Zou echt leuk zijn als ze die ook gaan bouwen.
En er gaan ook geruchten over Toon Town in de Studio's!

Eerst nog Buzz en de Tower of Terror natuurlijk! Het wordt nog eens wat!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34378664
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:05 schreef Honky het volgende:
Ik hoop dat ze wat met de Muppets gaan doen. Disney kocht vorig jaar de Muppets en het zou zeker geen slecht idee zijn om in de parken een échte Muppet Show te doen. I
Die hebben ze wel in Orlando...erg leuk en ook die twee oude kereltjes (Stanford en Waldorf, of zoiets) op hun balkonnetje.
Tower of Terror is overigens super net als Splash mountain, die hebben we in Orlando ook meerdere keren ondergaan.
In LA zijn we ook in de Indiana Jones geweest en die was compleet anders dan in Parijs. Bij die in LA zit je dan echt in een wagen die op een soort "kimball" rondrijdt door de attractie waardoor het lijkt dat je echt in een (vracht) auto zit...best wel heftig
bla bla bla......
pi_34379361
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef Stiffmaster het volgende:


In LA zijn we ook in de Indiana Jones geweest en die was compleet anders dan in Parijs. Bij die in LA zit je dan echt in een wagen die op een soort "kimball" rondrijdt door de attractie waardoor het lijkt dat je echt in een (vracht) auto zit...best wel heftig
Zou hier ook komen, maar ja, geld op. Er ligt nog een ontzettend groot grasveld naast de Indiana, daar zou dat ding moeten komen. Maar ja, toen gingen ze bijna failliet en zo...
pi_34380318
Ze willen Splash Mountain gaan bouwen op de plek van de Critter Coral..de kinderboerderij naast het Frontierlandstation. Ik vind dat wel een goede plek, het is daar zo'n "dode" hoek.
Gelukkig gaat het financieel wat beter met Disneyland Resort Parijs !!
Maar Splash Mountain is dan waarschijnlijk pas af in 2009. of zelfs 2010...
pi_34380499
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Smittend het volgende:
Ze willen Splash Mountain gaan bouwen op de plek van de Critter Coral..de kinderboerderij naast het Frontierlandstation. Ik vind dat wel een goede plek, het is daar zo'n "dode" hoek.
Gelukkig gaat het financieel wat beter met Disneyland Resort Parijs !!
Maar Splash Mountain is dan waarschijnlijk pas af in 2009. of zelfs 2010...
Ik had zelfs 2011 gelezen ergens!

Maar het is inderdaad wel een goede plek, nu loop je daar zo voorbij.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34380729
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik had zelfs 2011 gelezen ergens!

Maar het is inderdaad wel een goede plek, nu loop je daar zo voorbij.
2011 pas
zucht..misschien moeten we dan toch nog maar een keertje naar Walt Disney World
Helaas is dan financieel niet haalbaar
pi_34395830
Hoezit het nu financieel eigenlijk met Disneyland Parijs? Een paar jaar terug waren ze steeds bijna failliet en nu gaat het weer stabiel oid?
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34410824
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook daar gedaan! Zou echt leuk zijn als ze die ook gaan bouwen.
En er gaan ook geruchten over Toon Town in de Studio's!

Eerst nog Buzz en de Tower of Terror natuurlijk! Het wordt nog eens wat!
Wat zijn Toon Town en Buzz voor atracties??
pi_34413159
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Chepke het volgende:

[..]

Wat zijn Toon Town en Buzz voor atracties??
Toon town weet ik niet maar Buzz is een interactieve laserschiet attractie... je gaat met een karretje rijden en je schiet op doelen..klinkt errug simpel, maar het zal best wel mooi zijn.
pi_34413553
Toon Town was de stad waar Roger Rabbit vandaan kwam. (en zogenaamd alle andere tekenfilmfiguren) Wat het met de attractie te maken heeft weet ik niet. Ik vond wel dit plaatje van een beeld in Dinseyworld, misschien dat het er iets mee te maken heeft.

Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34557437
Nog 4 maanden tot Disneyland Resort Parijs !!
pi_34561674
In 2007 zal niet Toon Town, maar Toon Studios openen.
Hier een filmpje: http://dlpreisgids.chrismedia.co.uk/videos/specialtoon.wmv
quote:
Toon Studios, which will extend out from the Animation Courtyard in Walt Disney Studios Park, incorporates a lot of the wacky props and crazy architecture that come with a gaggle of cartoon characters, but interprets this theme in ways that are sure to set it apart from the neighborhood of Toon Towns.

"It's not quite like a Toon Town," says Cory. "With this endeavor, we're trying to bring about the world of Toons, but interpreting how that world would play out on our studios—on a real-world, working backlot."

"Toon Town is where the Toons live; it's the place they call home," says WDI senior concept designer Jim Shull. "But Toon Studios is where they go to work. This is a place where people and Toons come together to make animated cartoons. So that leads to a very strange mix of architecture and some unusual, fun props."

It also leads to some unusual and fun attractions. When Toon Studios opens in April 2007, it will include ample areas for interaction with characters; enhanced placemaking surrounding Les Tapis Volants: Flying Carpets Over Agrabah; an area themed as Radiator Springs, the town from the yet-to-be-released Disney-Pixar film Cars, and two new rides.

Cars: Radiator Springs Spin Out will put some good Disney spin on a classic theme park attraction—literally. Guests will board one of three types of cars—Lightning McQueen (the film's hero), Sally (Lightning's girlfriend), or Doc Hudson (the old-timer)—and find themselves spinning out of control on a rotating turntable.

"We're going to recreate a moment from the movie in which Doc Hudson, the old champion racecar, teaches Lightning McQueen how to drive in the desert," says Jim.

Once the dust (and stomachs) have settled, guests can move on to Crush's Coaster, which combines classic dark ride elements like black light and intimate show scenes with a spinning, twisting roller coaster. Guests will board onto the backs of the tubular turtle himself and then be transported into the undersea world of Finding Nemo. Everything is slow and easy at first, but once the vehicle reaches the East Australian Current (EAC), things turn gnarly.

"It'll be like Space Mountain underwater—bubbles, ripples, underwater effects everywhere," says Cory. "We're basically filling the room with our underwater equivalent of stars. We'll come up close to kelp and rockwork and undersea characters—and of course we'll be spinning the whole time. And then we burst through this wall of bubbles at the end."

"This ride is all about surprises," says Jim. "It's things you don't expect to see. You don't expect Nemo and Squirt to come up and talk to you and you don't expect to follow them into their world. And you don't expect a ride vehicle that looks like Crush and starts off slow and mellow to all of a sudden go fast and spin and do these roller coaster maneuvers. And we'll never tell you that you're going to spin until you are actually on the ride."

dlrpmagazine.com
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34563229
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:40 schreef Biancavia het volgende:
In 2007 zal niet Toon Town, maar Toon Studios openen.
Hier een filmpje: http://dlpreisgids.chrismedia.co.uk/videos/specialtoon.wmv
[..]
Woei! Dat filmpje komt op mijn site, www.cinemagique.tk !
pi_34564693
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef Toeps het volgende:

[..]

Woei! Dat filmpje komt op mijn site, www.cinemagique.tk !
Heerlijk, die schaamteloze plugs
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  maandag 30 januari 2006 @ 09:48:01 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34605679
Ik wil de op de site van Disney reserveren voor het weekend van 10 Juni maar elk hotel wat ik probeer is "vol"

Gaat om 5 personen...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34606002
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil de op de site van Disney reserveren voor het weekend van 10 Juni maar elk hotel wat ik probeer is "vol"

Gaat om 5 personen...
Misschien kunnen er geen 5 personen op een hotelkamer?
  maandag 30 januari 2006 @ 10:29:05 #272
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34606487
Mja sommige werken weer wel maar veel zit gewoon al vol in Juni!!

New Port Bay Club & Davy Crockett Ranch hebben wel 5 persoons kamers
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34606895
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja sommige werken weer wel maar veel zit gewoon al vol in Juni!!

New Port Bay Club & Davy Crockett Ranch hebben wel 5 persoons kamers
Misschien is er dan net een feestdag of vakantie ofzo in frankrijk?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34607603
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil de op de site van Disney reserveren voor het weekend van 10 Juni maar elk hotel wat ik probeer is "vol"

Gaat om 5 personen...
Bel ze eens.
pi_34607991
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja sommige werken weer wel maar veel zit gewoon al vol in Juni!!

New Port Bay Club & Davy Crockett Ranch hebben wel 5 persoons kamers
Ik heb het ook geprobeerd maar ik zie niet dat het vol is..krijg je dat pas te zien nadat je alle pers. gegevens hebt ingevoerd?
Hoeveel dagen/nachten willen jullie trouwens gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')