FOK!forum / Klaagbaak / Danm @Slome met hun mail.
t1m.nlmaandag 13 oktober 2003 @ 16:37

Krijg er nu echt de tering van. Ben al 4dagen aant bellen krijg steeds
pikkie eraan die zegt dat ik moet wachten GrrGGRRRR maargoed
Is er ook zoiets als geld terug krijgen als je mail niet werkt ?¿?

Iemand ervaring met het geld terug vragen in periodes waarin je @slome het niet deed ?

Grayburnmaandag 13 oktober 2003 @ 16:40
Bekijk het van de goeie kant, ik heb al 4 dagen geen spam ontvangen .
Fullymaandag 13 oktober 2003 @ 16:44
quote:
Vraag Referentienummer 200
Ik heb een aantal dagen niet kunnen internetten?

Antwoord
Het kan voorkomen dat u als abonnee een aantal dagen niet heeft kunt internetten. Indien de onderbreking van de internet service 2 dagen of langer achtereen heeft geduurd, dan kunt u in aanmerking komen voor restitutie van een evenredig deel van het abonnementsgeld.

Wanneer u in aanmerking wilt komen voor een korting op het abonnementsgeld in verband met offline dagen kunt u een e-mail sturen naar support@home.nl met daarin de dagen die u in mindering gebracht zou willen zien en waarom. Wanneer u een referentienummer heeft waaronder de storing genoteerd is door de klantenservice voegt u deze ook toe. Let wel: U komt alleen voor creditering in aanmerking wanneer u langer dan 48 uur offline bent geweest en u daarvan op de eerste dag van de storing melding van heeft gemaakt bij de klantenservice. De precieze voorwaarden voor creditering vind u op http://voorwaarden.home.nl


quote:
Vraag Referentienummer 192
Hoe kan ik een klacht indienen ?

Antwoord
Als u een klacht heeft over de internetdienst van @Home (bijv. een trage verbinding, e-mail problemen), stuur deze dan naar support@home.

Mail naar klachten@home voor:

Klachten over de installatie
Indien u meent recht te hebben op gedeeltelijke restitutie van het maandbedrag
Opzeggingen voor het einde van de contractsduur door langdurige ontevredenheid over de internetdienst van @Home
Ontevredenheid over de behandeling van uw probleem door de klantenservice; het gaat hier om problemen die reeds zijn opgelost maar u bent niet tevreden bent over de afhandeling.
U kunt de klachten per brief richten aan:

Essent Kabelcom

Afdeling @Home

t.a.v. Klachtenafdeling

Postbus 9501
9703 LM Groningen


_Administr8or_maandag 13 oktober 2003 @ 16:45
de mailserver van @home is echt klote!
Hij doet het bij mij sinds gisteren ook niet fatsoenlijk
DJ.KRIZZmaandag 13 oktober 2003 @ 16:48
what about de news en webspace servers
t1m.nlmaandag 13 oktober 2003 @ 16:49
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:44 schreef Fully het volgende:

[..]


[..]


Bedankt maar dit wist ik al
Vroeg of mensen er ervaring mee hebben / hadden
Manwethmaandag 13 oktober 2003 @ 16:50
@homo
robhmaandag 13 oktober 2003 @ 16:51
Ik krijg steeds dezelfde mailtjes

Nu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.

Prowlmaandag 13 oktober 2003 @ 16:54
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:51 schreef robh het volgende:
Ik krijg steeds dezelfde mailtjes

Nu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.


Hier ook al

Ze zijn al sinds donderdag aant kloten met die mailserver

Fullymaandag 13 oktober 2003 @ 16:54
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:49 schreef t1m.nl het volgende:

[..]

Bedankt maar dit wist ik al
Vroeg of mensen er ervaring mee hebben / hadden


Ja, ervaring mee. Ooit lang geleden een aantal dagen (8 ofzo) zonder gezeten. Aangegeven bij Helpdesk en korting gekregen op factuur.
Tiempiemaandag 13 oktober 2003 @ 16:55
Storing Mailserver maandag 13 Oktober 2003
Geachte @Home abonnee,

Op dit moment is er een storing op onze
mailserver.

Hierdoor kan het zijn dat het verzenden en
ontvangen van e-mail enige vertraging oploopt.

Voor meer info verwijzen wij u naar http://help.home.nl/email

Onze technici doen hun uiterste best om het
probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.


lees storingen op de site
http://www.home.nl/abonnee/meldingen/?ref=hp#otto_1519

swolmaandag 13 oktober 2003 @ 16:56
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:51 schreef robh het volgende:
Ik krijg steeds dezelfde mailtjes

Nu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.


Heb ik dus ook, word ik niet echt blij van
Manwethmaandag 13 oktober 2003 @ 16:58
Op een of andere manier gaat mijn @home mail sneller als normaal
Petra76maandag 13 oktober 2003 @ 17:01
ook hier weer 6 keer hetzelfde mailtje de afgelopen dagen...en soms kan ik de mail niet binnenhalen...
pekelmaandag 13 oktober 2003 @ 17:03
Ik heb nu ook dit probleem, ik moest vandaag 4 belangrijke mailtjes ontvangen, is dus niet gelukt.
Gister was dit ook al het geval, ik heb het dus al 2 dagen. Ik woon in Emmen.
Prowlmaandag 13 oktober 2003 @ 17:14
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:55 schreef Tiempie het volgende:
Storing Mailserver maandag 13 Oktober 2003
Daar stond eerst Donderdag 9 Oktober
DennisMooremaandag 13 oktober 2003 @ 18:15
Mja, vrij brak dit weekend...

Geen @home-mail gebruiken dus. .

Tjabbomaandag 13 oktober 2003 @ 19:17
via @homo webmail:

"We cannot fulfill your request due to insufficient disk space."

dus....
die mailserver is weer mooi vol! wat een sukkels zeg

MSXUsermaandag 13 oktober 2003 @ 19:25
Die mailservers bij @home zijn een bron van ergernis. Ze doen het vaker niet dan wel
BigBearmaandag 13 oktober 2003 @ 19:28
't is idd weer mooi k*t...
mistermaniacmaandag 13 oktober 2003 @ 20:06
Hehe hier is het ook zwaar klote met @home, steeds de melding van Mail-Storage server can not be reached.
HomerJmaandag 13 oktober 2003 @ 20:17
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:51 schreef robh het volgende:
Ik krijg steeds dezelfde mailtjes

Nu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.


Idd, krijg ook vaak mailtjes die ik al 4x heb gehad
ondeugendmaandag 13 oktober 2003 @ 20:39
De server stuitert al 4 dagen.

Heel af en toe werkt ie, maar de vaste dagelijkse mail krijg ik niet alsnog binnen
Er over klagen helpt je niks want ze zijn die mail niet als basispakket maar als extra service

GewoonPimmaandag 13 oktober 2003 @ 22:21
Hihi, heb Wanadoo en nog nooit storing gehad!
Swollymaandag 13 oktober 2003 @ 22:26
quote:
Heb ik nu recht op restitutie?
U komt op basis van onze Algemene en Aanvullende voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. U kunt deze voorwaarden vinden op http://voorwaarden.home.nl
Staat op deze pagina.

[Dit bericht is gewijzigd door Swolly op 13-10-2003 22:26]

Djeezmaandag 13 oktober 2003 @ 23:12
Bij ons doet hij het niet meer sinds gisteren ( 12-10 ) Ik dacht dat het alleen hier ( Assen ) een probleem was, maar blijkbaar speelt het dus overal. Ik moet elke keer opnieuw mij aanmelden, wat geen zin heeft omdat de server niet reageert. Normaal gesproken hoeft er nooit te worden aangemeld. Rare jongens, die @Homo's...

[edit]Dem, nu komt Outlook niet eens meer in beeld! Je hoort elke keer een vaag 'ping'-geluid, ten teken dat er mail is. Maar je ziet vervolgens niets...

[Dit bericht is gewijzigd door Djeez op 13-10-2003 23:15]

AngelWingsmaandag 13 oktober 2003 @ 23:13
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:55 schreef Tiempie het volgende:
Storing Mailserver maandag 13 Oktober 2003
Geachte @Home abonnee,

Op dit moment is er een storing op onze
mailserver.

Hierdoor kan het zijn dat het verzenden en
ontvangen van e-mail enige vertraging oploopt.

Voor meer info verwijzen wij u naar http://help.home.nl/email

Onze technici doen hun uiterste best om het
probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.


lees storingen op de site
http://www.home.nl/abonnee/meldingen/?ref=hp#otto_1519


Wat lullig die mail heb ik niet eens gehad?
EdSchoutenmaandag 13 oktober 2003 @ 23:19
gvd 8x dezelfde spam binnengehad
Timo20maandag 13 oktober 2003 @ 23:20
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:37 schreef t1m.nl het volgende:
[afbeelding]

Iemand ervaring met het geld terug vragen in periodes waarin je @slome het niet deed ?


ongeveer om de 2/3 dagen
__Saviour__maandag 13 oktober 2003 @ 23:22
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Wat lullig die mail heb ik niet eens gehad?


Is geen mail. 't staat in de @Home mededelingen nieuwsgroep en op de site.
EdSchoutenmaandag 13 oktober 2003 @ 23:23
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef AngelWings het volgende:
Wat lullig die mail heb ik niet eens gehad?
Ik bel je om te zeggen dat de telefoon stuk is
DarkChroomdinsdag 14 oktober 2003 @ 00:05
Behalve 6x dezelfde mail krijgen is een mail retour afzender ook niet echt tof
AngelWingsdinsdag 14 oktober 2003 @ 01:01
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:23 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Ik bel je om te zeggen dat de telefoon stuk is


heb geen foon meer...
das nu nog lulliger dan lullig...
*ivm euri miert*