abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13852608
Hallo allemaal!
Ik had een vraagje, 1 of andere debiel is met zijn buitenspiegel langs de auto van mijn moeder gereden ( blauwe Suzuki Wagon R+ ) en nu zit er een hele streep op.. Waarschijnlijk dat spul wat op je buitenspiegel zit.
Ik heb Commandant 4 gekocht ( best getest door autoweek staat erop ) maar nu spreek ik net een vriend van mij die zegt dat je met dat spul de beschermlaag van de lak haalt en dat het een doffe plek blijft... Het is een behoorlijke streep bijna van voor naar achteren... Dus als dat waar is is het wel zonde als het dof word...
Weet iemand of dit waar is en heeft anders een beter idee?
Alvast bedankt!
pi_13852764
Wie geloof je eerder? Die vriend of autoweek?

Ps. Commandant alleen aanbrengen als het gaat om een gelakte stuk auto, niet op plastic aanbrengen (zwarte kunstof spiegel of sierstrip bijv.).

En heeeel goed uitwrijven!!!

[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 13-10-2003 16:15]

pi_13852795
Volgens mij kun je dat gewoon wegwrijven met een theedoek/tshirt ofzo, wel hard drukken en het duurt ff, maar dan beschadig je niet. Commadant bijt behoorlijk.
M'n signature, wat doe je :{
pi_13852899
Gewoon eerst met normaal poetsmiddel doen. Of cleaner en dan poetsmiddel.. Wil dit niet dan ff met commandant. Commandant vreet echt je lak nie helemaal weg zodra je het erop gooit. Echter ga wel met beleid met commandant om. En poets het plekje daarna met gewoon poetsmiddel weer op..

suc6

pi_13853123
Ik zou het ook eerst met een theedoek proberen.

Ik ken commandant niet, maar ik weet wel dat metallic lak een stuk zachter is dan gewone lak, en waarom zou je gelijk beginnen met het meest risicovolle?

pi_13853188
schuursponsje helpt ook wellicht
pi_13853955
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:28 schreef blieblie het volgende:
schuursponsje helpt ook wellicht
Staalborstel ook
Maar ff serieus, ik wrijf het goed uit dus dat is het probleem niet... Maar ik vroeg eht em gewoon af, dus het beschadigd je lak niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')