en ja 'kheb met de search optie gezocht
maar ik kon nergens programma's vinden waarmee je dus ook bijv. gitaar dingen kan doen enzo....
iemand een id?
edit :
'tliefst geen midi
[Dit bericht is gewijzigd door Thor.Thunder op 13-10-2003 13:24]
quote:Cubase . .. is een midi programma .. die kan hele orkesten emuleren . ..
Op maandag 13 oktober 2003 13:18 schreef Thor.Thunder het volgende:
een muziek programma, waarmee je ook gitaar stukjes kan spelen enzo...
quote:Cubase is primair een midisequencer, maar kan ook heel redelijk overweg met geluidssamples.
Op maandag 13 oktober 2003 13:22 schreef Flierp het volgende:
Cubase . .. is een midi programma .. die kan hele orkesten emuleren . ..
De populaire (en makkelijk aan te komen) oplossing op dit forum schijnt Cool Edit Pro te zijn, heb ik me laten vertellen .
quote:ja, ik kan ook wel gitaar spelen en drummen, maar 'kwil gwoon is op de computer iets doen, 'kben met me vrienden soort remixsjes aan het maken, met de COMPUTER enzo dus...
Op maandag 13 oktober 2003 13:26 schreef Zander het volgende:
Gitaarstukjes speel je op een gitaar, niet op een pc.
quote:hoofdletters tikken is wat overbodig, we mogen dan wat ouder zijn dan jou maar we zijn nog niet blind.
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef Thor.Thunder het volgende:[..]
ja, ik kan ook wel gitaar spelen en drummen, maar 'kwil gwoon is op de computer iets doen, 'kben met me vrienden soort remixsjes aan het maken, met de COMPUTER enzo dus...
Goeie gitaarsamples zoeken is een mogelijkheid, maar er gaat niets boven een echte. Misschien ook wel makkelijk om erbij te vertellen met welke programma's je die remixen gaat doen.
quote:Sibelius is vnl. een muzieknotatieprogramma en niet geschikt om audio uit externe bron (bijv. een opgenomen gitaar) af te spelen.
Op maandag 13 oktober 2003 13:57 schreef Elendil het volgende:
Cubase is inderdaad n aardige, zelf ben ik groot voorstander van Sibelius, weet nie hoe makkelijk die werkt voor Gitaar, maar ik weet wel dat er genoeg opties inzitten om gitaarmuziek te schrijven e.d.
quote:Excuus, je hebt gelijk
Op maandag 13 oktober 2003 14:01 schreef Litpho het volgende:[..]
Sibelius is vnl. een muzieknotatieprogramma en niet geschikt om audio uit externe bron (bijv. een opgenomen gitaar) af te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |