En die elleboogstoot van die Turk.
quote:Inderdaad. De Russen hadden 15 goals gemaakt in hun laatste 4 thuiswedstrijden, hadden in de kwalificatie thuis in elke wedstrijd minimaal 3 keer gescoord, dan is 0-0 gewoon een top resultaat.
Op maandag 17 november 2003 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Puik van Wales.
Giggs was licht geblesseerd maar geraakt op tijd fit voor woensdag, en ze zullen hem nodig hebben want de Russen zijn uit vaak minstens net zo gevaarlijk met hun counters.
Spanje liet trouwens zien hoe je als ploeg wel met systemen en patronen, met een snelle balcirculatie, gedreven pressie speelt, die Noren hebben 90 minuten naar lucht lopen snakken.
De 2-1 was dan mager, maar dat komt dan ook alleen door de goede keeper bij de Noren en de vaak lakse afwerking bij de Spanjaarden, maar wat een verschil als je net daarvoor zo'n slap, sloom en ongeinspireerd ogend NL elftal hebt zien spelen zonder spelpatronen zeg.
Ik zie NL echt nooit > 30 doelkansen creeren, al is het tegen Andorra.
quote:die was toch wel duidelijk
Op maandag 17 november 2003 14:15 schreef zjroentje het volgende:
En de Russen willen Giggs geschorst hebben voor de wedstrijd in Cardiff, vanwege een elleboog in Moskou.
quote:Niet gezien.
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die was toch wel duidelijk
quote:dat wel, maar de kans dat de UEFA op zo'n korte termijn iemand schorst lijkt me nihil. Misschien dat hij achteraf nog een schorsing kan krijgen, maar woensdag speelt hij gewoon verwacht ik
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:die was toch wel duidelijk
quote:Heb ook de 2e helft van Spanje-Noorwegen gezien, erg onder de indruk van Spanje, ze speelden snel, fris, verzorgd voetbal en absoluut niet voorspelbaar. Noorwegen heeft de 2e helft alleen achter de bal aangelopen.
Op maandag 17 november 2003 13:15 schreef DIGGER het volgende:Spanje liet trouwens zien hoe je als ploeg wel met systemen en patronen, met een snelle balcirculatie, gedreven pressie speelt, die Noren hebben 90 minuten naar lucht lopen snakken.
Hoewel ik het Wales erg gun, vrees ik dat de Russen in cardiff toch gaan winnen. Moet zeggen dat ik de Russen in Moskou ook redelijk sterk vond voetballen, al hebben ze weinig kansen gehad. Goed verzorgd voetbal, hebben een paar erg leuke spelers. Izmailov, Sychev, Bulyikin.. goede spelers.
Verder gaan Turkije en toch Kroatie door denk ik.
quote:Mooie quote van een Wales fan op BBC 606:
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:die was toch wel duidelijk
quote:Giggs raakte de speler eigenlijk niet, hoewel ie wel een beweging maakte. De Rus viel echter zo vreselijk theatraal en laat, en dat terwijl Giggs echt seconden daarvoor een aanslag had overleefd.
" Sending the tape to Uefa can only help Wales, because the Russian fell to the ground about the same time as Giggs got back to the hotel!!"
de UEFA zou zich weer van haar slechtste kant laten zien als ze Giggs schorsen, ik ga er vanuit dat ie en speelt en niet geschorst wordt voor Portugal 2004 mocht ales het halen.
quote:
NO ROW BETWEEN SUKUR AND GUNESTurkey striker Hakan Sukur has denied he was involved in a row with coach Senol Gunes before Saturday's Euro 2004 first leg play-off defeat to Latvia.
The Galatasaray striker was omitted from the side and did not even make the bench and was forced to watch the game from the stands after an alleged row about bonuses for qualifying for next summer's European Championship finals in Portugal, according to Hurriyet newspaper.
Turkey players were on one trillion Turkish liras a man for beating England and qualifying outright for the finals in their final group qualifying game, but failed to do so.
Hurriyet reported that their top scorer sought meetings with Gunes about whether the payments would therefore carry over for beating Latvia and qualifying via the play-offs, and the two are reported to have fallen out over bargaining.
Former Blackburn forward Sukur, though, says no such row took place: "I did not engage in bonus bargaining in anyway.
"I expected to be at least in the 18-man squad. I expected to be in the side to play against Latvia.
"If the coach made such a decision, it means he felt I was inadequate.
"I have encountered similar situations with the club sides I have played for. I'm used to such things.
"There was no argument at all between myself and the coach. I regard his decision with respect."
Gunes also refuted the claims there was a bust-up over bonuses, and said he planned on using the striker for the return leg in Turkey on Wednesday night.
"Making this the subject of speculation and gossip creates trouble within the team," said Gunes.
"I told Hakan I was not thinking of using him. I am a 50-year-old coach and I know what I did and what I said.
"I am considering Hakan for the second match. I have no business with those who want to take the matter further.
"When I watched Latvia's old matches, I realised that I needed a player who would do a lot of running up front and I opted for Ilhan Mansiz.
"This is entirely a matter of choice. I know I would still have been criticised if I didn't play Ilhan. I believe that I did the best thing that I could."
quote:Kunnen ze het morgenavond '3 op een rij' maken
Op dinsdag 18 november 2003 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Turken schenen ook officials in de catacomben aangevallen te hebben.
quote:Als je voor die laatste Schotland in de plek zet, is ie voor mij perfect
Op dinsdag 18 november 2003 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:Ik hoop Turkije, Wales, Spanje, Kroatië en Nederland
quote:Nee
Op dinsdag 18 november 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:[..]
Als je voor die laatste Schotland in de plek zet, is ie voor mij perfect
Kroatië was vroeger veel leuker, in de tijd van Prosinecki en Boban. Nu is het toch een beetje een defensief team geworden.
Maar er zullen wel weer een stel onterechte penalty's gegeven worden.
Zeker Spanje zal het halen, want de Portugezen hebben de Spaanse supporters hard nodig om de stadions vol te krijgen.
quote:Er waren toch geen geplaatste ploegen
Op woensdag 19 november 2003 00:24 schreef Colplay het volgende:
De drie 'geplaatste' ploegen hebben geen van allen goede uitgangspostitie, dus ben benieuwd welke verrassingen er komen.
Lijkt me niet meer dan terecht en dit vergroot de kansen van Wales natuurlijk
nos tt
Maar als ik toch moet kiezen, doe dan maar Wales...
quote:en laat hem nou net nog steeds erg veel last hebben van die tackle, waarop die mogelijke elleboog volgde. Hij is 'a major fitness doubt' zoals de engelsen het zeggen
Op woensdag 19 november 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Giggs kan iig wel spelen, mits hij niet plotseling geblesseerd raakt. De UEFA schorst hem niet.
quote:Toch is het nog zeer twijfelachtig of Giggs speelt.
Op woensdag 19 november 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Giggs kan iig wel spelen, mits hij niet plotseling geblesseerd raakt. De UEFA schorst hem niet.Lijkt me niet meer dan terecht en dit vergroot de kansen van Wales natuurlijk
Maar de verwachte opstellingen:
Possible Wales side: P Jones (Southampton), M Delaney (Aston Villa), A Melville (Fulham), D Gabbidon (Cardiff), D Barnard (Grimsby), G Speed (Newcastle United, capt), R Savage (Birmingham), A Johnson (West Brom), J Koumas (West Brom), R Giggs (Manchester United), J Hartson (Celtic).
Possible Russia side: Malafeyev or Akinfeyev, Evseev, Sennikov, Smertin, Alenitchev, Ignashevich, Onopko (capt), Loskov, Boulykin, Titov, Sychev.
Referee: Manuel Enrique Mujuto Gonzales (Spain)
quote:En net een grote kans voor Kroatie, die op de paal belandde.
Op woensdag 19 november 2003 17:36 schreef golfer het volgende:
Slovenië-Kroatië, nu live te zien op RTL-5
quote:Thanks, was het bijna vergeten.
quote:Binnen een paar minuten al flink wat overtredingen. Gezellige wedstrijd
En alweer Prso.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 19-11-2003 18:50]
stelletje Italianen.
quote:Het kan nog tegen 10 man.
Op woensdag 19 november 2003 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Slovenië...
quote:Jammer. 't Zag er nog even veelbelovend uit.
Op woensdag 19 november 2003 19:22 schreef golfer het volgende:
Kroatië dus door.
quote:Heerenveen 2 is nog beter dan Slovenie
Op woensdag 19 november 2003 19:23 schreef tong80 het volgende:
Jammer Slovenië.
quote:Nog beter zelfs.
Op woensdag 19 november 2003 19:24 schreef SCH het volgende:[..]
Heerenveen 2 is nog beter dan Slovenie
Die vreselijke Noren zou het spelen van voetbal verboden moeten worden.
Wel jammer voor de Slovenen.
Bij Wales vind ik overigens Danny Gabbidon een prachtige speler. Soort Lee Wilkie.
Benieuwd welke goed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |