quote:Beiden spelen belachelijk slecht in Oranje, maar Kluivert heeft als voordeel dat 'ie anderen laat scoren ofwel zelf scoort
Op maandag 13 oktober 2003 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Juist wel RvN en Bommel: Sneijder mag eerst leren verdedigen, Ruud is beter tegen Britse teams. Maar goed, lafaard Advokaat zal wel met kluivert beginnen (die zaterdag wederom niet kon overtuigen (al doet Ruud dat in Oranje ook niet echt).
quote:Nou, ik zit nou ook niet echt op Bosvelt te wachten hoor...
Op maandag 13 oktober 2003 14:04 schreef Speed1971 het volgende:
Nee niet van Bommel!!!!!! Met RvN heb je een punt. Maar zoals Sneijder de spitsen voorzag van lekkere, maar vooral goede ballen is iets waar van Bommel niet aan kan tippen. Verdedigend is niet zo belangrijk want met Sneijder op het middenveld is de druk op de tegenstander erg groot en zal de tegenstander minder aan aanvallen toekomen. Zet Bosvelt naast Sneijder en je hoort niemand meer over het gemis van van Bommel. Ja de PSV-supporters
quote:maar meer ook niet. ook niet op papier. Advocaat heeft het ook eindelijk door. Behalve een stel meer dan aardige spitsen, die trouwens ook niet al te geweldig spelen, welke dan ook, is de kwaliteit niet hoog genoeg, met een positie als linksachter als schrijnend te bestempelen
Op maandag 13 oktober 2003 14:01 schreef Pharkus het volgende:[..]
Ach op papier is het Nederlands elftal zo slecht nog niet.
quote:Ach kom op nou dat is misschien de enige die echt vecht tot het laatste fluitsignaal. Dat Bosvelt zo weinig in Oranje speelt is echt belachelijk.
Op maandag 13 oktober 2003 14:09 schreef twi het volgende:[..]
Nou, ik zit nou ook niet echt op Bosvelt te wachten hoor...
Als ik dit als bondscoach opstel, wat zeggen jullie dan?
Lekker over de vleugeltjes die snel kennen wapperen. Kluivert eruit, Nistelrode die wel zich kapot werkt. Makaay de afmaker.
Van der Sar
Bosvelt, Stam, De Boer, Cocu
Van der Meyde, Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart
Kluivert
Van Nistelrooy
quote:Ja zoiets!
Op maandag 13 oktober 2003 14:12 schreef Qi het volgende:
Laat ik eens een afwijkende opstelling in de groep gooien:Van der Sar
Kluivert
Van Nistelrooy
quote:Wordt sowieso moe van al die supporters die alleen maar pleite voor spelers van eigen club, het is logisch, maar vermoeiend.
Op maandag 13 oktober 2003 14:04 schreef Speed1971 het volgende:Zet Bosvelt naast Sneijder en je hoort niemand meer over het gemis van van Bommel. Ja de PSV-supporters
Net als tegen Tsjechie, begin tweede helft, zijn ze pissed off omdat RvN eruit wordt gehaald i.p.v. Kluivert. En pleite zo voor Robben wisselen en VdV eruit.
Zeg ik zo: Gelul! VdV is de enige op het veld met motivatie, en Robben kan daar nix aan veranderen!
Zijn ze beledigd!
quote:en makaay in de spits
Op maandag 13 oktober 2003 14:14 schreef DonStefano het volgende:
Welke 10 er in het veld staan maakt me geen ruk uit, maar in de goal moet godverdomme Gentenaar staan !!!
quote:Sneijder heeft een betere eindpass, maar Van Bommel heeft een hogere actieradius en is fysiek sterker, iets wat tegen de Schotten wel van belang kan zijn. Verder geen Bosvelt aub.
Op maandag 13 oktober 2003 14:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee niet van Bommel!!!!!! Met RvN heb je een punt. Maar zoals Sneijder de spitsen voorzag van lekkere, maar vooral goede ballen is iets waar van Bommel niet aan kan tippen. Verdedigend is niet zo belangrijk want met Sneijder op het middenveld is de druk op de tegenstander erg groot en zal de tegenstander minder aan aanvallen toekomen. Zet Bosvelt naast Sneijder en je hoort niemand meer over het gemis van van Bommel. Ja de PSV-supporters
quote:Van der Meijde ben in niet zo kapot van!
Op maandag 13 oktober 2003 14:12 schreef Qi het volgende:
Laat ik eens een afwijkende opstelling in de groep gooien:Van der Sar
Kluivert
Van Nistelrooy
Eventueel Makaay voor RvN, maar RvN kan misschien gebruik maken van zijn kennis van VK voetbal!?
quote:Wat heeft die nou voor ervaring?
Op maandag 13 oktober 2003 14:14 schreef DonStefano het volgende:
Welke 10 er in het veld staan maakt me geen ruk uit, maar in de goal moet godverdomme Gentenaar staan !!!
Gentenaar is een leuke keeper die leuke dingen in de eredivisie laat zien maar op internationaal gebied is het 1 groot vraagteken.
quote:Meijde is kut. Je moet die fysiek bonkige en slome schotten uitputten met 2 snelle vleugelspelers.
Op maandag 13 oktober 2003 14:17 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Van der Meijde ben in niet zo kapot van!
Eventueel Makaay voor RvN, maar RvN kan misschien gebruik maken van zijn kennis van VK voetbal!?
Van der Sar
Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart
Robben, Makaay, Overmars
4-3-3
quote:Daarom had Dickie em tegen Moldavie erbij moeten halen. En tegen Wisla Krakow in de Uefacup heeft ie laten zien ook internationaal heel aardig te kunnen keepen
Op maandag 13 oktober 2003 14:17 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Wat heeft die nou voor ervaring?
Gentenaar is een leuke keeper die leuke dingen in de eredivisie laat zien maar op internationaal gebied is het 1 groot vraagteken.
quote:Ook ff 606 zitten lezen
Op maandag 13 oktober 2003 14:04 schreef Qi het volgende:[..]
Dit zijn supporters, die doen daar niet aan mee.
[..]Maar in het echt wel.
Vind het wel komisch hoe de mensen daar bij voorbaat al opgeven. Iemand had trouwens een goed punt. Als het nou om 1 wedstrijd ging hadden de Schotten nog wel iets van een kans, maar over 2 wedstrijden is het bijna onmogelijk.
quote:Voordat fysieke neem je dan Bosvelt erbij. En fysiek en qua actieraduis is Bosvelt gewoon beter dan van Bommel. En Bosvelt roeleert als aanjager. Beetje een Wouters type!
Op maandag 13 oktober 2003 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Sneijder heeft een betere eindpass, maar Van Bommel heeft een hogere actieradius en is fysiek sterker, iets wat tegen de Schotten wel van belang kan zijn. Verder geen Bosvelt aub.
quote:Toen ze vlak naast elkaar speelde is het nooit goed gegaan, als je Van Nistelrooy als enige spits voorin laat spelen, met Kluivert erachter, dan kan dat een heel ander verhaal worden.
Op maandag 13 oktober 2003 14:20 schreef BobRooney het volgende:
Van Nistelrooij en Kluivert is nooit een suc6 geweest, dus als je zeker wil verliezen moet je die 2 opstellen.
quote:dan kun je voor makaay beter v Hooijdonk doen denk ik. meer een spits voor 4-3-3. Ik denk ook niet dat dat een erg sterk middenveld is qua veldbezetting.
Op maandag 13 oktober 2003 14:20 schreef Qi het volgende:
Ook leuk:Van der Sar
Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart
Robben, Makaay, Overmars
4-3-3
quote:Deze bewaar ik!
Op maandag 13 oktober 2003 14:22 schreef Speed1971 het volgende:En Bosvelt roeleert als aanjager.
quote:Ja, staan altijd wel leuke reacties op
Op maandag 13 oktober 2003 14:21 schreef nikk het volgende:[..]
Ook ff 606 zitten lezen
quote:Van Hooijdonk stel ik niet graag op. En het middenveld is inderdaad wat zwak, vooral fysiek, maar ik zou het weleens willen zien. Sneijder wordt dan alleen wel in het diepe gegooid, door hem meteen als motor van het elftal te laten functioneren.
Op maandag 13 oktober 2003 14:23 schreef pfaf het volgende:[..]
dan kun je voor makaay beter v Hooijdonk doen denk ik. meer een spits voor 4-3-3. Ik denk ook niet dat dat een erg sterk middenveld is qua veldbezetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |