abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13847258
Ik denk wel dat Nederland zich plaatst,
1ste wedstrijd: Schotland - Nederland 1-0
2de wedstrijd: Nederland - Schotland 2-0
Hoi.
  maandag 13 oktober 2003 @ 12:57:36 #77
572 Sniper
Gull Catcher
pi_13847271
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Heb je ze tegen de Faroer zien spelen?

Nope

Ik hoorde wel op de BBC dat ..."Holland and Spain are to be avoided" Ach gossie, Ze zijn nog bang voor Oranje lol

Maar in principe heeft 1 Schot meer aggressie en mentaliteit in zijn donder dan het complete nederlandse elftal.

't zal me niks verbazen als Oranje weer eens Ultra Arrogant van start gaat en vervolgens in Schotland tegen een onoverkomelijke nederlaag oploopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 13-10-2003 12:59]

pi_13847277
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de lijsten van UEFA werken. Die zullen wel een ander systeem op nahouden dan FIFA. Even los van de lijsten, Rusland word op dit moment door velen als sterker gezien dan Noorwegen. De Noren hebben zich ook behoorlijk moeizaam geplaatst.

De Russen dan niet wil je zeggen. Dat was echt met de hakken over de sloot.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13847331
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Vanwege feit dat ik Scotland graag weer eens op een EK zou willen zien!

Nou, dan hebben ze toch wel aardig geloot, ze hadden ook Turkije of Spanje kunnen treffen.
pi_13847342
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:24 schreef _Administr8or_ het volgende:

maar nu even serieus, dit is zeker wel te doen!
als ze beter gaan spelen

Zeiden we dat ook niet toen we tegen Ierland moesten?
pi_13847392
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zeiden we dat ook niet toen we tegen Ierland moesten?

Nummer 5 ofzo die dit al zegt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13847406
1e reactie: Mooi, iig een tegenstander die we moeten kunnen hebben.

Maar met de instelling van de Schotten zoals de Ieren hadden tegen Nederland onder V.Gaal wordt het nog moeilijk.

En als we doorgaan, dan is het jammer dat zo'n mooi voetballand eruit ligt.

Jammer van Noorwegen ook dat tegen Spanje weinig kans maakt

pi_13847433
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De Russen dan niet wil je zeggen. Dat was echt met de hakken over de sloot.

In ieder geval een stuk makkelijk dan de Noren.
pi_13847496
Ik zou er niet zo zeker van zijn.
De schotten zijn overal
Let maar eens goed op de schotse vlaggen bij de wedstrijden van het derde van je amateurclub of de wedstrijden in de eredivisie.Ze hebben een enorm apparaat en zullen elke verrassing al op voorhand weten. Daar kunnen de Hollandsche helden verder niets aan doen.
Coach eruit trappen en klaarmaken voor Duitsland
pi_13847497
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nummer 5 ofzo die dit al zegt.

En terecht, we moeten niet weer dezelfde fout maken.

Zoals een Frank de Boer die met een "het komt wel goed" instelling de wedstrijd inging

pi_13847502
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:05 schreef nikk het volgende:

[..]

In ieder geval een stuk makkelijk dan de Noren.

Dan had je de hele kwalifcatiereeks van de Russen eens moeten volgen. Ze hebben nog een tijd onder Ierland en Albanie gestaan.
pi_13847631
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Kein Problem. Twee keer 2-0 winnen.
Jammer, had Schotland graag op het EK gezien.
Hoewel ik de kans klein acht dat Schotland dit onderonsje zal winnen, ben ik met zo'n loting wel 200% voor Schotland.

Erg jammer dat Nederland er niet uit kan vliegen tegen de Turken, had dat wel willen zien dan met allemaal joelende, feestende en toeterende Turken

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13847692
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:52 schreef Doc het volgende:
Als er een seeding was, had Spanje niet tegen Noorwegen kunnen loten.
de potten voor de wk kwalificatie loting 2006:
let op bold en italic. toeval?

Pot 1: Frankrijk, Portugal, Zweden, Tsjechië, Engeland, Spanje, Italië en Turkije.
Pot 2: Nederland, Kroatië, België, Denemarken, Rusland, Ierland, Bulgarije en Slovenië.
Pot 3: Polen, Roemenië, Schotland, Servië-Montenegro, Zwitserland, Griekenland, Oekraïne en Slovakije.
Pot 4: Oostenrijk, Ijsland, Finland, Noorwegen, Bosnië-Herzegovina, Israël, Letland en Wales.
Pot 5: Hongarije, Georgië, Wit-Rusland, Cyprus, Estland, Noord-Ierland, Litouwen en FYR Macedonië.
Pot 6: Albanië, Armenië, Moldavië, Azerbeidjan, Faroer Eilanden, Malta, Liechtenstein, San Marino, Luxemburg, Andorra en Kazachstan.

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13847699
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:13 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hoewel ik de kans klein acht dat Schotland dit onderonsje zal winnen, ben ik met zo'n loting wel 200% voor Schotland.

Erg jammer dat Nederland er niet uit kan vliegen tegen de Turken, had dat wel willen zien dan met allemaal joelende, feestende en toeterende Turken

Het is vooral jammer dat die Engelsen geen playoffs moesten spelen, maar eerlijk is eerlijk de plaatsing was verdiend.
Natuurlijk ben ik voor Nl al gun ik Schotland (itt Engeland) wel een eindronde.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13847744
De reactie van Vogts
quote:
"This is probably one of the toughest draws in the group but it is still just two games.

"Anything can happen and we have a chance. It will be a good experience for us but we are looking forward to it.

"The team played very well against Germany and we will have to do the same against Holland.

"We will need a lot of luck and we certainly have to go the hardest way, but we will fight for Scotland.

"We are the underdogs, but Holland have had problems in the qualifying."

maandag 13 oktober 2003 @ 13:17:22 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13847747
Schotland treft Nederland een leuke tegenstander aan. Moet ook zeer goed te doen zijn. (met een beetje geluk toch nog een oranje zomer )
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:19:57 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13847809
Weer een goed excuus i.i.g. om weer twee keer in de Pub te hangen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13847812
Als Advocaat nou maar niet van Bommel en RvN gaat opstellen in die twee wedstrijden want Sneijder en Makaay hebben wel aangetoond beter te zijn dan deze twee. Beter in Oranje, that is.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:21:30 #94
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13847848
Buffel en Sonck hebben ook vrij, kunnen we die niet lenen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13847865
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:20 schreef Speed1971 het volgende:
Als Advocaat nou maar niet van Bommel en RvN gaat opstellen in die twee wedstrijden want Sneijder en Makaay hebben wel aangetoond beter te zijn dan deze twee. Beter in Oranje, that is.
Advocaat heeft al aangegeven in principe niet te beginnen met het koppel Kluivert/RvN. En volgens mij heeft Advocaat meer vertrouwen in Kluivert (terecht naar mijn mening) dan in RvN. Wat Van Bommel betreft zie ik het somber in, die zal wel mogen starten van Dick.
pi_13847927
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:22 schreef nikk het volgende:

[..]

Advocaat heeft al aangegeven in principe niet te beginnen met het koppel Kluivert/RvN. En volgens mij heeft Advocaat meer vertrouwen in Kluivert (terecht naar mijn mening) dan in RvN. Wat Van Bommel betreft zie ik het somber in, die zal wel mogen starten van Dick.

Ik wil een middenveld met Bosvelt en Sneijder. Van Bommel is geen aanjager zoals Bosvelt. En dat kan Oranje goed gebruiken denk ik, zeker tegen de Schotten. Sneijder is dan meer voor het creatieve gedeelte. Maar ja Advocaat zal wel weer iets debiels doen.
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:26:45 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13847977
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:24 schreef Speed1971 het volgende:

Maar ja Advocaat zal wel weer iets debiels doen.

As usual!

Reiziger op rechts is ook nog steeds een van de acties die ik niet kan bevatten!

pi_13847988
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:22 schreef Doc het volgende:
Eerst kijk dan plaatsen
Euh dat is nou juist het pijnlijke, ik had gekeek, ja nie goe dus
pi_13848002
De Thuiswedstrijd van Schotland valt in het weekend, ik reserveer vast een barkruk in de Pub en alles wat daar Oranje is kan een grote bek krijgen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13848019
AR-CHIE GEM-MILL!!!
Vind het wel een mooie loting voor de Schotten (en Welshmen). Denk dat ik binnenkort maar weer eens Braveheart ga kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')