abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:44:37 #226
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_13862603
Ik vind het raar dat sommige users hier zeggen dat het nog moeilijk gaat worden. .

Dit gaat echt een makkie worden voor Nederland, wat ook weer goed voor het zelfvertrouwen is.

The Most Incredible, Baby
pi_13865185
Ik ben nu aantal wedstrijden van Nederland wezen kijken. Al deze wedstrijden kon ik gewoon kaartjes bestellen bij iemand door middel van de clubcard. Vandaag kon dit dus niet. Kon maar 2 kaartjes krijgen op de clubcard. Weet iemand of het mogelijk is ergens kaartjes te bestellen zonder clubcard?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_13865224
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben nu aantal wedstrijden van Nederland wezen kijken. Al deze wedstrijden kon ik gewoon kaartjes bestellen bij iemand door middel van de clubcard. Vandaag kon dit dus niet. Kon maar 2 kaartjes krijgen op de clubcard. Weet iemand of het mogelijk is ergens kaartjes te bestellen zonder clubcard?
Je kunt natuurlijk gewoon wachten totdat ze in de vrije verkoop gaan, maar je bent dan niet zeker van kaartjes. Ook kun je op sites als marktplaats.nl en ebay.nl op kaartjes bieden, maar die zijn vaak een stuk duurder.
pi_13865229
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:44 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind het raar dat sommige users hier zeggen dat het nog moeilijk gaat worden. .

Dit gaat echt een makkie worden voor Nederland, wat ook weer goed voor het zelfvertrouwen is.

Mhhh, met een trackrecord van Nederland tegen Schotland van w-v-g = 5-4-4 ben jij wel erg zeker van de kansen van Nederland, gezien de deplorabele mentaliteit. Zeker als straks de neusjes van de zalm weer meespelen.
Don't have sex man! It leads to kissing and pretty soon you have to start talking to them...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:22:32 #230
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13865289
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Qi het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk gewoon wachten totdat ze in de vrije verkoop gaan, maar je bent dan niet zeker van kaartjes. Ook kun je op sites als marktplaats.nl en ebay.nl op kaartjes bieden, maar die zijn vaak een stuk duurder.

en nu helemaal want die Schotten gaan mee zitten bieden en de lopen de kaartjes op tot 250 euro per stuk,let maar op
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13866174
Al die Nederlandse arrogantie nu al weer....
Die Schotten pakken we wel ff.

Op de manier hoe voetbal daar beleefd wordt in vergelijking met hier...oef, wat zijn we dan een klein onderdeurtje.

Wanneer Nederland straks wordt uitgeschakeld door die 11 domme voetballers op een stampvol Hampden Park zal ik daar gemengde gevoelens bij hebben, net zoals ik dat met Ierland had.

pi_13866248
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Wales heeft zeker wel een kans tegen de Russen.
Waarom heeft Wales eigenlijk wel een eigen team en Friesland bijvoorbeeld niet?
pi_13866350
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:11 schreef Steijn het volgende:

[..]

Omdat Wales gewoon een land is en friesland niet?

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_13866499
quote:

[..]

Waarom heeft Engeland eigenlijk wel een eigen team en Flevoland bijvoorbeeld niet?

Land versus provincie?

pi_13866972
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:05 schreef Cruoninga het volgende:
Al die Nederlandse arrogantie nu al weer....
Die Schotten pakken we wel ff.

Op de manier hoe voetbal daar beleefd wordt in vergelijking met hier...oef, wat zijn we dan een klein onderdeurtje.

Wanneer Nederland straks wordt uitgeschakeld door die 11 domme voetballers op een stampvol Hampden Park zal ik daar gemengde gevoelens bij hebben, net zoals ik dat met Ierland had.

ze moeten eerst uit dus daar zul je niet uitgeschakeld worden.

of je moet met 10-0 of zo verliezen, maar dat zie ik niet gebeuren.

nee als dat gebeurt dan loop ik het veld op om iedere speler een schop onder de kont te geven (nog ingehouden )

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_13866978
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef EminemRulezz het volgende:
ja via via kopen ik kan nl. 2 pp kopen

maar ja die zijn allemaal al weg.

of gewoon lid worden van de supp. ver. dan heb je altijd voorrang.

of de juiste mensen kennen.

want ben voor 99% zeker van kaarten voor schotland uit.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_13866986
na al dat gepruts in de kwalificatie hoop ik meer op een winst voor de Schotten dan voor die volgevreten vedettes die de eer van mijn land moeten verdedigen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 04:41:54 #238
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_13867095
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:26 schreef F1Bas het volgende:
De 'top'landen hebben elkaar niewt geloot, toch een beetje een complot
Dat was het eerste wat me opviel.. .
Allemaal net iets te toevallig, als je het mij vraagt.. .
Ik denk dat Nederland wel in staat is zich te plaatsen ten koste van de Schotten...:).
Als ze het nu wéér weten te verpesten, dan moet er echt wat gaan veranderen.. Ik zou beginnen met het verbieden van Teletoeters. .
Dat soort publiek moet haast wel demotiverend werken. .
-
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 08:11:40 #239
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_13867361
we hebben hier echter te maken met een elftal dat onder leiding staat van Berti Vogts, niet zomaar iemand
Ik denk dat Nederland veel gunstiger had kunnen loten
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_13868035
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 04:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met het verbieden van Teletoeters. .
Dat soort publiek moet haast wel demotiverend werken. .

Ze kregen het weer voorelkaar tegen Moldavie, om bijn een 0-0 stand weer "tis stil aan de overkant" in te zetten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_13868118
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef fuzzynuts het volgende:

[..]

Mhhh, met een trackrecord van Nederland tegen Schotland van w-v-g = 5-4-4 ben jij wel erg zeker van de kansen van Nederland, gezien de deplorabele mentaliteit. Zeker als straks de neusjes van de zalm weer meespelen.

de laatste overwinning van de schotten stamt uit '82. 2 van de verliespartijen komen uit de jaren dat voetbal in nederland nog niet veel was
quote:
Omdat het Verenigd Koninkrijk, als bedenker van het voetbal een voorrechtspositie heeft, binnen de UEFA en de FIFA en ze mogen dus de 4 homecountries uitzenden.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13868698
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:21 schreef Doc het volgende:

Het zal zeker in Glasgow gespeeld worden. Zo'n nationaal stadion hebben ze daar niet voor Jan Lul staan.

http://www.hampdenpark.co.uk/

Een heeeeeel oud Hampden park

Bij een stadion zo mooi als Hampden, boeit die hele sintelbaan niet (zal wel vol spandoeken liggen)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13871976
Het mooiste is nog wel dat er geen ringen zijn maar gewoon 1 tribune zeg maar... Dat heeft wel stijl...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13872776
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Het mooiste is nog wel dat er geen ringen zijn maar gewoon 1 tribune zeg maar... Dat heeft wel stijl...
Maar die sintelbaan blijft irritant....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13874887
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar die sintelbaan blijft irritant....

Ze kunnen moeilijk op het veld rondjes gaan rennen he...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13874912
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ze kunnen moeilijk op het veld rondjes gaan rennen he...

Doen wij wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13878035
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef fuzzynuts het volgende:

[..]

Dat was voornamelijk in de jaren '30, die zeges van de Schotten...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13878084
tja, in 78 nog een bijna vervelende en ik 82 of zo. daarna hebben wij aan ons saldo mogen werken
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13880812
quote:
Schotse fans vrezen vooral vrije trappen Van Hooijdonk

GLASGOW, 13 oktober 2003 21:39 - De Tartan Army, de supportersclub van het Schotse nationale team, is maar matig tevreden met de loting voor de EK-kwalificatieplayoffs. Woordvoerder Ian Black gaf toe dat hij liever Slovenië of Wales had geloot: ''Ik baal wel een beetje, maar Nederland is wel lekker dichtbij en we kunnen in ieder geval in Amsterdam leuke dingen doen. Er is toch een soort stunt van ons voor nodig om nog door te gaan naar het EK. Maar ik blijf optimistisch. We winnen waarschijnlijk 2-0 thuis en en verliezen daar met 3-2. Zo lang Pierre van Hooijdonk geen vrije trappen krijgt, kunnen we waarschijnlijk wel van Nederland winnen.''
Ze vrezen Pierre
pi_13881812
quote:
en we kunnen in ieder geval in Amsterdam leuke dingen doen.
Ze winden er in ieder geval geen doekjes om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')