Dit gaat echt een makkie worden voor Nederland, wat ook weer goed voor het zelfvertrouwen is.
quote:Je kunt natuurlijk gewoon wachten totdat ze in de vrije verkoop gaan, maar je bent dan niet zeker van kaartjes. Ook kun je op sites als marktplaats.nl en ebay.nl op kaartjes bieden, maar die zijn vaak een stuk duurder.
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben nu aantal wedstrijden van Nederland wezen kijken. Al deze wedstrijden kon ik gewoon kaartjes bestellen bij iemand door middel van de clubcard. Vandaag kon dit dus niet. Kon maar 2 kaartjes krijgen op de clubcard. Weet iemand of het mogelijk is ergens kaartjes te bestellen zonder clubcard?
quote:Mhhh, met een trackrecord van Nederland tegen Schotland van w-v-g = 5-4-4 ben jij wel erg zeker van de kansen van Nederland, gezien de deplorabele mentaliteit. Zeker als straks de neusjes van de zalm
Op maandag 13 oktober 2003 22:44 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind het raar dat sommige users hier zeggen dat het nog moeilijk gaat worden..
Dit gaat echt een makkie worden voor Nederland, wat ook weer goed voor het zelfvertrouwen is.
quote:en nu helemaal want die Schotten gaan mee zitten bieden en de lopen de kaartjes op tot 250 euro per stuk,let maar op
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Qi het volgende:[..]
Je kunt natuurlijk gewoon wachten totdat ze in de vrije verkoop gaan, maar je bent dan niet zeker van kaartjes. Ook kun je op sites als marktplaats.nl en ebay.nl op kaartjes bieden, maar die zijn vaak een stuk duurder.
Op de manier hoe voetbal daar beleefd wordt in vergelijking met hier...oef, wat zijn we dan een klein onderdeurtje.
Wanneer Nederland straks wordt uitgeschakeld door die 11 domme voetballers op een stampvol Hampden Park zal ik daar gemengde gevoelens bij hebben, net zoals ik dat met Ierland had.
quote:Waarom heeft Wales eigenlijk wel een eigen team en Friesland bijvoorbeeld niet?
Op maandag 13 oktober 2003 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Wales heeft zeker wel een kans tegen de Russen.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:11 schreef Steijn het volgende:[..]
Waarom heeft Wales eigenlijk wel een eigen team en Friesland bijvoorbeeld niet?
Omdat Wales gewoon een land is en friesland niet?
quote:Waarom heeft Engeland eigenlijk wel een eigen team en Flevoland bijvoorbeeld niet?
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:11 schreef Steijn het volgende:[..]
Land versus provincie?
quote:ze moeten eerst uit dus daar zul je niet uitgeschakeld worden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:05 schreef Cruoninga het volgende:
Al die Nederlandse arrogantie nu al weer....
Die Schotten pakken we wel ff.Op de manier hoe voetbal daar beleefd wordt in vergelijking met hier...oef, wat zijn we dan een klein onderdeurtje.
Wanneer Nederland straks wordt uitgeschakeld door die 11 domme voetballers op een stampvol Hampden Park zal ik daar gemengde gevoelens bij hebben, net zoals ik dat met Ierland had.
of je moet met 10-0 of zo verliezen, maar dat zie ik niet gebeuren.
nee als dat gebeurt dan loop ik het veld op om iedere speler een schop onder de kont te geven (nog ingehouden )
quote:ja via via kopen ik kan nl. 2 pp kopen
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben nu aantal wedstrijden van Nederland wezen kijken. Al deze wedstrijden kon ik gewoon kaartjes bestellen bij iemand door middel van de clubcard. Vandaag kon dit dus niet. Kon maar 2 kaartjes krijgen op de clubcard. Weet iemand of het mogelijk is ergens kaartjes te bestellen zonder clubcard?
maar ja die zijn allemaal al weg.
of gewoon lid worden van de supp. ver. dan heb je altijd voorrang.
of de juiste mensen kennen.
want ben voor 99% zeker van kaarten voor schotland uit.
quote:Dat was het eerste wat me opviel..
Op maandag 13 oktober 2003 12:26 schreef F1Bas het volgende:
De 'top'landen hebben elkaar niewt geloot, toch een beetje een complot
quote:Ze kregen het weer voorelkaar tegen Moldavie, om bijn een 0-0 stand weer "tis stil aan de overkant" in te zetten
Op dinsdag 14 oktober 2003 04:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik zou beginnen met het verbieden van Teletoeters.
.
Dat soort publiek moet haast wel demotiverend werken..
quote:de laatste overwinning van de schotten stamt uit '82. 2 van de verliespartijen komen uit de jaren dat voetbal in nederland nog niet veel was
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef fuzzynuts het volgende:[..]
Mhhh, met een trackrecord van Nederland tegen Schotland van w-v-g = 5-4-4 ben jij wel erg zeker van de kansen van Nederland, gezien de deplorabele mentaliteit. Zeker als straks de neusjes van de zalm
weer meespelen.
quote:Omdat het Verenigd Koninkrijk, als bedenker van het voetbal een voorrechtspositie heeft, binnen de UEFA en de FIFA en ze mogen dus de 4 homecountries uitzenden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:11 schreef Steijn het volgende:
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:21 schreef Doc het volgende:Het zal zeker in Glasgow gespeeld worden. Zo'n nationaal stadion hebben ze daar niet voor Jan Lul staan.
Bij een stadion zo mooi als Hampden, boeit die hele sintelbaan niet (zal wel vol spandoeken liggen)
quote:Maar die sintelbaan blijft irritant....
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Het mooiste is nog wel dat er geen ringen zijn maar gewoon 1 tribune zeg maar... Dat heeft wel stijl...
quote:Ze kunnen moeilijk op het veld rondjes gaan rennen he...
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar die sintelbaan blijft irritant....
quote:Doen wij wel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ze kunnen moeilijk op het veld rondjes gaan rennen he...
quote:Dat was voornamelijk in de jaren '30, die zeges van de Schotten...
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef fuzzynuts het volgende:[..]
Mhhh, met een trackrecord van Nederland tegen Schotland van w-v-g = 5-4-4 ben jij wel erg zeker van de kansen van Nederland, gezien de deplorabele mentaliteit. Zeker als straks de neusjes van de zalm
weer meespelen.
quote:Ze vrezen Pierre
Schotse fans vrezen vooral vrije trappen Van Hooijdonk
GLASGOW, 13 oktober 2003 21:39 - De Tartan Army, de supportersclub van het Schotse nationale team, is maar matig tevreden met de loting voor de EK-kwalificatieplayoffs. Woordvoerder Ian Black gaf toe dat hij liever Slovenië of Wales had geloot: ''Ik baal wel een beetje, maar Nederland is wel lekker dichtbij en we kunnen in ieder geval in Amsterdam leuke dingen doen. Er is toch een soort stunt van ons voor nodig om nog door te gaan naar het EK. Maar ik blijf optimistisch. We winnen waarschijnlijk 2-0 thuis en en verliezen daar met 3-2. Zo lang Pierre van Hooijdonk geen vrije trappen krijgt, kunnen we waarschijnlijk wel van Nederland winnen.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |