abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13845276
Omdat Multi Theft Auto door nogal wat losse topicjes heen zwerft, en er eigenlijk geen duidelijk centrale topic was, bij deze

Stukje van de site (http://mtavc.com/)

-------

MTA was the first MP mod for GTA3. After a lot of hoaxes someone finally made one. After a bit of work IJsVogel created GTA3AM (now known as MTA0.1). It was a limited version with only 2 players and no walking support.

MTA 0.2 came fast after 0.1 with a better GUI and a lot of bug fixes but still with the same game play limitations.

The team grew and we started working on 0.3b. After a lot of technical changes we finally made it possible to walk, shoot, fly and do other stuff. MTA 0.3b had it all but there were also a lot of bugs and even worse : a lot of lag.

The team didn't gave up because of this problems and started working on MTA:0.3.5 and also on MTA:VC, our mod for GTA:VC with a completely new code (C++ instead of VB) and a new net code with no lag at this moment.

What the future holds? Only time will tell!

--------------------------------------------------------------------------------

MTA is created by a team of volunteers working for free and independent from any game company. All we ask in return for this mod is the respect of the people who use it since a lot of free time is invested.

GTA and Grand Theft Auto are trademarks from Rockstar
Windows is a registered trademark from the Microsoft corporation
All other trademarks are property of there owners

--------------

Lijkt me dus duidelijk, MTA is een modje waarmee je online GTA kan spelen Nu ervaar ik zelf dat het vaak nog erg tikkend gaat, en de servers niet echt altijd goed zijn.

Hier kan iedereen zijn vragen, ervaringen en opmerkingen kwijt
TS Begint
Kan iemand even de link geven van de allernieuwst MTA en even kort uitleggen hoe het precies werkt, hier heb ik zelf ook nog wel eens problemen mee

slettebak [@] gmail.com
pi_13845477
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:43 schreef JaWi het volgende:

Kan iemand even de link geven van de allernieuwst MTA en even kort uitleggen hoe het precies werkt, hier heb ik zelf ook nog wel eens problemen mee

Jah euh zou je niet beginnen met een link
Ik heb btw zelf de eerste versie welles op me lan gespeeld alleen dan waren de auto's die we van elkaar zagen welles anders En kan je met de nieuwste ook met 3 personen of meer

http://www.mtavc.com/downloads.php

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_13845539
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:50 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Jah euh zou je niet beginnen met een link
Ik heb btw zelf de eerste versie welles op me lan gespeeld alleen dan waren de auto's die we van elkaar zagen welles anders En kan je met de nieuwste ook met 3 personen of meer

Ik heb een link gegeven hoor, maar goed nogmaals: http://mtavc.com/

En je kan de nieuwste versie met veel meer mensen spelen, en het ziet er ook wel beter uit. Heb hem alleen ergens anders gespeeld en nog niet thuis.

slettebak [@] gmail.com
pi_13845587
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:53 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik heb een link gegeven hoor, maar goed nogmaals: http://mtavc.com/

En je kan de nieuwste versie met veel meer mensen spelen, en het ziet er ook wel beter uit. Heb hem alleen ergens anders gespeeld en nog niet thuis.

maare zijn ze nu gekapt met het multigedeelte van GTA3 en doen ze alleen nog VC ?
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_13845673
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:54 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

maare zijn ze nu gekapt met het multigedeelte van GTA3 en doen ze alleen nog VC ?

Dat weet ik dus niet, ik heb alleen VC online gespeeld. Weet er zelf ook niet alles van, deze topic is meer bedoeld om een beetje de discussie enz op gang te brengen. Het is alleen nog een beetje vroeg op de dag
slettebak [@] gmail.com
  maandag 13 oktober 2003 @ 12:04:40 #6
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13845874
* Marachi heeft de mod net gedownload en zal hem even "checken". Later meer
Grote FOK! hé!
pi_13846413
het is een leuke mod, nou alleen nog voetgangers en het is een super mod..

tis nu maar saai op elkaar gericht, ik kloot liever wat aan met wat vriende nop een LAN maarja, als er niks rondloopt kun je ook niks omrijde

pi_13849429
Heb net ff uurtje gespeeld Erg leuk, alleen hij loopt te vaak vast
slettebak [@] gmail.com
  maandag 13 oktober 2003 @ 17:36:01 #9
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13855016
Ik heb net ook een tijdje gespeeld, is leuk bedacht. Alleen wel veel last van een soort van lag terwijl de ping supergoed is. Ik wacht wel op een nieuwe GTA waarbij standaard MP zit.
Grote FOK! hé!
pi_13855060
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:36 schreef Marachi het volgende:
Ik heb net ook een tijdje gespeeld, is leuk bedacht. Alleen wel veel last van een soort van lag terwijl de ping supergoed is. Ik wacht wel op een nieuwe GTA waarbij standaard MP zit.
Dan kan je wachten tot 2005
slettebak [@] gmail.com
pi_13941152
Zekers gaaf dit
Wie hebben er zin om een keer met z'n allen te gamen?
pi_14117747
op zich wel leuk om te spelen, hij loopt inderdaad alleen iets té vaak vast.. Ik moet het telkens 3x opnieuw opstarten voordat ie het doet..
hopen dan maar dat er bij de volgende een multiplayer ingebouwd zit
pi_14296080
Bij wie kan ik joinen heb geen host nummer dus kan nu niet spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')