quote:Ik heb hem (helaas) al uitgespeeld.
Op zondag 21 december 2003 19:04 schreef Hakkert het volgende:
Speelt er nou niemand DC meer.. Ik ben net beland in chapter 2
quote:Hoeveel uur heb jij er in zitten?
Op maandag 22 december 2003 10:25 schreef pebbje het volgende:[..]
Ik heb hem (helaas) al uitgespeeld.
quote:120
Op maandag 22 december 2003 11:10 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hoeveel uur heb jij er in zitten?
quote:Dan kan ik nog ff
Op maandag 22 december 2003 13:42 schreef pebbje het volgende:[..]
120
quote:Goftedomme, das lang geleden al weer.
Op woensdag 24 december 2003 10:34 schreef Hakkert het volgende:
ik zit in chapter 2 bij die frigits en dan moet ik dat dorpje nabouwen ofzo... Ik kan wel dingen bouwen enzo.. Maar WAT moet ik in godsnaam allemaal bouwen?
Bv.: 3 trees = 10%, xxx lives in forrest = 20%, etc.
Bij de eerste zal je dus 3 bomen moeten planten, en bij de tweede zal je dus een huis moeten creeren voor een bepaald persoon om daarin te kunnen wonen.
Let er wel op dat om een persoon zo ver te kunnen krijgen om in een woning te wonen hij of zij wel je party gejoined moet zijn!
quote:ff tjekken.. Waar kan ik die percentages lezen dan? In guide staat analyse, maar daar zie ik alleen vraagtekens staan
Op woensdag 24 december 2003 10:40 schreef Zooi het volgende:[..]
Goftedomme, das lang geleden al weer.
.
Je kunt een lijst zien met percentages en daaraan gekoppeld voorwaarden waaraan voldaan moet worden om deze percentages te kunnen behalen. Als je een beetje goed leest dan kan je dus ook zien waaraan je moet voldoen en wat er gebouwd moet worden.Bv.: 3 trees = 10%, xxx lives in forrest = 20%, etc.
Bij de eerste zal je dus 3 bomen moeten planten, en bij de tweede zal je dus een huis moeten creeren voor een bepaald persoon om daarin te kunnen wonen.Let er wel op dat om een persoon zo ver te kunnen krijgen om in een woning te wonen hij of zij wel je party gejoined moet zijn!
Uit mijn hoofd (maar het is inderdaad al weer een tijdje geleden) moest je starten in dorp 2 met het aanlegen van een rechthoekig stuk water en daarna iets van 5 bomen planten om de eerste taak te volbrengen?
Je guide zou je toch echt verder moeten helpen.
quote:Ik kan dus nix lezen
Op woensdag 24 december 2003 10:58 schreef Zooi het volgende:
Nee, het kan zijn dat de andere taak van 10% pas vrij komt als je een van de andere taken hebt volbracht. Gewoon dat doen wat je wel al kan lezen en volbrengen, en je zal zien dat alles langzaam toegangkelijk wordt..
quote:Kheb 45 betaald plus guide... tegenwoordig op marktplaats zijn ze wel goedkoper
Op donderdag 25 december 2003 16:39 schreef Gamedemon het volgende:
iemand dit spel al voor een leuk prijsje gezien? ik wacht namelijk tot ie voor 40 of minder in de winkel ligt
quote:en waar was dat?
Op donderdag 25 december 2003 18:03 schreef Hakkert het volgende:[..]
Kheb 45 betaald plus guide... tegenwoordig op marktplaats zijn ze wel goedkoper
quote:2e hands bij Zooi
Op vrijdag 26 december 2003 18:55 schreef Gamedemon het volgende:[..]
en waar was dat?
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:02 schreef Zooi het volgende:.
quote:Hoef je nu niks mee te doen, komt later in het spel vanzelf
Op zaterdag 3 januari 2004 17:40 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb ff een vraagje... In chapter 2 en 3 zit er een "speelveld" in met 2 uitgangen.. 1 kan je gebruiken en de ander zit een soort forcefield met een ster om heen en die kan ik dus niet gebruiken. Moet ik iets doen om dat te kunnen gebruiken of komt die vanzelf aan bod als je later in het spel zit?
quote:Oke thnx
Op zaterdag 3 januari 2004 23:29 schreef pebbje het volgende:[..]
Hoef je nu niks mee te doen, komt later in het spel vanzelf
graphics en surround sound is wel
hierzo
ik ga weer verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |