Daar in tegen is het geluid wel super
[Dit bericht is gewijzigd door Jay_Leno op 13-10-2003 00:03]
Else-Marijke
To static:
Niet indrukwekkend? Heb je 'm zeker gedownload ofzo. Dit zijn de beste party-beelden ooit gemaakt. En dat is een feit. (of je nou Tiesto, het feest, of ID&T leuk vind of niet).
Vind je het als non-feest liefhebber niet indrukwekkend, dan snap ik het; maar ik doe toch ook geen uitspraken over disney-films, omdat ik die per defenitie al geen ruk aan vind.
quote:Gedownload? Ik heb hier gewoon de dubbel DVD liggen hoor, moet je nog meer details hebben om dat te onderbouwen?
Op maandag 13 oktober 2003 00:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
To static:
Niet indrukwekkend? Heb je 'm zeker gedownload ofzo. Dit zijn de beste party-beelden ooit gemaakt. En dat is een feit. (of je nou Tiesto, het feest, of ID&T leuk vind of niet).
quote:En waar haal je die conclusie vandaan? Ik rave al sinds 1988 dus weet echt wel waar ik over praat.
Vind je het als non-feest liefhebber niet indrukwekkend
En lees dat mijn post nog eens, ik heb maar een stukje gezien. Het enige dat ik volledig heb gezien is 'the making of'.
Bij nlstore kost ie trouwens 20,51 euro inclusief verzendkosten:
http://www.nlstore.nl/shop5/shopexd.asp?id=83314100
quote:alweer achterhaald:
Op maandag 13 oktober 2003 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 'm ook. Heb 'm nog niet helemaal gezien. Maar 't geluid is in elk geval superBij nlstore kost ie trouwens 20,51 euro inclusief verzendkosten:
http://www.nlstore.nl/shop5/shopexd.asp?id=83314100
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=140097
12,99 pond
Weet iemand wat die gasten daar doen?
Het geluid van de dvd is ne:, het is zwaar geremixed en veel geedit.
Het optreden van Andain is playback op de dvd terwijl het wel degelijk live was.
Afgezien van saaie beelden (want het is niet echt spectaculair) missen er ook een aantal nummers die tijdens die avond/nacht echt knallers waren, bijv. Delerium-Silence en PUSH- the journey.
Al met al niet de moeite waard om te kopen vind ik zelf. (kunt beter Nyana (tiesto's laatsts dubbel cd) kopen, die is qua muziek ongeveer gelijk, en hoef je niet 3,5 uur voor de tv te hangen.
quote:23 ijpo voor een schijffie is veel download em dan, en de beste party beelden
Op maandag 13 oktober 2003 00:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Huh? Je bent er geweest en je hebt de DVD niet? Schande! Kopen die handel! 23 euro's voor DVD is sowieso een goeie deal.To static:
.
quote:beetje veel 4,9 gb
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:21 schreef Dropdwaas het volgende:[..]
23 ijpo voor een schijffie is veel download em dan, en de beste party beelden
quote:hehe inmiddels heb ik die dvd alweer een paar maanden hoor
Op maandag 9 februari 2004 23:01 schreef tiesto-boy het volgende:
elke euro cent waard !!
Heb hem zelf gedownload, viel wel mee: 2 x een 700 MB Divx in dvd-resolutie en met AC3 geluid. Toppie! Moet zeggen, is de 20 euries niet echt waard, al is de show verder wel redelijk onderhoudend. Zijn toespraak op het einde vond ik wel grappig: "eehh.. ik ben normaal niet zo'n prater..."
quote:bij flight 643 en Suburbain/Urbain Train vond ik wel vet en ook ricky fobis - No Regulair
Op dinsdag 10 februari 2004 23:01 schreef Superstudent het volgende:[..]
hehe inmiddels heb ik die dvd alweer een paar maanden hoor
een topper!
maar silence stond er niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |