Wie heeft het gezien, en wat vond je ervan?
Ik was redelijk onder de indruk alleen dat stukje met die naald door de hand geloofde ik niet, vooral omdat er geen bloed/gat in zijn had zat.
quote:Ik wel, een leeg omhulsel geeft wonderen!
Op zondag 12 oktober 2003 22:51 schreef juffie het volgende:
nou, die roulette van vorige week: Geweldig!!! Hoe die het doet, geen idee.
quote:jij doet het hem niet na, zeker omdat je conclusies hoogstwaarschijnlijk onzin zijn..
Op zondag 12 oktober 2003 22:52 schreef pekel het volgende:[..]
Ik wel, een leeg omhulsel geeft wonderen!
quote:Je zag 't toch gebeuren met die naald? Leek mij authentiek hoor.
Op zondag 12 oktober 2003 22:35 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik was redelijk onder de indruk alleen dat stukje met die naald door de hand geloofde ik niet, vooral omdat er geen bloed/gat in zijn had zat.
quote:Dan heb je het begin van de show niet gezien. Ze schoten met een losse flodder op een plastic flesje, nou die was wel mooi helemaal in de poeier. Zoiets wil je echt niet tegen je hoofd hebben. En toen hij dacht dat hij bij de kamer was waarin de ECHTE kogel zat, schoot hij razendsnel op die zandzak, zo snel reageert niemand met een knopje in z'n handen om de de "explosie" in de zandzak te bewerkstelligen.
Op zondag 12 oktober 2003 22:52 schreef pekel het volgende:[..]
Ik wel, een leeg omhulsel geeft wonderen!
quote:ja ik zag het gebeuren, maar ik bedoel. Het kan gewoon niet. Altijd als je met een naald in je lichaam prikt en haalt de naald erna er weer uit komt er bloed uit of zit er een beetje bloed aan de naald.
Op zondag 12 oktober 2003 22:56 schreef Manji het volgende:[..]
Je zag 't toch gebeuren met die naald? Leek mij authentiek hoor.
Ik kan begrijpen dat die man iemand zo ver kan krijgen dat hij/zij geen pijn etc. voelt.
Maar een naald maakt nu eenmaal je huid kapot. Dus daar moet haast wel iets van bloed uitkomen.
Dat stukje vond ik erg ongeloofwaardig!
quote:'t is dan wel geen naald, maar zie jij ergens bloed ?
Op zondag 12 oktober 2003 23:04 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ja ik zag het gebeuren, maar ik bedoel. Het kan gewoon niet. Altijd als je met een naald in je lichaam prikt en haalt de naald erna er weer uit komt er bloed uit of zit er een beetje bloed aan de naald.
Ook is het zo dat er geen gat was. Dit is dus heel erg gek. In elke materie op deze aarde is het zo dat als je er een gat in prikt met een puntig voorwerp (naald) dan zit er een gat in.
quote:nee hoor , je kan makkelijk prikken zonder dat het gaat bloeden. no problem
Op zondag 12 oktober 2003 23:09 schreef UFOtje het volgende:
Dat met die naald van vanavond......Ik kan begrijpen dat die man iemand zo ver kan krijgen dat hij/zij geen pijn etc. voelt.
Maar een naald maakt nu eenmaal je huid kapot. Dus daar moet haast wel iets van bloed uitkomen.Dat stukje vond ik erg ongeloofwaardig!
quote:Als je een beetje ervaring met een injectienaald (nee ben geen junk) weet je wel beter.
Op zondag 12 oktober 2003 23:04 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ja ik zag het gebeuren, maar ik bedoel. Het kan gewoon niet. Altijd als je met een naald in je lichaam prikt en haalt de naald erna er weer uit komt er bloed uit of zit er een beetje bloed aan de naald.
Ook is het zo dat er geen gat was. Dit is dus heel erg gek. In elke materie op deze aarde is het zo dat als je er een gat in prikt met een puntig voorwerp (naald) dan zit er een gat in.
quote:Tja, zo'n foto zet je wel aan het denken!
Op zondag 12 oktober 2003 23:10 schreef PHOBoS het volgende:[..]
't is dan wel geen naald, maar zie jij ergens bloed ?
quote:ok, misschien geen bloed dan, maar je ziet wel de plek zitten waar een naald naar binnen is gegaan.
Op zondag 12 oktober 2003 23:12 schreef Manji het volgende:[..]
Als je een beetje ervaring met een injectienaald (nee ben geen junk) weet je wel beter.
quote:Dan moet het in ieder geval een dunne naald geweest zijn, dat heb ik niet goed kunnen zien.
Op zondag 12 oktober 2003 23:12 schreef toska het volgende:[..]
nee hoor , je kan makkelijk prikken zonder dat het gaat bloeden. no problem
quote:Nope
Op zondag 12 oktober 2003 23:13 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ok, misschien geen bloed dan, maar je ziet wel de plek zitten waar een naald naar binnen is gegaan.
quote:Ook dat is niet noodzakelijk
Op zondag 12 oktober 2003 23:14 schreef UFOtje het volgende:[..]
Dan moet het in ieder geval een dunne naald geweest zijn, dat heb ik niet goed kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |