abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13921494
Ik heb gisteren simcity 4, en simcity rush hour gekocht, maar nu krijg ik bij het installeren het volgende probleem:'Er is een probleem opgetreden tijdens het oversturen van het bestand 'G:\Apps\SimCity 4.exe'vanaf de speler. Wil je het bestand opnieuw proberen te kopiëren, de fout negeren of de installatie afbreken?'

Ik druk dan op negeren, maar als de installatie klaar is, dan geeft de exe file niet het gewenste icoontje weer, maar alleen zo'n wit icoontje. Als ik het wil opstarten komt er het volgende te staan: 'kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.'

Heeft iemand hier ervaringen mee, en wat moet ik ermee doen. Ik zelf zit er aan te denken om hem naar EA ofzow te sturen, aangezien het nog binnen de garantie valt.

http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_13921895
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef sjakie007 het volgende:
Hij doet het niet
Welke Windowsversie gebruik je?
Heb je alle toegangsrechten op die machine (ben je administrator)?
Is de CD-speler (te) oud? Is je CD schoon, ms kan je hem inwisselen en zat er in deze een productiefout?
Post eens wat machine-specificaties .
Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
pi_13922433
ik heb alle windowsrechten, ik ben dus ook admin.

Hier de specs.

Amd Athlon 2600+ XP
512 mb DDR pc3200
Ati Radeon 9600 pro
Plextor PX-116A dvdrom
2x maxtor 120 gb hd 7200 rpm
Windows xp versie 2002 SP1

pi_13922532
probeer anders een simcity.exe van www.gamecopyworld.com te halen... Ik kreeg namelijk ook foutmeldingen bij de officiele exe file
  donderdag 16 oktober 2003 @ 16:07:53 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13922801
Als je het bestand nou ff overnieuw kopieert ipv negeert?
pi_13923021
het probleem is dus, dat er een of andere beveiliging ofzo opzit, als ik hem bijv. wil verwijderen, de corrupte exe, dan staat er dat de schijf beveiligd is enz.
overnieuw kopieren heb ik trouwens ook al geprobeerd, maar dat lukte ook niet.
pi_13924059
Bij installeren origineel SC4 kreeg ik de foutmelding ook, genegeert en gelijk Rush Hour er op geknikkerd. Daarna nooit last gehad van fouten meer.. Ik heb eigenlijk niet SC4 opgestart, dus misschien moet je ook gewoon gelijk RH erop gooien ?
Where facts are few, experts are many.
pi_13924277
dat heb ik ook geprobeerd, en ook dan heeft ie problemen, dan doet ie het ook niet.
pi_13937205
Heb gisteren ff een beginnetje kunnen maken
heb nu een winstgevenden stad met 28.000 inwoners.. bijna geen geen industrie en veel scholing
pi_13945649
eigenlijk is dit een terugvindpost, maar ja

Mijn SimCity start sinds gisteravond ineens heel langzaam op.
Na het dubbelkklikken op het icoon komt de brug van RH in zicht. Die verdwijnt dan weer, en dan duurt het meer dan 5 min. voordat-ie van resolutie wisselt. In die tijd kan ik allemaal andere dingen doen, want de PC voert verder niets uit.
Soms start ik dan eerst SimCity, ga mijn mail lezen en schakelt-ie ineens over op SimCity. Hoe ken dat? Ik heb bij mijn weten niets veranderd.

Specs: Dual P3@1GHz, 1,25 GB SDRAM en een GeForce 2MX kaartje.

123
pi_13945753
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:17 schreef K3 het volgende:
eigenlijk is dit een terugvindpost, maar ja

Mijn SimCity start sinds gisteravond ineens heel langzaam op.
Na het dubbelkklikken op het icoon komt de brug van RH in zicht. Die verdwijnt dan weer, en dan duurt het meer dan 5 min. voordat-ie van resolutie wisselt. In die tijd kan ik allemaal andere dingen doen, want de PC voert verder niets uit.
Soms start ik dan eerst SimCity, ga mijn mail lezen en schakelt-ie ineens over op SimCity. Hoe ken dat? Ik heb bij mijn weten niets veranderd.

Specs: Dual P3@1GHz, 1,25 GB SDRAM en een GeForce 2MX kaartje.

Ze raden erg af een virusscanner aan te hebben staan tijdens starten en spelen van SC4 met RH. Bij SC4 alleen ook al, maar t schijnt nu nog meer uit te maken. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft ?

Leuk om je weer terug te zien hier

pi_13948503
argh,ben net begonnen met nieuw stadje..
heb nu 87.000 inwoners (enige stad in de regio) overal high shool en hospital grades maar m'n mayor rating blijft maar steken rond de 30

nou weet ik dat er bij m'n industrie terrein veel luchtvervuiling is,maar die staat een end van m'n bewoonde gedeelte af dus die heeft daar geen last van. verder valt het verkeer ook wel mee.

heeft iemand een tip voor mij?

JeeWeeJ be jammin! :D
pi_13949733
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:08 schreef JeeWeeJ het volgende:
argh,ben net begonnen met nieuw stadje..
heb nu 87.000 inwoners (enige stad in de regio) overal high shool en hospital grades maar m'n mayor rating blijft maar steken rond de 30

nou weet ik dat er bij m'n industrie terrein veel luchtvervuiling is,maar die staat een end van m'n bewoonde gedeelte af dus die heeft daar geen last van. verder valt het verkeer ook wel mee.

heeft iemand een tip voor mij?

Waterverontreiniging, teveel tolpoortjes, Nuclear waste factory, te hoge belasting ... Misschien vinden ze je wel gewoon niet aardig Maar serieus, t kan aan zoveel dingen liggen. In jou geval zou ik wel een stad of 2 erbij gaan bouwen, aangezien de groei van al je steden dan sneller gaat. Ook kan je van die U drive it missies gaan doen waardoor je erg snel je major rating omhoog kan halen
pi_13956134
Na een drukke week vanavond weer ff paar uurtjes achter elkaar kunnen spelen. Ben verder gegaan met 2e grootste stad en de eerste stad in de region waarmee ik was begonnen. Nu is t nog 55% R, 35% C en maar 10 % Industry (Ht)ofzo.. Begon met 169k residents

Weer hoop mooie nieuwe gebouewen gezien

Nu is ie 211k residents Tis trouwens een medium map, dus uitbreiding in de breedte is wel redelijk onmogelijk geworden. Zelfs het implementeren van een Mass Transit systeem lijkt me onmogelijk geworden, ik wil die gebouwen niet slopen

zaterdag 18 oktober 2003 @ 10:49:03 #65
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_13961214

op dit momen 320k inwoners, maar heb net de oppervlakte van de zone's verdubbeld en die zijn nog niet helemaal volgebouwd. Mijn hele stad is bereikbaar met de metro. en de sims gebruiken het zelfs:

Weet iemand trouwens wat de optie 'Make Historical' doet in het eigenschappenscherm van een gebouw.

edit : oh ja mijn commute time is net onder de 45 minuten.

[Dit bericht is gewijzigd door Quintony op 18-10-2003 12:05]

Live from the USA
pi_13963157
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:49 schreef Quintony het volgende:
Weet iemand trouwens wat de optie 'Make Historical' doet in het eigenschappenscherm van een gebouw.

edit : oh ja mijn commute time is net onder de 45 minuten.

Commute time is netjes dat Die zit bij me grootste stad op 80/90.. Vind wel jammer dat alles zo kaarsrecht is, maja, het is voor betere commute times wel het beste.. Maarre, heb jij je belastingen zo hoog staan? Er is totaal geen demand mee

Oh, en make historical is dat er geen ander gebouw daar wordt gebouwd. Het gebouw kan volgens mij wel degraderen of worden verlaten, maar t wordt niet gesloopt dan

zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:05:13 #67
7488 Quintony
pi_13963226
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:00 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Commute time is netjes dat Die zit bij me grootste stad op 80/90.. Vind wel jammer dat alles zo kaarsrecht is, maja, het is voor betere commute times wel het beste.. Maarre, heb jij je belastingen zo hoog staan? Er is totaal geen demand mee

Oh, en make historical is dat er geen ander gebouw daar wordt gebouwd. Het gebouw kan volgens mij wel degraderen of worden verlaten, maar t wordt niet gesloopt dan

Ja belastingen staan op 9.5%, ben even flink geld aan het sparen voor ik weer veel ga bijbouwen (onder andere snelwegnetwerk in de open stroken).

Bij mij crasht SC4+RH trouwens vaker (AMD 2.6, 512MB, en 128 MB video)

edit : voeg me trouwens even toe aan je msn als je wilt: roykeboy(ad)hot.mail.com (zonder de punt tussen hot en mail).

Live from the USA
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:08:33 #68
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_13963294
toch heb jij, Quintony, echt helemaal dezelfde bouwstijl als mij grappig om te zien, ik werk ook érg gestructureerd
voor mij werkt dat erg prettig
...some more happy little trees!!
  zondag 19 oktober 2003 @ 02:34:40 #69
7488 Quintony
pi_13978066

zo, heb nu 460k mensjes. enige probleem is dat de gebouwen zo snel vervallen. en zwart worden.

ben nu bezig met mijn hi-teh industry op te bouwen. heb net de $ en $$ industrie gesloopt.

Live from the USA
pi_13985838
Is het je enige stad in de region Quin? Dat zwart worden kan komen door te weinig banen of te lange reistijd.. en door een hoop andere dingen

Ben zelf een nieuwe stad begonnen in me region in het noorden die nu alweer 100k is. Totaal zit ik nu met meer dan 20 steden op 883k inwoners, 296k commercial banen en 139k industrie banen. Die miljoen ga ik dit weekend niet meer halen, heb vierkante oogjes

zondag 19 oktober 2003 @ 16:19:41 #71
7488 Quintony
pi_13986062
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 16:10 schreef Atreidez het volgende:
Is het je enige stad in de region Quin? Dat zwart worden kan komen door te weinig banen of te lange reistijd.. en door een hoop andere dingen

Ben zelf een nieuwe stad begonnen in me region in het noorden die nu alweer 100k is. Totaal zit ik nu met meer dan 20 steden op 883k inwoners, 296k commercial banen en 139k industrie banen. Die miljoen ga ik dit weekend niet meer halen, heb vierkante oogjes

[afbeelding]

[afbeelding]

Nee is niet de enige stad.
Er is een dorpje dat Dumptown heet en eentje dat watertown heet
Live from the USA
  zondag 19 oktober 2003 @ 18:40:56 #72
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_13988984
kan iemand mij vertellen hoeveel TAX ik kan vragen zonder dat ze gaan zeuren? wat aan te raden is zeg maaR?
  zondag 19 oktober 2003 @ 19:08:49 #73
7488 Quintony
pi_13989553
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 18:40 schreef _kim_ het volgende:
kan iemand mij vertellen hoeveel TAX ik kan vragen zonder dat ze gaan zeuren? wat aan te raden is zeg maaR?
ligt aan hoeveel je ze biedt. Ik kon mijn industrie tot 15% vragen voor ze er echt genoeg van kregen. Daar stond dan wel tegenover dat ze tegen de grens lagen en een eindeloze bron van werknemers hadden.

edit: er komt dan wel geen nieuwe industrie meer bij. dus pas omhoog gooien als je zones vol zijn.

Live from the USA
  zondag 19 oktober 2003 @ 19:41:59 #74
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_13990283
en het is niet verkeerd er stukken open ruimte tussen de blokken te laten in verband met luchtverontreiniging? veel bomen plaatsen werkt ook dacht ik?
pi_13993587
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 19:41 schreef _kim_ het volgende:
en het is niet verkeerd er stukken open ruimte tussen de blokken te laten in verband met luchtverontreiniging? veel bomen plaatsen werkt ook dacht ik?
Ja, t schijnt wel te helpen. En parken enzo.. Maja, je kan ze ook gewoon laten zeuren. Ik krijg regelmatig waarschuwingen over ademen en luchtvervuiling, maar om nou te zeggen dat ik er extra veel tegen doe Toch zie ik geen nadelige gevolgen. Alleen als je echt tegen vuile industry aanbouwt, maar dat is wel een stukje weg

Dat Baseball stadium is trouwens erg gaaf bij nacht, of bij schemer natuurlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')