Ik druk dan op negeren, maar als de installatie klaar is, dan geeft de exe file niet het gewenste icoontje weer, maar alleen zo'n wit icoontje. Als ik het wil opstarten komt er het volgende te staan: 'kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.'
Heeft iemand hier ervaringen mee, en wat moet ik ermee doen. Ik zelf zit er aan te denken om hem naar EA ofzow te sturen, aangezien het nog binnen de garantie valt.
quote:Welke Windowsversie gebruik je?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef sjakie007 het volgende:
Hij doet het niet
Hier de specs.
Amd Athlon 2600+ XP
512 mb DDR pc3200
Ati Radeon 9600 pro
Plextor PX-116A dvdrom
2x maxtor 120 gb hd 7200 rpm
Windows xp versie 2002 SP1
Mijn SimCity start sinds gisteravond ineens heel langzaam op.
Na het dubbelkklikken op het icoon komt de brug van RH in zicht. Die verdwijnt dan weer, en dan duurt het meer dan 5 min. voordat-ie van resolutie wisselt. In die tijd kan ik allemaal andere dingen doen, want de PC voert verder niets uit.
Soms start ik dan eerst SimCity, ga mijn mail lezen en schakelt-ie ineens over op SimCity. Hoe ken dat? Ik heb bij mijn weten niets veranderd.
Specs: Dual P3@1GHz, 1,25 GB SDRAM en een GeForce 2MX kaartje.
quote:Ze raden erg af een virusscanner aan te hebben staan tijdens starten en spelen van SC4 met RH. Bij SC4 alleen ook al, maar t schijnt nu nog meer uit te maken. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft ?
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:17 schreef K3 het volgende:
eigenlijk is dit een terugvindpost, maar jaMijn SimCity start sinds gisteravond ineens heel langzaam op.
Na het dubbelkklikken op het icoon komt de brug van RH in zicht. Die verdwijnt dan weer, en dan duurt het meer dan 5 min. voordat-ie van resolutie wisselt. In die tijd kan ik allemaal andere dingen doen, want de PC voert verder niets uit.
Soms start ik dan eerst SimCity, ga mijn mail lezen en schakelt-ie ineens over op SimCity. Hoe ken dat? Ik heb bij mijn weten niets veranderd.Specs: Dual P3@1GHz, 1,25 GB SDRAM en een GeForce 2MX kaartje.
Leuk om je weer terug te zien hier
nou weet ik dat er bij m'n industrie terrein veel luchtvervuiling is,maar die staat een end van m'n bewoonde gedeelte af dus die heeft daar geen last van. verder valt het verkeer ook wel mee.
heeft iemand een tip voor mij?
quote:Waterverontreiniging, teveel tolpoortjes, Nuclear waste factory, te hoge belasting ... Misschien vinden ze je wel gewoon niet aardig
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:08 schreef JeeWeeJ het volgende:
argh,ben net begonnen met nieuw stadje..
heb nu 87.000 inwoners (enige stad in de regio) overal high shool en hospital grades maar m'n mayor rating blijft maar steken rond de 30nou weet ik dat er bij m'n industrie terrein veel luchtvervuiling is,maar die staat een end van m'n bewoonde gedeelte af dus die heeft daar geen last van. verder valt het verkeer ook wel mee.
heeft iemand een tip voor mij?
Weer hoop mooie nieuwe gebouewen gezien
Nu is ie 211k residents Tis trouwens een medium map, dus uitbreiding in de breedte is wel redelijk onmogelijk geworden. Zelfs het implementeren van een Mass Transit systeem lijkt me onmogelijk geworden, ik wil die gebouwen niet slopen
op dit momen 320k inwoners, maar heb net de oppervlakte van de zone's verdubbeld en die zijn nog niet helemaal volgebouwd. Mijn hele stad is bereikbaar met de metro. en de sims gebruiken het zelfs:
Weet iemand trouwens wat de optie 'Make Historical' doet in het eigenschappenscherm van een gebouw.
edit : oh ja mijn commute time is net onder de 45 minuten.
[Dit bericht is gewijzigd door Quintony op 18-10-2003 12:05]
quote:Commute time is netjes dat
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:49 schreef Quintony het volgende:
Weet iemand trouwens wat de optie 'Make Historical' doet in het eigenschappenscherm van een gebouw.edit : oh ja mijn commute time is net onder de 45 minuten.
Oh, en make historical is dat er geen ander gebouw daar wordt gebouwd. Het gebouw kan volgens mij wel degraderen of worden verlaten, maar t wordt niet gesloopt dan
quote:Ja belastingen staan op 9.5%, ben even flink geld aan het sparen voor ik weer veel ga bijbouwen (onder andere snelwegnetwerk in de open stroken).
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:00 schreef Atreidez het volgende:[..]
Commute time is netjes dat
Die zit bij me grootste stad op 80/90.. Vind wel jammer dat alles zo kaarsrecht is, maja, het is voor betere commute times wel het beste.. Maarre, heb jij je belastingen zo hoog staan? Er is totaal geen demand mee
Oh, en make historical is dat er geen ander gebouw daar wordt gebouwd. Het gebouw kan volgens mij wel degraderen of worden verlaten, maar t wordt niet gesloopt dan
Bij mij crasht SC4+RH trouwens vaker (AMD 2.6, 512MB, en 128 MB video)
edit : voeg me trouwens even toe aan je msn als je wilt: roykeboy(ad)hot.mail.com (zonder de punt tussen hot en mail).
zo, heb nu 460k mensjes. enige probleem is dat de gebouwen zo snel vervallen. en zwart worden.
ben nu bezig met mijn hi-teh industry op te bouwen. heb net de $ en $$ industrie gesloopt.
Ben zelf een nieuwe stad begonnen in me region in het noorden die nu alweer 100k is. Totaal zit ik nu met meer dan 20 steden op 883k inwoners, 296k commercial banen en 139k industrie banen. Die miljoen ga ik dit weekend niet meer halen, heb vierkante oogjes
quote:Nee is niet de enige stad.
Op zondag 19 oktober 2003 16:10 schreef Atreidez het volgende:
Is het je enige stad in de region Quin? Dat zwart worden kan komen door te weinig banen of te lange reistijd.. en door een hoop andere dingenBen zelf een nieuwe stad begonnen in me region in het noorden die nu alweer 100k is. Totaal zit ik nu met meer dan 20 steden op 883k inwoners, 296k commercial banen en 139k industrie banen. Die miljoen ga ik dit weekend niet meer halen, heb vierkante oogjes
quote:ligt aan hoeveel je ze biedt. Ik kon mijn industrie tot 15% vragen voor ze er echt genoeg van kregen. Daar stond dan wel tegenover dat ze tegen de grens lagen en een eindeloze bron van werknemers hadden.
Op zondag 19 oktober 2003 18:40 schreef _kim_ het volgende:
kan iemand mij vertellen hoeveel TAX ik kan vragen zonder dat ze gaan zeuren? wat aan te raden is zeg maaR?
edit: er komt dan wel geen nieuwe industrie meer bij. dus pas omhoog gooien als je zones vol zijn.
quote:Ja, t schijnt wel te helpen. En parken enzo.. Maja, je kan ze ook gewoon laten zeuren. Ik krijg regelmatig waarschuwingen over ademen en luchtvervuiling, maar om nou te zeggen dat ik er extra veel tegen doe
Op zondag 19 oktober 2003 19:41 schreef _kim_ het volgende:
en het is niet verkeerd er stukken open ruimte tussen de blokken te laten in verband met luchtverontreiniging? veel bomen plaatsen werkt ook dacht ik?
Dat Baseball stadium is trouwens erg gaaf bij nacht, of bij schemer natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |