quote:Liggen beide steden dan niet op gelijke hoogte?
Op donderdag 27 november 2003 18:38 schreef zapsel het volgende:[..]
Weet iemand een antwoord op mijn vorige vraag?
quote:Ik heb in elke stad wel de melding dat ik moet egaliseren, maar t sloopt alles dus ik doe t gewoon niet
Op donderdag 27 november 2003 19:34 schreef DJKoster het volgende:[..]
Liggen beide steden dan niet op gelijke hoogte?
Je zou kunnen proberen om aan beide kanten een stuk grond even hoog te maken en dan de snelweg aanleggen..., ik weet verder geen andere mogelijkheid..
quote:Heb je Rush Hour? , dan moet het toch wel lukken met 500.000...
Op donderdag 27 november 2003 18:22 schreef Troel het volgende:
Hoe komen jullie zo ver???Ik heb altijd zulke verliezen dat het niet leuk meer is, en snelwegen bouw ik al helemaal niet...
Hoe kan ik nou eigenlijk het beste met een stad begin? Hebben jullie misschien een paar tips?
quote:Zelfde hier.., 1 van de steden is zelfs afhankelijk van deze verbindingen.. (Alle industrie staat in een buurstad...)
Op donderdag 27 november 2003 19:40 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik heb in elke stad wel de melding dat ik moet egaliseren, maar t sloopt alles dus ik doe t gewoon niet
Het werkt er verder niet minder om hoor. Me buursteden kan ik gewoon connecten en die gebruiken ze dan nog ook.
quote:Ik heb geen rushhour...
Op donderdag 27 november 2003 19:41 schreef DJKoster het volgende:[..]
Heb je Rush Hour? , dan moet het toch wel lukken met 500.000...
Voorzieningen bouwen op het moment dat erom gevraagd wordt (en soms pas later, je moet er 'gevoel' voor krijgen), goed op de financiėring van deze letten en vooral aan het begin niet al te traag bouwen, zorg voor wat mensen je stad die geld opleveren..
Voor de rest is het gewoon veel oefenen en uitproberen, waarschijnlijk is het niemand hier gelukt om de eerste keer dat hij/zij met een stad begon een zeer goedlopende stad te maken..
dus maar 100.000
quote:In dat geval pas gebouwen plaatsen als ze echt nodig zijn en dan zorgen dat ze precies geld genoeg krijgen. Op die manier heb je als het goed is altijd een redelijke winst. Nadeel is wel dat je constant de financiering in de gaten moet houden en hem steeds iets moet bijstellen, maar het loont wel.
Op donderdag 27 november 2003 20:48 schreef Troel het volgende:[..]
Ik heb geen rushhour...
dus maar 100.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |