quote:ja maar in t geval van vrijwilligerswerk zijn ze beiden slechter af
Op zondag 12 oktober 2003 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm newsflash: veel ouders hebben de neiging om zichzelf weg te cijferen om te zorgen dat hun kinderen beter terechtkomen. Dat is alleen maar goed bedoeld.
quote:Ik snap het meeste niet. Ik heb een probleem met verbanden leggen in tekst is me ooit gezegd. Ik weet niet wat daarvan waar is, maar om een of andere reden ga ik altijd af als een gieter bij proefstukken enzo.
Op zondag 12 oktober 2003 20:22 schreef Silicium het volgende:
Wat ging er mis met je studie?
quote:Ik weet dat het goed bedoeld is, maar niemand schiet daar iets mee op. Ik ben het verplicht om goed voor mijn moeder te zorgen vind ik.
Op zondag 12 oktober 2003 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm newsflash: veel ouders hebben de neiging om zichzelf weg te cijferen om te zorgen dat hun kinderen beter terechtkomen. Dat is alleen maar goed bedoeld.
quote:Hoe pak ik dat het beste aan?
Op zondag 12 oktober 2003 20:24 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Nou ja gezien je situatie is t enige wat ik je nog kan aanbevelen dat je je moeder probeert om te praten zodat ze of je handel accepteert of dat ze zelf in de wereld terecht komt. Veel succes iig verder
quote:Ompraten? Weet ik t, koop cadeautjes voor dr, ga eens een dagje met dr naar zee, etc.
Op zondag 12 oktober 2003 20:29 schreef Alicey het volgende:[..]
Hoe pak ik dat het beste aan?
quote:Dat wil ze nooit, omdat ze "weet waar het geld vandaan komt"
Op zondag 12 oktober 2003 20:30 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ompraten? Weet ik t, koop cadeautjes voor dr, ga eens een dagje met dr naar zee, etc.
quote:Ben je onderzocht? Is er geen manier om dingen wel goed te leren? Is er geen leuke mbo-opleiding die je kunt doen? Hoe oud ben je?
Op zondag 12 oktober 2003 20:25 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik snap het meeste niet. Ik heb een probleem met verbanden leggen in tekst is me ooit gezegd. Ik weet niet wat daarvan waar is, maar om een of andere reden ga ik altijd af als een gieter bij proefstukken enzo.
quote:Doe dan iets voor haar zonder geld dat wel iets betekent voor haar
Op zondag 12 oktober 2003 20:34 schreef Alicey het volgende:[..]
Dat wil ze nooit, omdat ze "weet waar het geld vandaan komt"
quote:Wie zou me moeten onderzoeken?
Op zondag 12 oktober 2003 20:37 schreef Silicium het volgende:[..]
Ben je onderzocht?
quote:Ik weet niet.. Het is mij nog niet gelukt.
Is er geen manier om dingen wel goed te leren? Is er geen leuke mbo-opleiding die je kunt doen? Hoe oud ben je?
quote:Weet jij iets waar geen geld bij komt kijken?
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Doe dan iets voor haar zonder geld dat wel iets betekent voor haar
quote:Je kunt toch altijd één of ander arbeidersberoep doen. Zijn zoveel mensen, die worden timmerman, schilder of metselaar omdat ze niks anders kunnen....
Op zondag 12 oktober 2003 19:23 schreef Alicey het volgende:[..]
Tot nu toe heb ik er geen een met succes afgerond
quote:Die mensen hebben denk ik een goede rug.
Op zondag 12 oktober 2003 22:07 schreef vbmot het volgende:[..]
Je kunt toch altijd één of ander arbeidersberoep doen. Zijn zoveel mensen, die worden timmerman, schilder of metselaar omdat ze niks anders kunnen....
quote:en dat noem je op het rechte pad... volgens mij hanteert de gemiddelde fok!ker een andere definitie van op het rechte pad zijn...
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
ook ik kan er naast zitten maar denk het niet in dit geval...
succes verder, en ik neem mn petje af als je ook een koninklijk lid aan de haak weet te slaan...
* Freeflyer heeft nu al zin in de "alicey gate"
quote:Ok, maar heeft de gemiddelde fokker ook gelijk?
Op zondag 12 oktober 2003 22:17 schreef Freeflyer het volgende:[..]
en dat noem je op het rechte pad... volgens mij hanteert de gemiddelde fok!ker een andere definitie van op het rechte pad zijn...
ook ik kan er naast zitten maar denk het niet in dit geval...
quote:Ik vraag me trouwens af of Mabel zich mijn vader nog herinnert.
succes verder, en ik neem mn petje af als je ook een koninklijk lid aan de haak weet te slaan...
quote:Je zit me toch niet belachelijk te maken?
* Freeflyer heeft nu al zin in de "alicey gate"
quote:Doe eens een paar weken t huishouden voor haar.
Op zondag 12 oktober 2003 20:42 schreef Alicey het volgende:[..]
Weet jij iets waar geen geld bij komt kijken?
quote:Waar moeten we dan van leven?
Op zondag 12 oktober 2003 22:25 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Doe eens een paar weken t huishouden voor haar.
quote:Eh, je hoeft toch niet elke dag t huishouden te doen, of helemaal compleet, gewoon delen.
Op zondag 12 oktober 2003 22:30 schreef Alicey het volgende:[..]
Waar moeten we dan van leven?
quote:Is misschien een goed idee!
Op zondag 12 oktober 2003 22:32 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Eh, je hoeft toch niet elke dag t huishouden te doen, of helemaal compleet, gewoon delen.
quote:En je moeder zal t waarderen, zodat je die waardering weer kan 'misbruiken'
Op zondag 12 oktober 2003 22:36 schreef Alicey het volgende:[..]
Is misschien een goed idee!
quote:Toiletjuffrouw dan?
Op zondag 12 oktober 2003 22:12 schreef Alicey het volgende:[..]
Die mensen hebben denk ik een goede rug.
quote:in dit geval mag je daar wel vanuit gaan... het druist in tegen algemeen geldende normen en waarden. als je het daar niet mee eens bent is dit misschien wel niet het juiste land voor jou
Ok, maar heeft de gemiddelde fokker ook gelijk
quote:ik zou niet durven
Je zit me toch niet belachelijk te maken?
quote:Haha, je probeert je ma erbij te betrekken, zij wil duidelijk niet en maakt zich zorgen om je, en jij vraagt je af waar die bezorgdheid vandaan komt?
Op zondag 12 oktober 2003 18:57 schreef Alicey het volgende:
Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Die vergelijking is echt zo krom als een hoepel. Wat wil je nou horen eigenlijk? 't Enige patroon wat ik kan ontdekken is dat je jezelf niet echt crimineel vind. Nou mag je jezelf van alles wijsmaken om te kunnen leven, maar verwacht nou niet dat de rest van FOK! dit bevestigt...
Op zondag 12 oktober 2003 19:31 schreef Alicey het volgende:
Crimineel is een groot woord. Maar je hebt misschien wel gelijk dat het niet helemaal legaal is. Maargoed, we rijden ook allemaal wel eens iets te hard toch?
Ik ben eigenlijk ook achterlijk ook dat ik reageer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |