Mijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:uhm je bent wel gewoon op het rechte pad?
Op zondag 12 oktober 2003 18:57 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaalMijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Missch moet je iets meer in details treden/specifieker zijn...nu is het voor ons erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen
Op zondag 12 oktober 2003 18:57 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaalMijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
Op zondag 12 oktober 2003 19:00 schreef Luvinsio het volgende:[..]
uhm je bent wel gewoon op het rechte pad?
en als je zo doorgaat kun je zeker je pa de hand schudden in de bak crimineel.
mij is altijd maar geleerd de appel valt niet ver van de boom.
Dus zodoende,
quote:1 product? Of meerderen?
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
Ja, je steelt belastingeld van het rijk in dat geval.
Ik kan me eigenlijk verder niet echt een beeld vormen over dit geheel, behalve als ik dit voorbeeld in extremen doortrek. Maar waarom vraag je je moeder niet om uitleg over wat je in haar ogen fout doet en vooral waarom.
quote:1 tegelijk meestal. Ik doe het zo nu en dan als ik geld nodig heb.
Op zondag 12 oktober 2003 19:04 schreef Brad het volgende:[..]
1 product? Of meerderen?
quote:Ik werk er toch zeker zelf voor?
Ja, je steelt belastingeld van het rijk in dat geval.
quote:Het gaat haar met name om die export, dat zit haar niet lekker. Ik begrijp alleen niet wat er zo verkeerd aan is. Bovendien moet ik haast wel, gezien ik niet aan een normale baan kan komen. Voor dit soort werk wordt er niet gediscrimineerd, en wordt er soms best royaal beloond. Ik ben toch gek als ik dat niet doe dan?
Ik kan me eigenlijk verder niet echt een beeld vormen over dit geheel, behalve als ik dit voorbeeld in extremen doortrek. Maar waarom vraag je je moeder niet om uitleg over wat je in haar ogen fout doet en vooral waarom.
Waarom kun je dan niet aan een normale baan komen?
quote:Kloon-alert
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 12-10-2003 19:12]
anyways, je bent inderdaad gewoon met foute dingen bezig.
en dan kan je in de bak belanden dus ik snap de bezorgdheid van je moeder wel.
quote:Geen diplomas.
Op zondag 12 oktober 2003 19:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Gek als je het niet doet, crimineel als je het wel doet...Waarom kun je dan niet aan een normale baan komen?
quote:Op zoek naar een baan
Op zondag 12 oktober 2003 19:15 schreef Alicey het volgende:[..]
Geen diplomas.
quote:Het kan eventueel ja, maar zolang je op nederlands grondgebied zit vallen de risico's mee. Ook voor de export-landen geldt echter dat ik, mocht er iets gebeuren, in ieder geval via contacten van mijn vader aan een goede advocaat kan komen. De bak is verder erg vervelend, aan de andere kant hoef je niet te werken voor levensonderhoud, en kan je vermogen in de tussentijd door rente groeien.
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat betreft die export, het beeld wat ik daarbij krijg is dat je drugs de andere kant op brengt, corect me if i'm wrong en zeg dan wat het wel is.anyways, je bent inderdaad gewoon met foute dingen bezig.
en dan kan je in de bak belanden dus ik snap de bezorgdheid van je moeder wel.
Ik doe overigens niet zo heel erg vaak een export-klus, dus echt veel risico loop ik sowieso niet.
quote:Ga dan een opleiding doen ofzo, zoals normale mensen.
Op zondag 12 oktober 2003 19:15 schreef Alicey het volgende:[..]
Geen diplomas.
quote:het niveau van geopende topics van deze betreffende kloon
Op zondag 12 oktober 2003 19:16 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
idd....
![]()
quote:mja.. idd.
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef Vivi het volgende:
Kloon-alert
Ontopic:
Ik sluit me geheel aan bij mini_rulez
quote:Waarom doen jullie allemaal zo vervelend
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef Vivi het volgende:[..]
Kloon-alert
Wat heb ik jullie misdaan?
quote:Je moeder heeft dus gewoon gelijk, gaat je vader zelfs niet achterna. Maar hebt hem zelfs misschien ingehaald...
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef Alicey het volgende:[..]
Het kan eventueel ja, maar zolang je op nederlands grondgebied zit vallen de risico's mee. Ook voor de export-landen geldt echter dat ik, mocht er iets gebeuren, in ieder geval via contacten van mijn vader aan een goede advocaat kan komen. De bak is verder erg vervelend, aan de andere kant hoef je niet te werken voor levensonderhoud, en kan je vermogen in de tussentijd door rente groeien.
Ik doe overigens niet zo heel erg vaak een export-klus, dus echt veel risico loop ik sowieso niet.
quote:Tot nu toe heb ik er geen een met succes afgerond
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ga dan een opleiding doen ofzo, zoals normale mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |