abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13831089
Ik ben op vakantie geweest in turkije, was een erg goede vakantie. Paar meiden ontmoet.
Met 1 meid kon ik het wel goed vinden, leuke nacht gehad.

Maar door verschillende omstandigheden, heb ik van haar geen (e-mail)adres of tel nr. Ik heb het wel van andere meiden, maar die kennen haar niet, dus daar heb ik niks aan.

Nu 2 maanden na mijn vakantie, zou ik haar toch nog wel een keer willen zien. Maar ik heb geen achternaam van haar, ik weet alleen dat ze in Duitsland woont, welke plaats, hoe oud ze is en dat ze Andrea heet. Mijn vader komt vaak voor zijn werk in duitsland dus dan kan ik een keer mee en haar opzoeken.

Ik heb het hotel een e-mail en een fax gestuurd met de vraag voor haar adres of een achternaam. Maar daarop heb ik geen reactie gehad.

Het Hotel opbellen vind ik nog al moeilijk. Ik kan wel redelijk duits of engels maar die werknemers in het hotel erg slecht.

Maar weet iemand manieren om te zoeken op internet, met de gegevens die ik nu heb? Is er in Duitsland ook zo iets al cu2? of via msn zoeken? of weet iemand andere manieren? Ik heb met google gezocht maar er wonen iets te veel Andrea's in haar woonplaats.

Als het via internet niet lukt dan ga ik toch maar bellen.

zondag 12 oktober 2003 @ 18:56:57 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13831121
Zou ze je haar adres niet gewoon gegeven hebben als ze had gewild dat je haar op zou zoeken?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13831141
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:56 schreef Vivi het volgende:
Zou ze je haar adres niet gewoon gegeven hebben als ze had gewild dat je haar op zou zoeken?
pi_13831252
Als je alleen een voornaam kent gaat het niet lukken en zeker niet in Duitsland
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13831255
Inderdaad GET A LIFE........en zoek gewoon een vriendin in je woonplaats of op ze minst in Nederland is veel makkelijker!!!

en ja als dat niet lukt........sterkte !

pi_13831266
het nederland 1 programma spoorloos?
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:05:59 #7
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_13831280
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:04 schreef indus het volgende:
Inderdaad GET A LIFE........en zoek gewoon een vriendin in je woonplaats of op ze minst in Nederland is veel makkelijker!!!
Wat een stom gelul.
Liefde kent geen grenzen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_13831292
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:56 schreef Vivi het volgende:
*mee eens is
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:04 schreef Dezz het volgende:
Als je alleen een voornaam kent gaat het niet lukken en zeker niet in Duitsland
Andrea is natuurlijk een hele zeldzame naam in Dld .
*houdt van Nexhil*
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:15:50 #9
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13831491
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:05 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wat een stom gelul.
Liefde kent geen grenzen.

Zo is dat bij nielsharley om de hoek woont ook wel iemand die in aanmerking komt, hij hoeft daar helemaal niet de Duitse grens voor over.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13831561
Het was een beetje mijn eigenschuld, bij het afscheid nemen van andere meiden in het hotel (foto maken, afscheidszoen, gedag zeggen) was zij bij en dat afscheid was iets te uitgebreid of zo en dat kon ze blijkbaar niet hebben.Omdat ze de volgende dagen achter andere gasten aan ging.

Daardoor heb ik haar weinig meer gesproken. Maar de eerste dagen van de vakantie samen waren erg leuk. dus daarom zou ik haar toch nog wel een keer willen zien

pi_13831908
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:19 schreef nielsharley het volgende:
Het was een beetje mijn eigenschuld, bij het afscheid nemen van andere meiden in het hotel (foto maken, afscheidszoen, gedag zeggen) was zij bij en dat afscheid was iets te uitgebreid of zo en dat kon ze blijkbaar niet hebben.Omdat ze de volgende dagen achter andere gasten aan ging.

Daardoor heb ik haar weinig meer gesproken. Maar de eerste dagen van de vakantie samen waren erg leuk. dus daarom zou ik haar toch nog wel een keer willen zien

En in zo'n meid zie jij wel iets??
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')