quote:vlarrup!
Op zondag 12 oktober 2003 21:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jerruh
![]()
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
maar eva is er dus uit
.
quote:Het klinkt als onze familie..
Op zondag 12 oktober 2003 21:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
ehm, lang verhaal...
ff heel kort:
een aantal ooms en tantes ergeren zich aan elkaar soms, da uiten ze dan, over en weer snibbige opmerkingen, daarbij nog opmerkingen over mij als brabander (randstadfamilie..), doodse stiltes, neven en nictehn die zichzelf geweldig vinden, oom die me foongesprek afluistert en openbaar maakt enzovoorts...
Gewoon geen contact meer mee hebben
quote:Blijft lastig dat ge uw familie nie kan kiezen... da kunde alleen bij uw vrienden...
Op zondag 12 oktober 2003 21:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het klinkt als onze familie..
Gister ook bij schoonma en schoonpa geweest. Staat ook altijd garant voor'n leuke tijd.......
quote:mjwa de meesten zijn wel de moeite waard, maar ik vond het zooo kut vooe me oma, het was haar 80-jarige verjaardag...
Op zondag 12 oktober 2003 21:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het klinkt als onze familie..
Gewoon geen contact meer mee hebben
quote:Het klinkt ingszins ironisch
Op zondag 12 oktober 2003 21:53 schreef Ang3l het volgende:[..]
Blijft lastig dat ge uw familie nie kan kiezen... da kunde alleen bij uw vrienden...
Gister ook bij schoonma en schoonpa geweest. Staat ook altijd garant voor'n leuke tijd.......
Och, ik mis de familie niet hoor. Op de oom en tante na die gisteren geweest zijn. De rest van de familie zuigt en die zien we nooit meer. Vrienden en kennissen genoeg, so we don't need them!
Alleen nu ben'k op mezelf en nu verwachten ze een kijkje natuurlijk. En nee, niemand weet dat ik hier samenwoon met een jongen... die mijn vriend is, dus tijdens de rondleiding zal het tweepersoonsbed op de enige slaapkamer best opvallen vrees ik.
Zie er ENORM tegenop...........
quote:Nou en! Het is jou huisje en moet je trots op zijn. En dat je samenwoont met een jongen, tja, als ze daar moeilijk over gaan doen kun je ze meteen je huisje uittrappen...
Op zondag 12 oktober 2003 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Alleen nu ben'k op mezelf en nu verwachten ze een kijkje natuurlijk. En nee, niemand weet dat ik hier samenwoon met een jongen... die mijn vriend is, dus tijdens de rondleiding zal het tweepersoonsbed op de enige slaapkamer best opvallen vrees ik.
quote:hetero-avond in petto?
Op zondag 12 oktober 2003 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
First Blood + bier + saucijzebroodjes =.
quote:Zo sterk ben'k nie en da's gemakkelijker gezegd dan gedaan helaas.....:N
Op zondag 12 oktober 2003 21:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou en! Het is jou huisje en moet je trots op zijn. En dat je samenwoont met een jongen, tja, als ze daar moeilijk over gaan doen kun je ze meteen je huisje uittrappen...
quote:Is dat iets voor hetero's dan?
Op zondag 12 oktober 2003 22:00 schreef Ang3l het volgende:hetero-avond in petto?
quote:I know.. ik zeg het ook erg makkelijk, maar ik zou het zelf ook erg moeilijk vinden. Maar je moet wel een beetje die instelling in je kop hebben zitten...
Op zondag 12 oktober 2003 22:01 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zo sterk ben'k nie en da's gemakkelijker gezegd dan gedaan helaas.....:N
quote:Niet exclusief nee, maar 't neigt
Op zondag 12 oktober 2003 22:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is dat iets voor hetero's dan?
.
quote:zuipavond me dunkt!
Op zondag 12 oktober 2003 22:00 schreef Ang3l het volgende:[..]
hetero-avond in petto?
quote:Ja zuipavonden zijn dan weer multi-sexueel, tenzij je de avonden rangschikt in bier zuipavonden en witte wijn met ijs zuipavonden
Op zondag 12 oktober 2003 22:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
zuipavond me dunkt!
.
quote:Misschien ben ik dan wel hetero.
Op zondag 12 oktober 2003 22:05 schreef Ang3l het volgende:Niet exclusief nee, maar 't neigt
Bier, flinke actiefilm met Stallone en worstebroodjes.
De ingrediënten van een hetero-avond.... alleen de wijven, die ontbreken
(maa die ontbreken vrijwel meestal wel op een stoere hetero avond)
quote:My kinda guy!
Op zondag 12 oktober 2003 22:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Misschien ben ik dan wel hetero.
.
quote:en cola zuipavonden?
Op zondag 12 oktober 2003 22:07 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja zuipavonden zijn dan weer multi-sexueel, tenzij je de avonden rangschikt in bier zuipavonden en witte wijn met ijs zuipavonden
hmzz ik krijg vandaag gewoon bölkezin! .
quote:Juist. Ik heb dus precies hetzelfde.
Op zondag 12 oktober 2003 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog met zo'n halve band met de fam. Er is nix mis met ze, maar voor mij hoeft da allemaal niet zo. Heb er nooit een hele hechte band mee gehad...... al zijn ze stuk voor stuk aardig.Alleen nu ben'k op mezelf en nu verwachten ze een kijkje natuurlijk. En nee, niemand weet dat ik hier samenwoon met een jongen... die mijn vriend is, dus tijdens de rondleiding zal het tweepersoonsbed op de enige slaapkamer best opvallen vrees ik.
En m'n "schoonfamilie" is totaal het omgekeerde, daar weet de hele familie wie ik ben en vinden ze het allemaal geweldig.
quote:Ik ga van de week weer eens bellen naar Enschede. Wil ook weer eens voor de afwisseling. En heb die mensen daar veel te lang niet gezien..
Op zondag 12 oktober 2003 22:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
en cola zuipavonden?
.
hmzz ik krijg vandaag gewoon bölkezin!
.
quote:ja ik heb er ook vrij weinig meer vn gehoord... en ik was johan ze nummer kwijt enzo..
Op zondag 12 oktober 2003 22:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga van de week weer eens bellen naar Enschede. Wil ook weer eens voor de afwisseling. En heb die mensen daar veel te lang niet gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |