Baaal...
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:21 schreef InJeReet het volgende:[..]
Elleeeeeeeeeeeen
Je gaat me toch niet vertellen dat jij wel gaat hé
Familie op meetings is bijna net zo erg als zelf gaan
off-topic: Btw nog gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Mooi klote.
Op dinsdag 11 november 2003 11:16 schreef inkie1010 het volgende:
Ik kan helaas niet komen, ik moet werken dat weekend. Moet toch ergens mijn huur van betalenBaaal...
quote:Ik kom weleens in Oldenzaal, maar ga er maar niet vanuit dat ik er die dag ben
Op dinsdag 11 november 2003 11:18 schreef girl1986 het volgende:(Ga jij wel dan?
)
quote:OK.
Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef InJeReet het volgende:[..]
Ik kom weleens in Oldenzaal, maar ga er maar niet vanuit dat ik er die dag ben
(Geweldige nick heb je trouwens )
quote:mauw
Op dinsdag 11 november 2003 11:16 schreef inkie1010 het volgende:
Ik kan helaas niet komen, ik moet werken dat weekend. Moet toch ergens mijn huur van betalenBaaal...
Dus geen Troel op de meet, ondanks dat het zo lekker dichtbij is!
zit nu te twijfelen of ik het zelfs door moet laten gaan
Van de helft van de zekeren hoor je niks meer en de rest zegt af
als ik dus vandaag of morgen niet te horen krijg of die mensen nog echt komen moet ik het helaas niet door laten gaan want het heeft dan toch geen zin
quote:als er nog genoeg mensen komen kan het wel doorgaan maar ik zie niet veel mensen van de zeker mensen nog reageren enzo terwijl het volgende week al is
Op zaterdag 15 november 2003 18:31 schreef Dagobert het volgende:
-ook maar afmeld dan-
misschien vergis ik me wel maar ...
en er zijn er ook een aantal die zeggen dat ze komen maar volgens mij komen die helemaal niet
Als er nou wat meer duidelijkheid was tsja dan kon ik het door laten gaan. Het is/was komende zaterdag al. Kunnen ze toch wel iets van hun laten horen??
stel dat ze nu allemaal in 1 keer komen kan het natuurlijk nog maar dat zie ik niet gebeuren
quote:Plan een andere datum, and I will come...wanneer mogelijk :S
Op maandag 17 november 2003 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
is niet jou fout maar helemaal niemand reageerten er zijn er ook een aantal die zeggen dat ze komen maar volgens mij komen die helemaal niet
Als er nou wat meer duidelijkheid was tsja dan kon ik het door laten gaan. Het is/was komende zaterdag al. Kunnen ze toch wel iets van hun laten horen??stel dat ze nu allemaal in 1 keer komen kan het natuurlijk nog maar dat zie ik niet gebeuren
quote:Tja, jammer... zo gaan die dingen, vind het wel erg lullig voor je...
Op maandag 17 november 2003 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
is niet jou fout maar helemaal niemand reageerten er zijn er ook een aantal die zeggen dat ze komen maar volgens mij komen die helemaal niet
Als er nou wat meer duidelijkheid was tsja dan kon ik het door laten gaan. Het is/was komende zaterdag al. Kunnen ze toch wel iets van hun laten horen??stel dat ze nu allemaal in 1 keer komen kan het natuurlijk nog maar dat zie ik niet gebeuren
quote:ik weet niet of ik nog een meeting ga organiseren.
Op dinsdag 18 november 2003 07:43 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Plan een andere datum, and I will come...wanneer mogelijk :S
quote:nee...
Op zondag 23 november 2003 11:32 schreef inkie1010 het volgende:
MEeting niet doorgegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |