quote:
Jeezis hij is echt sexy
Het gaat over Laurentien Brinkhorst!
quote:* speknek lag in ieder geval heeelemaal dubbel vanavond
Hij heeft niks tegen homo's, alleen wat tegen Harm Edens
Ongebruikelijk is het iig wel. En leuk.
quote:
Maar zo'n koe kun je toch niet via internet vervoeren?
Jawel, die stuur je gewoon mee als attachment!
quote:
Meneer Claus, er staat hier iemand van BNN die informeert naar uw afgestane nier
quote:Is niet ongebruikelijk hoor... Ligt meestal aan het niveau van de gasten... Mensen zoals de Kamagurka e.d. zijn natuurlijk wel in staat om een onderschrift eruit te schudden...
Op zaterdag 02 juni 2001 23:39 schreef k_man het volgende:
Was het trouwens voor het eerst dat een gast het onderschrift bij de foto bedacht?Ongebruikelijk is het iig wel. En leuk.
quote:Dat bedoelde ik niet. Laatst dreven ze in kopspijkers de spot met het interview van Nova met Willem Alexander waarin Kok geknipt zou hebben. Toen knipten ze er op de raarste momenten stukken uit..
Op zaterdag 02 juni 2001 23:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat hoort bij het soort programma! Ze nemen bijvoorbeeld anderhalfuur of meer op en mogen maar 45 minuten uitzenden dus dan moet de botte bijl erin...
Gebeurt ook zo bij Studio Spaan en dat weet ik uit eigen ervaring...
quote:Jaaaaaaaaaa! Ze begonnen aan een verhaal en toen werd er geknipt en waren ze aan het einde van een verhaal... ZOGENAAMD...
Op zondag 03 juni 2001 00:33 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Dat bedoelde ik niet. Laatst dreven ze in kopspijkers de spot met het interview van Nova met Willem Alexander waarin Kok geknipt zou hebben. Toen knipten ze er op de raarste momenten stukken uit..
Ik heb vanavond dubbel gelegen. Wat een topaflevering.
Ook die opmerking over de verslaggever van BNN die informeert wat Claus met zijn nier gaat doen.
En het voetbalgeklets, de analyse, etc.
was top.
en de opmerkingen over vanessa (weet niet hoe ze jezus moet spellen)
quote:Mevrouw heeft een fotografisch geheugen.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:03 schreef k_man het volgende:
Linda de Mol ook wel, maar zij wist vooral heel errug veel (had ik eerlijk gezegd niet verwacht van haar).
Image is not everything.
Ron Brandsteder is ook zo'n type, of Robert ten Brink.
Onderschat ze niet.
Linda over Laurentien : echt lelijk is ze niet, er valt best nog wat van te maken, dan is prinses Christina toch veel lelijker.
quote:Iedereen behalve Meneer Tim
Op zondag 03 juni 2001 14:37 schreef Biglebowski het volgende:
Ik vind die Jan-Jaap maar een over het paard getilde "COMEDIAN".... hij is gewoon niet leuk maar ronduit flauw en kinderachtig.... Marc-Marie Huybregts, pannellid van vorig jaar daarentegen ... was GRANDIOOS.....Smaken verschillen natuurlijk maar als ik zeg dat een overgang van Marc Marie naar Jan Jaap verlies van kwaliteit is dan zal iedereen dat beamen toch ??!!
De eerste aflevering dit seizoen heb ik ook dubbel gelegen deze net zo eigenlijk
Humor is vaak erg personlijk
Ik heb hem een paar jaar terug gezien bij de comedytrain en vond hem erg goed. Dacht toen ook wel dat "men" daar meer van zou horen.
Quote uit de comedytrain "Ik kom uit Friesland, daar hebben ze geen millenniumprobleem. Daar lopen ze namelijk 10 jaar achter" GENIAAL!
Marc Marie is ook erg funnie, maar ook erg chaotisch. Volgens mij bereikt hij eerder de irritatiegrens.
quote:Ik heb van beiden een show gezien en vond zelf JJ toch wat beter... Maar MM is ook heeeel goed. En inderdaad behoorlijk chaotisch... Maar da's ook weer leuk aan hem...
Op zondag 03 juni 2001 17:17 schreef Da hopman het volgende:
Jan Jaap is gewoon erg droog qua humor en nog een beetje nat achter de oren qua TV-programma's.Ik heb hem een paar jaar terug gezien bij de comedytrain en vond hem erg goed. Dacht toen ook wel dat "men" daar meer van zou horen.
Quote uit de comedytrain "Ik kom uit Friesland, daar hebben ze geen millenniumprobleem. Daar lopen ze namelijk 10 jaar achter" GENIAAL!
Marc Marie is ook erg funnie, maar ook erg chaotisch. Volgens mij bereikt hij eerder de irritatiegrens.
quote:Ik heb het opgenomen.
Op zaterdag 09 juni 2001 22:42 schreef MeneerTim het volgende:
Vervelende gasten dit keer
Dus die van Roozendaal is echt zo'n zelfvoldane pseudo Jacques Brel ?
quote:Kom hem wel eens tegen op feestjes,
Op zaterdag 09 juni 2001 23:25 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik heb het opgenomen.
Dus die van Roozendaal is echt zo'n zelfvoldane pseudo Jacques Brel ?
quote:Rode wijn ook nog !
Op zaterdag 09 juni 2001 23:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
Kom hem wel eens tegen op feestjes,
gaat-ie heel dramatisch rode wijntjes drinken en de warrige "kunstenaar" uithangen.
Move met die gast.
btw leuke feestjes ?
quote:Ja,want leuke vriendin,
Op zaterdag 09 juni 2001 23:48 schreef tong80 het volgende:[..]
Rode wijn ook nog !
Move met die gast.
btw leuke feestjes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |