quote:hehe dat homohuwelijk van Friso en SGP vind ik wel een goeie
Op zondag 12 oktober 2003 20:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
Geen idee.
quote:Jullie proberen die man wel even goed gek te maken met z'n allen he?
Op zondag 12 oktober 2003 20:51 schreef pberends het volgende:[..]
hehe dat homohuwelijk van Friso en SGP vind ik wel een goeie
Trouwens, politieke spelletjes... dat is ook de vragen beantwoorden die hem uitkomen....
quote:Hij kwam zelf ook met een mooie suggestieve opmerking over vermeende andere netwerken van Mabel!! Hahaha.
Op zondag 12 oktober 2003 20:51 schreef pberends het volgende:[..]
hehe dat homohuwelijk van Friso en SGP vind ik wel een goeie
quote:Een beetje humor mag toch wel. LPF is namelijk de politieke borrelpraat partij bij uitstek
Op zondag 12 oktober 2003 20:53 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Jullie proberen die man wel even goed gek te maken met z'n allen he?
Trouwens, politieke spelletjes... dat is ook de vragen beantwoorden die hem uitkomen....
quote:Mwoah, ik stel serieuze vragen met een knipoog. Zo zal hij dit forum ook wel een beetje zien denk ik. Top van hem dat hij alsnog hier langskomt!
quote:Dat zeker! Geeft toch een leuke input aan een forum als dit... is er eigenlijk nog een volgende, of was dit de laatste 'gast'?
Op zondag 12 oktober 2003 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Mwoah, ik stel serieuze vragen met een knipoog. Zo zal hij dit forum ook wel een beetje zien denk ik. Top van hem dat hij alsnog hier langskomt!
quote:Met zijn allen?
quote:Zo komt het (nog) niet op mij over. Ik hoop wel dat hij dan op vervolgvragen weerwoord heeft.
quote:Je kan zeggen wat je wil, maar die Joost Eerdmans heeft wel een dosis kennis aan boord. Niet te geloven.
Een goed idee, is een goed idee
quote:John Goring (VVD-raadslid Amsterdam) is ook benaderd, maar die heeft geen antwoord gegeven.
Op zondag 12 oktober 2003 21:00 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Dat zeker! Geeft toch een leuke input aan een forum als dit... is er eigenlijk nog een volgende, of was dit de laatste 'gast'?
Daarnaast staan er heel wat op een lijstje, maar Kozzmic is een beetje lui.
[Fok!Interview] Help mee vragen te verzinnen!
[Fok!Interview] Suggesties en evaluatie
Hier moet je zijn voor suggesties.
quote:Volgens mij staan er nog meer op de agenda. Kozzmic weet daar meer van geloof ik. Sidekick de bemoeial was me voor.
Op zondag 12 oktober 2003 21:00 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Dat zeker! Geeft toch een leuke input aan een forum als dit... is er eigenlijk nog een volgende, of was dit de laatste 'gast'?
quote:Sidekick de wanna-be mod.
Op zondag 12 oktober 2003 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Volgens mij staan er nog meer op de agenda. Kozzmic weet daar meer van geloof ik. Sidekick de bemoeial was me voor.
quote:Zelfkennis is gelukkig wel aanwezig bij je!
Op zondag 12 oktober 2003 21:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Sidekick de wanna-be mod.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zelfkennis is gelukkig wel aanwezig bij je!
quote:Damn, wat een zin.
Heeft u niet het gevoel dat de LPF door het voortdurende hameren op linkse kerk, linkse politiek, gedachtenpolitie, politiek-correcte dogma's, linkse rechters, 'we mochten nooit zeggen wat we denken', linkse media, linkse journalistiek, etc. etc. etc., het bekende riedeltje, en in samenspraak met bladen als HP/De Tijd en diverse internetsites en publicisten, mensen wél tegen elkaar opzet, en mede de oorzaak bent van een ontzettend cynische, bijna haatdragende manier waarop het debat door de mensen gevoerd wordt, voor vooroordelen die ooit geuit werden als retoriek maar door hele volksstammen nu gezien wordt als de Waarheid?
quote:En nog eentje!!! Zijn smiley-strategie werkt!!!!
Op zondag 12 oktober 2003 21:30 schreef Sidekick het volgende:
pberends heeft een reactie gekregen op zijn website-vraag.
quote:Nee, we zitten te wachten op John Goring.
Op zondag 12 oktober 2003 21:32 schreef Kozzmic het volgende:
Eeeejj, vermaken jullie je een beetje?
RESPECT!
quote:De vragen van pberends zijn op het niveau van Eerdmans.
Op zondag 12 oktober 2003 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
pberends is de winnaar van vanavond!! De een na de andere vraag van hem wordt beantwoord door Eerdmans, met smiley en al!RESPECT!
Ik vind vooral het antwoord op de vraag van Tikorev geweldig.
quote:Voor mij is hij de echte Nieuwe Politicus. Ik ga op hem stemmen zodra hij bij de VVD zit!
Op zondag 12 oktober 2003 21:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
De vragen van pberends zijn op het niveau van Eerdmans.
Ik vind vooral het antwoord op de vraag van Tikorev geweldig.
Het is best een leuke discussie.
quote:Als je snel bent...
Op zondag 12 oktober 2003 22:04 schreef Herostratos het volgende:
Potverdorie, ben ik een avondje weg komt Eerdmans daadwerklijk langs!!!
quote:Nee, ik heb de discussie niet vanaf het begin gevolgd en daarbij zijn er al erg veel mensen die al dan niet zinnige vragen stellen, dus ik stel mij in deze gaarne als observant op. Hint?
Op zondag 12 oktober 2003 22:08 schreef wendy-tje het volgende:Als je snel bent...
geen hint aan jou Wendy, meer in het algemeen bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |