abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2003 @ 16:23:45 #51
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13853057
ben je er nog niet achter dat je homo bent ?
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_13853086
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:23 schreef ramsesii het volgende:
ben je er nog niet achter dat je homo bent ?
Je zou het hem niet kwalijk kunnen nemen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_13853573
Verkapt homo-topic?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  maandag 13 oktober 2003 @ 16:45:42 #54
32831 ramsesii
pi_13853733
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

als je als man zo over vrouwen denkt ben je homo, en nee het intreseert me niet zoveel dat ie homo is.
pi_13854073
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:45 schreef ramsesii het volgende:

als je als man zo over vrouwen denkt ben je homo

Of hij verlangt meer dan middelmatigheid, waar jij een aardige demonstratie in lijkt te geven.
pi_13854088
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Och het vleselijke genot maakt veel goed
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13854378
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:58 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Och het vleselijke genot maakt veel goed

En daar neem je genoegen mee, terwijl de zinnelijke en de geestelijke lust tezamen zouden kunnen culmineren in de zinderende liefde waar ongekende potentie plaats heeft gemaakt voor zuivere actualiteit?
  maandag 13 oktober 2003 @ 20:13:21 #58
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13858507
Je wat minder arrogant opstellen kon ook wel eens helpen.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13862243
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:01 schreef GuitarMaistro het volgende:
Ik geef je groot gelijk. Was er maar een persoon met een vrouwelijk lichaam en de persoonlijkheid van een man.....
mijn vriendin is er zo een
pi_13867890
Een kerel in een vrouwenlichaam. Een wolf in schaapskleren.
En dan maar hopen dat ze geen transseksueel wordt.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:04:45 #61
32831 ramsesii
pi_13869805
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Of hij verlangt meer dan middelmatigheid, waar jij een aardige demonstratie in lijkt te geven.

als jij een nog wat betere humor zou hebben, zou ik het misschien begrijpen. Verklaar je nader...
pi_13873825
* street011 is gewoon hetro...
ik zoek alleen wat meer in een dame dan geneuk en dom gezwats...
ik hou wel van een goede discussie...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:17:40 #63
32831 ramsesii
pi_13874955
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:38 schreef street011 het volgende:
Ik ook wel... als ik wat ouder ben ja, nu hoef ik nog ff geen vriendin die aan me kop komt zeuren als ik weer eens te laat kom.

Tot die tijd luister ik gewoon niet naar het domme gezwets en doe ik alleen maar aan n**k*n

pi_13876272
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:43 schreef tvlxd het volgende:
Naar mijn mening, en ervaring, moet ik concluderen, dat een relatie, als heteroseksuele man, aangaan met 'n vrouw, mogelijk is. Helaas, zo lijkt het althans, trekt De Vrouw, hier bedoel ik dus de vrouw in het algemeen, mijn intellect naar beneden. Dit lijkt te liggen aan een ander niveau waar deze wezens zich op bevinden. Dit is geen lager, of hoger, niveau, maar een ander niveau, dus horizontaal gedifferentieerd*.
Dit gebeurt slechts wanneer ik in de nabijheid ben van een vrouw waar ik een of andere relatie, zelfs een niet-gebonden, mee heb. Het zorgt ervoor, dat ik niet Ik ben, dat mijn Ego vervuild geraakt door de Ega.
Een andere zaak is het met mannen, daar voel ik niet zo'n niveau-verandering. Natuurlijk, sommigen zijn dommer of, maar dat gebeurt eigenlijk nooit, slimmer, als deze termen al te gebruiken zijn, maar het heeft geen invloed op mij, m'n Ego. Daarom zit ik nu met het lastige punt, dat ik vrouwen wel prefereer als lichamelijke relatiepartner, maar voor het geestelijke toch echt 'n man nodig heb. Helaas, ik kan geen liefdesrelatie aangaan met een man, simpelweg omdat ik niet op mannen val. In ieder geval, wat moet ik doen? Hoe valt dit enigszins te combineren?

*: deze term bestaat niet, of heeft, bij mijn weten, geen betekenis in deze context, maar klinkt wel mooi

Je bent HBO-er en gebruikt zoveel moeilijke woorden? Doe maar niet meer. Wie heeft het stukje voor je geschreven? Wat heeft ie gezegd dat er staat?
pi_13877122
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:04 schreef Aanmatigend het volgende:

[..]

Wat heeft ie gezegd dat er staat?

Hahahaha!!
Ik zie het zó voor me...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:48:31 #66
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13877375
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:04 schreef Aanmatigend het volgende:

[..]

Je bent HBO-er en gebruikt zoveel moeilijke woorden? Doe maar niet meer. Wie heeft het stukje voor je geschreven? Wat heeft ie gezegd dat er staat?

Wat raar, zo'n onuitgelokte daad van agressie. Ik zie eigenlijk helemaal geen moeilijk woorden en zie al helemaal niet in waarom ik die niet zou mogen gebruiken, HBO-er zijnde.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13878402
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:48 schreef tvlxd het volgende:

Wat raar, zo'n onuitgelokte daad van agressie. Ik zie eigenlijk helemaal geen moeilijk woorden en zie al helemaal niet in waarom ik die niet zou mogen gebruiken, HBO-er zijnde.

Er zitten inderdaad geen moeilijke woorden in. Bovendien is het stukje dramatisch slecht geschreven, zoals het een HBO-er betaamt.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:26:51 #68
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13878439
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad geen moeilijke woorden in. Bovendien is het stukje dramatisch slecht geschreven, zoals het een HBO-er betaamt.

. Dank je, dat doet mij goed.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13902818
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:43 schreef street011 het volgende:
TS doelt er waarschijnlijk op dat je met de meeste vrouwen geen 'diepzinnige' gesprekken of intelligente discussies kan voeren...
het is idd lastig om zulke dames te vinden, ze zijn er wel maar je moet denk ik al snel bij de hogere opleidingen zoeken...
psychologes zijn een heel goed voorbeeld!
Hmm sociologes ook? We kunnen iniedergeval een 'diepzinnige' discussie gaan houden hier over of mannen vaker op zoek zijn naar een 'intelligentere vrouw', want uit een aantal onderzoeken blijkt juist dat mannen liever een beetje minder intelligente vrouw willen .
pi_13902819
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:43 schreef street011 het volgende:
TS doelt er waarschijnlijk op dat je met de meeste vrouwen geen 'diepzinnige' gesprekken of intelligente discussies kan voeren...
het is idd lastig om zulke dames te vinden, ze zijn er wel maar je moet denk ik al snel bij de hogere opleidingen zoeken...
psychologes zijn een heel goed voorbeeld!
Hmm sociologes ook? We kunnen iniedergeval een 'diepzinnige' discussie gaan houden hier over of mannen vaker op zoek zijn naar een 'intelligentere vrouw', want uit een aantal onderzoeken blijkt juist dat mannen liever een beetje minder intelligente vrouw willen .
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:06:53 #71
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13902921
Dus een vrouw trekt jouw intellect naar benden. Het probleem juist met de meeste mannen is. Dat hun intellect beneden hangt te wapperen. Wil wel eens zien als er een playboy babe voor je staat die met je wil neuken. Hoeveel belang je dan nog hecht aan haar intellect.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13902984
praat is normaal
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_13904020
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:38 schreef street011 het volgende:
Tja zo'n vrouw wil ik later eigenlijk ook hebben. Niet dat ik geweldig slim ben, maar ik hou ook wel van goede discussies. Ik zoek eigenlijk een vrouw die een eigen mening en bepaalde standpunten over dingen heeft.

De dames die ik tot nu toe ben tegen gekomen zwammen over de grootste onzin en hebben geen eigen mening. Neukobjecten zeg maar. Tja of het ligt aan hun leeftijd, dat kan ook nog Alhoewel ik denk dat 17/18 jaar wel een redelijke leeftijd is

zondag 19 oktober 2003 @ 16:20:54 #74
55151 De_Poelier
is zelf niet meer vegetarisch
pi_13986094
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:43 schreef tvlxd het volgende:
Naar mijn mening, en ervaring, moet ik concluderen, dat een relatie, als heteroseksuele man, aangaan met 'n vrouw, mogelijk is. Helaas, zo lijkt het althans, trekt De Vrouw, hier bedoel ik dus de vrouw in het algemeen, mijn intellect naar beneden.
Het stikt inderdaad van de domme meiden, maar het stikt tegelijkertijd ook van de domme jongens. Laat deze (wannneer ze zo prat gaan op hun heterosexuele geaardheid) iets met elkaar beginnen en hou je er zelf verre van.
Dat laatste gaat overigens als het goed is, zo goed als vanzelf want soort vindt soort.
Ben je wat meer advanced-leveled dan vind je een partner die dat vanzelf ook is en vormt het geen rem op je ontwikkeling.

Houd je dus niet op in disco's en dat soort gelegenheden, maar ga je partner vinden tijdens de college's die je volgt aan de universiteit.

Kippie, kippie wat ben je toch lekker!!
  zondag 19 oktober 2003 @ 16:23:02 #75
55151 De_Poelier
is zelf niet meer vegetarisch
pi_13986147
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:45 schreef ramsesii het volgende:

[..]

als je als man zo over vrouwen denkt ben je homo, en nee het intreseert me niet zoveel dat ie homo is.

Die gedachte had ik ook al, maar omdat meneer in kwestie nog niet zover is dat ie "uit de kast" komt, zal ie het voorlopig even met bovenstaande methode kunnen doen.

Succes. Er komt een dag dat je je er niet langer tegen verzet. Waarom zou je ook zo gek zijn om je liefdesleven te delen met het geslacht dat veel verder van je afstaat dan het jouwe???

Kippie, kippie wat ben je toch lekker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')