Ach jah, ziet er wel grappig uit zo ![]()
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks
, daarna 2-0 van Arsenal gewonnen ![]()
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
quote:Het gezicht van davids klopt ook helemaal niet als hij bij het NL elftal speelt. En hij mist zijn brilletje daar.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:43 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haarAch jah, ziet er wel grappig uit zo
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks
, daarna 2-0 van Arsenal gewonnen
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
![]()
How to transfer players from club to club
-----------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] down in transfer mode
2. Select the team the player you want is in
3. Swap him with a player further down the squad list (below 16 places i think)
4. Select the player again
5. Select the team you want to transfer him to
6. Select a blank space in the team and then he'll be transferred
How to transfer a player from Country to Club
-------------------------------------------------------------------
1. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in the transfer menu
2. Select a blank slot in the team your transferring TO
3. Go to the country the player plays for.
4. If he isn't at a club in the game already, he'll be selectable. Just select him
To remove a player from a team and make him a "free agent"
------------------------------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] in the transfer menu
2. Select the player and replace him with someone further down your squad list.
3. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in transfer mode.
4. Select the player and swap him with a blank space in your team, he'll then be removed from your squad
NOTE: To get the player back, do the opposite:
1. Select the 2nd [2. Club Team Selection] option in the transfer menu
2. Select a blank space in your team
3. Select your team again and all the "free" players will be highlighted, select the one you want
To put a player into a national squad from a club
----------------------------------------------------------------------
1. Select the 1st option [1. National Team selection] in the transfer menu
2. Select the country you want.
3. Select a player that you want replaced (eg Jeffers)
4. Select the club where the player you want is
5. The available players will be highlighted, select him (eg Shearer)
How to put a created player in a club team
----------------------------------------------------------------------
you have to edit one of the WE or PES United players into the player you want. Then do the transfer in edit mode.
quote:als je een paar pagina's terugkijkt dan kan je mijn post zien met daarin een groot deel van de moves die in het spel zitten.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:01 schreef Fathom het volgende:
Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Keano op 04-11-2003 14:48]
quote:Ik zal Hartson eens checken, maarja hij zit al bij celtic dus echt goedkoop kan hij niet zijn.
Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Keano het volgende:
Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
Ik ben net kampioen geworden en speel dit seizoen champions league tegen de beste van de andere leagues
Als ik hem opstart krijg ik gelijk een fout. Kom het spel niet eens in
. Iemand hier een oplossing voor? ik wil het spel eerst spelen. Ik hoor van zowel fifa 2004 als PES3 heel verschillende verhalen
wil het zelf ff aanvoelen.
Btw wanneer komt die PC versie uit anyways?
Het gaat het beste als volgt:
In de eerste twee weken van een competitie koop je een youth player voor weinig geld en je geeft hem een contractje.
In de eerste 5 a 7 wedstrijden laat je hem steeds het laatste kwartier van een wedstrijd meedoen. Hiervoor krijg je punten en met die punten kun je zijn statistieken opkrikken.
In de wedstrijden hierna heeft hij inmiddels een goed niveau en kon je hem een helft laten spelen of zelfs de hele wedstrijd. Ook hiervoor krijg je weer punten en wordt de speler beter.
Aaan het einde van een seizoen is hij goed geworden, ik zet hem dan op de transfer lijst en verkoop hem voor een mooi bedragje zodat ik zelf were spelers kan kopen.
Belangrijk!!: je moet hem wel aan het begin van het seizoen kopen omdat je maar een seizoen de tijd hebt om punten voor hem te verdienen.
quote:die zitten allemaal in een team dat 'youth' heet. gewoon ff bij de teams kijken.
Op vrijdag 14 november 2003 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar kan je die talentjes eik kopen?Staan die aan het eind van de lijst met clubs?
quote:Pagina 2 van deze topic staat een link volgens mij...
Op maandag 17 november 2003 20:38 schreef Nkjez het volgende:
waar heb je die demo dan vandaan
quote:pc-versie of ps2? (is nl. ook dvd)
Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |