quote:Hoe unlock je de transfer mode dan?
Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
quote:Zeker doen
Op maandag 27 oktober 2003 12:01 schreef erikh het volgende:
zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan
quote:Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.
Op maandag 27 oktober 2003 12:07 schreef Kremers het volgende:[..]
Zeker doen
Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan
Ik zit nu dus enorm te twijfelen
quote:Daarom zat ik dus ook te twijfelen, maar ik hoor veel slechte punten over FIFA waardoor ik uiteindelijk toch voor PES3 ben gegaan, wat je ook kan doen is de PES3 demo downlowden via http://www.gamer.nl/nieuws/19568, is alleen wel 221MB
Op maandag 27 oktober 2003 13:28 schreef erikh het volgende:[..]
Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.
Ik zit nu dus enorm te twijfelen
Scores van OPM2:
FIFA 2004 74%: Voor: Online, mooie graphics, off the ball
Tegen: off the ball erg moeilijk onder de knie te krijgen, te traag en stroef, where's the fun?
Scores: Graphics: 17/20
music/sound: 19/20
gameplay: 38/60
PES3 92% Voor: De a.i., realisme
tegen: Niet online, meeste clubs geen licentie, commentaar
Scores: Graphics: 17/20
Music/Sound: 17/20
Gameplay: 58/60
Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.
Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99
quote:Hoe kom ik aan zo'n kortingskaart?
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef erikh het volgende:
Dat wou ik weten,Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.
Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99
quote:Yep, kost je eenmalig 5 euro maar als je net zoals ik regelmatig een cd dvd op spelletje koopt heb je dat er zo uit.
Op maandag 27 oktober 2003 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...
Wat vinden jullie hiervan?
En ik kan maar niet scoren , als ik schiet gaat ie altijd veels te hard terwijl ik de knop amper indruk
, o ja en hoe moet je in godsnaam verdedigen dat lukt me echt niet
quote:de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef MC.Hammer het volgende:
Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...
Wat vinden jullie hiervan?
quote:Zeker met Seaman
Op maandag 27 oktober 2003 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
en ja het publiek ziet er niet echt mooi uit.
Als ik een sliding inzet, en ik mis de speler krijg ik toch 9 van de 10 keer een vrije trap tegen, daar word ik echt zo scheitziek van.
Gisteren verdomme een penalty tegen gekregen terwijl die gast met de bal gewoon doorliep, ik raakte hem duidelijk niet.
Gelukkig was van der sar in goede doen (ja ik heb de namen al aangepast )
En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.
Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.
quote:Het zal wel wennen zijn idd, aan PES heb ik me toen ook zo geergerd maar ja in ISS pro op de PSX speelde ik hem met 5 sterren uit en nu heb ik moeite met tegenstanders op 3 sterren.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef Kremers het volgende:
Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.
Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.
Het valt me trouwens op dat je met aanvallen beter rustig naar de tegenstander toe kunt lopen dan rennen want anders raak je de bal vrijwel zeker kwijt (tenij je een counter inzet natuurlijk )
Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.
Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?
Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.
Fifa 2004 heb ik gewonnen @ Fok
dus misschien dat ik PES 3 er nog bijkoop
quote:In de master league speel ik altijd 3-4-3 met 1 verdedigende middenvelder, 2 aan de zijkanten en 1 aanvallende.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:39 schreef Keano het volgende:
Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.
Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?
Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.
En dan ook nog colina op de doos maar niet in het spel? wat een waardeloos kut spel zeg en grafisch is het ook al kut...
[fifa fanboy uit]
Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
quote:er zitten verschillende scheidsrechters in het spel, van de ene mag wat meer dan van de andere.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:34 schreef pmponer het volgende:
Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
Ik heb gister een paar mooi tackels gemaakt, zijlangs voor komen, dan ietsje voor de tegenstander gaan lopen en sliden maar , meestal gaat dat wel goed, wel één keer gehad dat ik net iets te laat was en een gele kaart te pakken had
quote:vroeger had je ook nog ISS Pro.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:23 schreef Kremers het volgende:
Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet, PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
de PES III demo bevalt me wel prima
PES word door dezelfde makers gemaakt als ISS van toen.
Het huidige ISS wordt door een ander ontwikkelteam gemaakt. Vandaar het kwaliteitsverschil.
quote:de nieuwste is zekers klote als je PES 2 gewend bent is ISS eeen bagger spel
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ja ISS is klote..
Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Had ik eerst ook. Je ziet een balkje vollopen onder in beeld. Als die vol is, heb je al te lang gedrukt. Je moet ECHT kort duwen...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:33 schreef jakovasaur het volgende:
Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Je moet de schotknop echt een klein tikje geven. Je ziet onderin inderdaad zo'n balk vollopen, dat gaat fokkin snel dus je moet hem echt snel loslaten
Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
quote:Je kan wel heerlijke goals weer maken.
Op woensdag 29 oktober 2003 09:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
quote:ik vind dit juist beter, anders had je 1 competitie met iets van 5 divisies ofzo.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:02 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
Ikzelf heb de International Cup en European Cup binnen.
Met de Trainig challenges heb ik alles op 5 sterren behalve het dribbelen tussen de pionnen dat is echt onmogelijk.
Nog 1000 punten en ik heb de transfer mode unlockt
Moet nog beetje trainen en heb dan ook alle sterretjes (behalve idd die fokking moeilijke dribbelshit) en ben momenteel ook bezig de KONAMI Cup te veroveren met het sterrenassemble van AC Milan.
En dan mag ik toch hopen dat ik genoeg punten heb voor de Transfer Mode. Wel heb ik al even 3 spelers ge-unlockt namelijk Chilavert, Babangida en Romario zijn namelijk leuke spelertjes om in de Master League te kunnen gebruiken.
quote:nope
Op woensdag 29 oktober 2003 18:38 schreef Nkjez het volgende:
heeft Oranje nou weer met licentie ???/
Ach jah, ziet er wel grappig uit zo
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
quote:Het gezicht van davids klopt ook helemaal niet als hij bij het NL elftal speelt. En hij mist zijn brilletje daar.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:43 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haarAch jah, ziet er wel grappig uit zo
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks
, daarna 2-0 van Arsenal gewonnen
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
![]()
How to transfer players from club to club
-----------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] down in transfer mode
2. Select the team the player you want is in
3. Swap him with a player further down the squad list (below 16 places i think)
4. Select the player again
5. Select the team you want to transfer him to
6. Select a blank space in the team and then he'll be transferred
How to transfer a player from Country to Club
-------------------------------------------------------------------
1. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in the transfer menu
2. Select a blank slot in the team your transferring TO
3. Go to the country the player plays for.
4. If he isn't at a club in the game already, he'll be selectable. Just select him
To remove a player from a team and make him a "free agent"
------------------------------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] in the transfer menu
2. Select the player and replace him with someone further down your squad list.
3. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in transfer mode.
4. Select the player and swap him with a blank space in your team, he'll then be removed from your squad
NOTE: To get the player back, do the opposite:
1. Select the 2nd [2. Club Team Selection] option in the transfer menu
2. Select a blank space in your team
3. Select your team again and all the "free" players will be highlighted, select the one you want
To put a player into a national squad from a club
----------------------------------------------------------------------
1. Select the 1st option [1. National Team selection] in the transfer menu
2. Select the country you want.
3. Select a player that you want replaced (eg Jeffers)
4. Select the club where the player you want is
5. The available players will be highlighted, select him (eg Shearer)
How to put a created player in a club team
----------------------------------------------------------------------
you have to edit one of the WE or PES United players into the player you want. Then do the transfer in edit mode.
quote:als je een paar pagina's terugkijkt dan kan je mijn post zien met daarin een groot deel van de moves die in het spel zitten.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:01 schreef Fathom het volgende:
Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Keano op 04-11-2003 14:48]
quote:Ik zal Hartson eens checken, maarja hij zit al bij celtic dus echt goedkoop kan hij niet zijn.
Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Keano het volgende:
Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
Ik ben net kampioen geworden en speel dit seizoen champions league tegen de beste van de andere leagues
Als ik hem opstart krijg ik gelijk een fout. Kom het spel niet eens in . Iemand hier een oplossing voor? ik wil het spel eerst spelen. Ik hoor van zowel fifa 2004 als PES3 heel verschillende verhalen
wil het zelf ff aanvoelen.
Btw wanneer komt die PC versie uit anyways?
Het gaat het beste als volgt:
In de eerste twee weken van een competitie koop je een youth player voor weinig geld en je geeft hem een contractje.
In de eerste 5 a 7 wedstrijden laat je hem steeds het laatste kwartier van een wedstrijd meedoen. Hiervoor krijg je punten en met die punten kun je zijn statistieken opkrikken.
In de wedstrijden hierna heeft hij inmiddels een goed niveau en kon je hem een helft laten spelen of zelfs de hele wedstrijd. Ook hiervoor krijg je weer punten en wordt de speler beter.
Aaan het einde van een seizoen is hij goed geworden, ik zet hem dan op de transfer lijst en verkoop hem voor een mooi bedragje zodat ik zelf were spelers kan kopen.
Belangrijk!!: je moet hem wel aan het begin van het seizoen kopen omdat je maar een seizoen de tijd hebt om punten voor hem te verdienen.
quote:die zitten allemaal in een team dat 'youth' heet. gewoon ff bij de teams kijken.
Op vrijdag 14 november 2003 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar kan je die talentjes eik kopen?Staan die aan het eind van de lijst met clubs?
quote:Pagina 2 van deze topic staat een link volgens mij...
Op maandag 17 november 2003 20:38 schreef Nkjez het volgende:
waar heb je die demo dan vandaan
quote:pc-versie of ps2? (is nl. ook dvd)
Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |