abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2003 @ 20:56:46 #151
64916 MC.Hammer
U can't touch this
pi_14157022
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
Hoe unlock je de transfer mode dan?
pi_14157332
die kan je unlocken in de PES shop als je 10.000 punten hebt.
heb 'm bijna
pi_14168940
zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
pi_14169060
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:01 schreef erikh het volgende:
zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
Zeker doen

Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan

pi_14170915
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:07 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zeker doen

Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan

Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.

Ik zit nu dus enorm te twijfelen

pi_14171355
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:28 schreef erikh het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.

Ik zit nu dus enorm te twijfelen

Daarom zat ik dus ook te twijfelen, maar ik hoor veel slechte punten over FIFA waardoor ik uiteindelijk toch voor PES3 ben gegaan, wat je ook kan doen is de PES3 demo downlowden via http://www.gamer.nl/nieuws/19568, is alleen wel 221MB

Scores van OPM2:
FIFA 2004 74%: Voor: Online, mooie graphics, off the ball
Tegen: off the ball erg moeilijk onder de knie te krijgen, te traag en stroef, where's the fun?
Scores: Graphics: 17/20
music/sound: 19/20
gameplay: 38/60

PES3 92% Voor: De a.i., realisme
tegen: Niet online, meeste clubs geen licentie, commentaar
Scores: Graphics: 17/20
Music/Sound: 17/20
Gameplay: 58/60

pi_14172610
Dat wou ik weten,

Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.

Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99

pi_14172799
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef erikh het volgende:
Dat wou ik weten,

Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.

Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99

Hoe kom ik aan zo'n kortingskaart? Ik had vroeger zo'n CocaCola kaart maar die is toen stopgezet
pi_14174183
volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
pi_14174787
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
Yep, kost je eenmalig 5 euro maar als je net zoals ik regelmatig een cd dvd op spelletje koopt heb je dat er zo uit.
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:12:07 #161
64916 MC.Hammer
U can't touch this
pi_14180446
Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?

Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...

Wat vinden jullie hiervan?

pi_14180662
De demo is irritant.... allemaal PS2 knoppen

En ik kan maar niet scoren , als ik schiet gaat ie altijd veels te hard terwijl ik de knop amper indruk , o ja en hoe moet je in godsnaam verdedigen dat lukt me echt niet

pi_14181832
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef MC.Hammer het volgende:
Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?

Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...

Wat vinden jullie hiervan?

de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
pi_14183050
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt

Zeker met Seaman
pi_14183117
Eindelijk ik begin het spel te snappen, nu op lvl 4 telkens gelijkspel of 2-1 winst . Alleen de kopduels gaan slecht , heb al vaak gehad dat ik een voorzet over me heen laat gaan. Trouwens is in het echte spel het publiek ook zo slecht , en is in de PC-versie wel veranderd dat je niet de PS2 knoppen ziet?
pi_14183226
kopduels moet je goed timen. als al je voorzetten over iedereen heen gaan dan moet je het eens proberen met R2 ingedrukt en dan O drukken. Als er weinig man staan tussen jouw( de voorzetter) en de speler die de bal moet ontvangen dan kan je een voorzet geven op borsthoogte door 2x op O te drukken.

en ja het publiek ziet er niet echt mooi uit.

pi_14189126
Nog een puntje van kritiek.

Als ik een sliding inzet, en ik mis de speler krijg ik toch 9 van de 10 keer een vrije trap tegen, daar word ik echt zo scheitziek van.

Gisteren verdomme een penalty tegen gekregen terwijl die gast met de bal gewoon doorliep, ik raakte hem duidelijk niet.

Gelukkig was van der sar in goede doen (ja ik heb de namen al aangepast )

pi_14191377
Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.

En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.

Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.

pi_14192011
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef Kremers het volgende:
Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.

En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.

Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.

Het zal wel wennen zijn idd, aan PES heb ik me toen ook zo geergerd maar ja in ISS pro op de PSX speelde ik hem met 5 sterren uit en nu heb ik moeite met tegenstanders op 3 sterren.

Het valt me trouwens op dat je met aanvallen beter rustig naar de tegenstander toe kunt lopen dan rennen want anders raak je de bal vrijwel zeker kwijt (tenij je een counter inzet natuurlijk )

dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:39:19 #170
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14192952
Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.

Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.

Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?

Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_14193079
Gister de demo van PES 3 gespeeld op de PC
wooeeww..
ziet er goed uit..
zeker een aanrader.. maar geen licentie.. dus is wel minder..

Fifa 2004 heb ik gewonnen @ Fok
dus misschien dat ik PES 3 er nog bijkoop

Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_14194486
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:39 schreef Keano het volgende:
Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.

Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.

Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?

Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.

In de master league speel ik altijd 3-4-3 met 1 verdedigende middenvelder, 2 aan de zijkanten en 1 aanvallende.
In het begin scoorde ik ook geen goals of maar 1 maar nu gaat het al een stuk beter, scoor er nu tussen de 1 en 4. ligt aan de tegenstander
pi_14195450
Ok ik word echt SCHIJTZIEK van die scheidsrechter je mag niks! En dan staat collina voor op de doos
pi_14196055
ja 't is raar dat Collina wel op de doos staat maar niet in het spel zit.
Die slidings moet je goed timen, je moet ook rekening houden met het goede been van de speler met wie je de sliding gaat maken.
Soms fluit de scheids alsnog ook al speel je 100% de bal maar zo moet het in ieder geval beter gaan.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:34:31 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14196117
[fifa fanboy aan]
Jezus wat een kut bugs in dat spel je mag helemaal niets dat kan de gameplay dus niet ten goede komen.

En dan ook nog colina op de doos maar niet in het spel? wat een waardeloos kut spel zeg en grafisch is het ook al kut...
[fifa fanboy uit]

Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?

Drop you like an ill, bad habit
pi_14196198
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:34 schreef pmponer het volgende:
Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
er zitten verschillende scheidsrechters in het spel, van de ene mag wat meer dan van de andere.
Er zit voor zover ik weet geen mindere tackle in.
pi_14197026
Zoals eerder gezegd, it's all about timing

Ik heb gister een paar mooi tackels gemaakt, zijlangs voor komen, dan ietsje voor de tegenstander gaan lopen en sliden maar , meestal gaat dat wel goed, wel één keer gehad dat ik net iets te laat was en een gele kaart te pakken had

pi_14199648
net gewonnen van Bayern Munchen door in blessuretijd de 2-1 te scoren.
altijd mooi tegen die duitsers
pi_14200699
Welke versie is het. Ik weet nog dat toen een huisgenoot van mij een PS2 had twee verschillend ISS spellen uit waren. ISS pro evolution soccer en nog een andere met een bijna identieke titel. Allebei door konami maar elk met een andere developer
pi_14200936
Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet , PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
pi_14201063
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:23 schreef Kremers het volgende:
Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet , PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
vroeger had je ook nog ISS Pro.
PES wordt door een andere afdeling gemaakt van Konami dan ISS.
PES is veeeeeeeeeeel beter dan ISS, ISS is meer arcade en dan kan je nog beter Fifa halen.
pi_14201146
Ja ISS is klote..
Ik heb ISS2 op de gamecube, maar dat is echt niks..

de PES III demo bevalt me wel prima

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:36:53 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14201296
ISS was geniaal t/m ISS 64 op de N64. Pas toen PES kwam werd ie overtroffen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14201595
ISS pro evolution was echt heel moeilijk, als ik dat zo lees zijn de latere titels PES gaan heten
pi_14204414
Iss van voor de 128 bit consoles was erg goed.

PES word door dezelfde makers gemaakt als ISS van toen.

Het huidige ISS wordt door een ander ontwikkelteam gemaakt. Vandaar het kwaliteitsverschil.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:19:30 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14206274
*terugvindpost*
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14207091
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ja ISS is klote..
de nieuwste is zekers klote als je PES 2 gewend bent is ISS eeen bagger spel
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:33:12 #188
56401 jakovasaur
Fourty-Seven!
pi_14211330
Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.

Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.

woensdag 29 oktober 2003 @ 00:23:12 #189
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_14212224
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:33 schreef jakovasaur het volgende:

Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.

Had ik eerst ook. Je ziet een balkje vollopen onder in beeld. Als die vol is, heb je al te lang gedrukt. Je moet ECHT kort duwen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_14214162
quote:

Je moet de schotknop echt een klein tikje geven. Je ziet onderin inderdaad zo'n balk vollopen, dat gaat fokkin snel dus je moet hem echt snel loslaten
pi_14214210
quote:

Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
pi_14214451
Je moet natuurlijk wel met het goeie been van de speler schieten he
pi_14218226
Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
pi_14218250
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 09:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin

Je kan wel heerlijke goals weer maken. .
pi_14219036
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:02 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
ik vind dit juist beter, anders had je 1 competitie met iets van 5 divisies ofzo.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 12:51:09 #196
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14219386
Hoe staat het eigenlijk met jullie Cup Gallery?

Ikzelf heb de International Cup en European Cup binnen.

Met de Trainig challenges heb ik alles op 5 sterren behalve het dribbelen tussen de pionnen dat is echt onmogelijk.

Nog 1000 punten en ik heb de transfer mode unlockt

pi_14219582
Ik heb de international cup, european cup en de 2e divisie beker.
Ben nu bezig met de 1e divisie te winnen.
Heb ook al bijna genoeg punten voor de transfer mode maar heb nog geen trainings dingen gedaan.
volgens mij heb ik zoveel punten door alle exhibition matches tegen iemand anders, daar kreeg je dacht ik ook punten voor.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 18:10:25 #198
64916 MC.Hammer
U can't touch this
pi_14228634
Eveneens de International Cup en European Cup, beide gewonnen met Nederland overigens. Maakt het overigens wel minder realistisch

Moet nog beetje trainen en heb dan ook alle sterretjes (behalve idd die fokking moeilijke dribbelshit) en ben momenteel ook bezig de KONAMI Cup te veroveren met het sterrenassemble van AC Milan.

En dan mag ik toch hopen dat ik genoeg punten heb voor de Transfer Mode. Wel heb ik al even 3 spelers ge-unlockt namelijk Chilavert, Babangida en Romario zijn namelijk leuke spelertjes om in de Master League te kunnen gebruiken.

pi_14229203
heeft Oranje nou weer met licentie ???/
pi_14230069
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:38 schreef Nkjez het volgende:
heeft Oranje nou weer met licentie ???/
nope
pi_14240597
lelijk
pi_14244863
Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haar

Ach jah, ziet er wel grappig uit zo

Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen

Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper

pi_14244979
ik heb nu de transfer mode geunlocked, snap er alleen nog niet echt veel van.
pi_14245138
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:43 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haar

Ach jah, ziet er wel grappig uit zo

Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen

Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper

Het gezicht van davids klopt ook helemaal niet als hij bij het NL elftal speelt. En hij mist zijn brilletje daar.
pi_14245207
ik heb wat gevonden over hoe de transfer mode werkt:

How to transfer players from club to club
-----------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] down in transfer mode
2. Select the team the player you want is in
3. Swap him with a player further down the squad list (below 16 places i think)
4. Select the player again
5. Select the team you want to transfer him to
6. Select a blank space in the team and then he'll be transferred

How to transfer a player from Country to Club
-------------------------------------------------------------------
1. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in the transfer menu
2. Select a blank slot in the team your transferring TO
3. Go to the country the player plays for.
4. If he isn't at a club in the game already, he'll be selectable. Just select him

To remove a player from a team and make him a "free agent"
------------------------------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] in the transfer menu
2. Select the player and replace him with someone further down your squad list.
3. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in transfer mode.
4. Select the player and swap him with a blank space in your team, he'll then be removed from your squad

NOTE: To get the player back, do the opposite:
1. Select the 2nd [2. Club Team Selection] option in the transfer menu
2. Select a blank space in your team
3. Select your team again and all the "free" players will be highlighted, select the one you want

To put a player into a national squad from a club
----------------------------------------------------------------------
1. Select the 1st option [1. National Team selection] in the transfer menu
2. Select the country you want.
3. Select a player that you want replaced (eg Jeffers)
4. Select the club where the player you want is
5. The available players will be highlighted, select him (eg Shearer)

How to put a created player in a club team
----------------------------------------------------------------------
you have to edit one of the WE or PES United players into the player you want. Then do the transfer in edit mode.

Redactie Games donderdag 30 oktober 2003 @ 17:01:19 #206
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_14253505
Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_14254488
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 17:01 schreef Fathom het volgende:
Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
als je een paar pagina's terugkijkt dan kan je mijn post zien met daarin een groot deel van de moves die in het spel zitten.
Er is dacht ik maar 1 speler met een signature move en dat is Del Piero.
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:46:19 #209
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14375515
Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.

Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.

Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.

Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.

Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.

Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Keano op 04-11-2003 14:48]

pi_14375595
Heeft er iemand mischien screenshot's van ?! ben echt benieuwd of ik het spel een keer ga kopen of niet, maar eerst Fifa2004!
pi_14376276

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_14378318
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
maar eerst Fifa2004!
pi_14384299
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Keano het volgende:
Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.

Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.

Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.

Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.

Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.

Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.

Ik zal Hartson eens checken, maarja hij zit al bij celtic dus echt goedkoop kan hij niet zijn.
Er zit als je bij 'other teams' oid kijkt een sterke speler, ben alleen zijn naam vergeten. hij is zwart, 1m88 en heeft best goede statistieken, 97 voor shot technique.

Ik ben net kampioen geworden en speel dit seizoen champions league tegen de beste van de andere leagues

woensdag 5 november 2003 @ 08:14:50 #214
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_14393775
Ben ik de enige waarop die pes3 demo op de PC niet werkt?

Als ik hem opstart krijg ik gelijk een fout. Kom het spel niet eens in . Iemand hier een oplossing voor? ik wil het spel eerst spelen. Ik hoor van zowel fifa 2004 als PES3 heel verschillende verhalen wil het zelf ff aanvoelen.
Btw wanneer komt die PC versie uit anyways?

Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  woensdag 5 november 2003 @ 12:31:58 #215
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14399568
Het kopen van Youth Players is echt fijn en zeker de moeite waard om ook te doen.

Het gaat het beste als volgt:

In de eerste twee weken van een competitie koop je een youth player voor weinig geld en je geeft hem een contractje.

In de eerste 5 a 7 wedstrijden laat je hem steeds het laatste kwartier van een wedstrijd meedoen. Hiervoor krijg je punten en met die punten kun je zijn statistieken opkrikken.

In de wedstrijden hierna heeft hij inmiddels een goed niveau en kon je hem een helft laten spelen of zelfs de hele wedstrijd. Ook hiervoor krijg je weer punten en wordt de speler beter.
Aaan het einde van een seizoen is hij goed geworden, ik zet hem dan op de transfer lijst en verkoop hem voor een mooi bedragje zodat ik zelf were spelers kan kopen.

Belangrijk!!: je moet hem wel aan het begin van het seizoen kopen omdat je maar een seizoen de tijd hebt om punten voor hem te verdienen.

pi_14400060
Ik ben nu bezig met mijn 2e talentje, ik zet ze wel altijd al vanaf het begin in de basis want dan krijgen ze de meeste punten.
pi_14642503
Toppunt van alle voetbal spellen, zeker een aanrader !
pi_14644396
Waar kan je die talentjes eik kopen?

Staan die aan het eind van de lijst met clubs?

pi_14652198
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar kan je die talentjes eik kopen?

Staan die aan het eind van de lijst met clubs?

die zitten allemaal in een team dat 'youth' heet. gewoon ff bij de teams kijken.
  maandag 17 november 2003 @ 15:32:36 #220
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14701702
Zal best een leuk spel zijn maar die demo werkt echt bagger bij mij...spel reageert nauwelijks tot niet op mijn toetsaanslagen...druk ik een keer een pijltje naar beneden in het menu dan sla ik gelijk 4 regels over
A.M.A.B
pi_14711336
waar heb je die demo dan vandaan
  maandag 17 november 2003 @ 23:07:36 #222
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14717076
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:38 schreef Nkjez het volgende:
waar heb je die demo dan vandaan
Pagina 2 van deze topic staat een link volgens mij...
A.M.A.B
pi_14717097
Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
pi_14724491
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
pc-versie of ps2? (is nl. ook dvd)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_14724646
ik denk Pc versie want de volledige ps2 versie is al een tijdje uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')