quote:Niet op MIJN bank!!!
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:15 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Is dat het spelletje na de film?
quote:YEP!!!!
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als ik je voetjes vereer en vertroetel mag ik dan naast je zitten?
quote:het word druk in Den Helder vanavond/vannacht
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:19 schreef NiMAGiNE het volgende:
'k Kom eraan!!
quote:*The Ring* Is goed
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:21 schreef navygirl het volgende:
Maar welke film gaat het worden????
quote:Nee, je kanus.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:22 schreef navygirl het volgende:[..]
De bank???
Als je die film dan niet te hard zet, zodat ik dan m'n muziek ook nog gewoon kan horen heb er in principe verder nietzovee problemen mee.
quote:Helemaal mee eens
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Reservoir dogs!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:23 schreef Vork het volgende:
Je mag opzich ook wel hier bank komen hangen, maar dan moet je wel zelf je bank meenemen, plus datgene wat je eventueel wilt zien, plus een videorecorder of dvdspeler en daarnaast heb ik nu even geen plaats voor een bank dus als je die bank nog ergens wilt plaatsen zul je toch even het een en ander aan de kant moeten schuiven (met uiteraard het vreindelijke verzoek of je daarna ook alles weer op z'n plaats terug wilt zetten).Als je die film dan niet te hard zet, zodat ik dan m'n muziek ook nog gewoon kan horen heb er in principe verder nietzovee problemen mee.
quote:niet mijn eerder opgemerkte tekst clonen he
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:22 schreef Hakkert het volgende:
heb je geen vrienden ofzo
quote:Wat voor muziek???
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:23 schreef Vork het volgende:
Je mag opzich ook wel hier bank komen hangen, maar dan moet je wel zelf je bank meenemen, plus datgene wat je eventueel wilt zien, plus een videorecorder of dvdspeler en daarnaast heb ik nu even geen plaats voor een bank dus als je die bank nog ergens wilt plaatsen zul je toch even het een en ander aan de kant moeten schuiven (met uiteraard het vreindelijke verzoek of je daarna ook alles weer op z'n plaats terug wilt zetten).Als je die film dan niet te hard zet, zodat ik dan m'n muziek ook nog gewoon kan horen heb er in principe verder nietzovee problemen mee.
quote:sorry.. had niet de moeite genomen om het hele topic door te lezen
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:24 schreef mslautenbach het volgende:[..]
niet mijn eerder opgemerkte tekst clonen he
quote:Als je snel bent maak je nog net een stukje mee van het live optreden van The Cleaning Women op lowlands dit jaar. Over Cleaning Women gesproken, het is hier ook niet echt al te netjes meer, dus mocht de film niet zo bevallen mag je altijd nog komen opruimen.Voorzichtig echter met de stofzuiger, die maakt zoveel herrie.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:24 schreef navygirl het volgende:
Wat voor muziek???
quote:Slaapplaats valt te regelen... Chips is voor eigen rekening
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:22 schreef mslautenbach het volgende:
Zou er toch in uurtje kunnen zijn, wat voor chips en drank heb je? Ook slaapplaats anders kan ik niet drinken...
quote:Je mag ook wel bij mij langs komen maar is wel stukje rijden voor je... Is wel gezellig en ik heb een bank, dvd speler, tv, bad boys 2, italian job, american pie 3... zeg het maar.. Drank en chips niet veel meer denk ik..
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:24 schreef navygirl het volgende:[..]
Wat voor muziek???
O w ja en 2500 mp3tjes dus vast wel wat leuks voor je tussen
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door mslautenbach op 11-10-2003 21:31]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |