quote:Op dat lijstje stond jij inderdaad met stip op 1
Op zondag 10 juni 2001 13:34 schreef Zanderrr het volgende:[..]
3x raden van wie die andere stem voor EL is geweest
quote:
Op zondag 10 juni 2001 14:02 schreef _BBS het volgende:[..]
Was Peter Tosh niet van jou dan?
Peter Tosh was van mij, Legalize It (maar dat is zeer logisch).
Menjo, bedankt voor alle 'effort'. Er missen inderdaad grote namen, maar ik zal de eerste zijn die bekent dat mijn lijstje er vandaag toch weer anders uit zou zien.
Van de platen in mijn lijstje zijn er btw maar liefst acht die nog iemand anders had genoemd..
quote:Aha, daar ben ik wel voor te porren!
Op zondag 10 juni 2001 23:04 schreef menjo het volgende:
De mogelijkheden zijn eindeloos! wat te denken van de...
* on the road FOK!100
quote:Misschien moeten we eens een 'eigen opnames in de badkamer FOk!10 maken
Op zondag 10 juni 2001 23:04 schreef menjo het volgende:* badkamer FOK!100
Of een Fok!Band ... ik geloof dat er al een aanzetje was gedaan in een of ander muziek instrument topic
.. misschien kunnen we met z'n allen iets componeren
.
Ach ja, we kunnen zoveel.. maar die On the Road FOk!100, dat lijkt me ook wel wat!
Oh ja, komt er trouwens ook nog een soort WInamp FOK!100 uitzending, waar we de albums kunnen beluisteren of zo...?
Wat betreft het "zwarte gehalte" van de lijst; let op Richard Bona, staat op een mooie hoge plek met wel 10 punten, dan moet hij ook wel erg goed zijn
Er is geeneen album op mijn lijstje waar iemand anders op gestemd heeft, hoewel er wel op andere albums van Eels en Lou Reed gestemd is.
----
ow, in de on-the-road-Fok!100 moet zeker ook Unbreakable chain van Daniel Lanois komen, en als het ff kan ook het Koln-concert van Keith Jarret.
[Dit bericht is gewijzigd door Seestar op 10-06-2001 23:59]
quote:Makkelijk zat, ik heb daar ruim een jaar geleden eens een discussie met je over gehad. In een van die cd recensie topics van bogus.
Op zondag 10 juni 2001 23:51 schreef Seestar het volgende:
Goh BBS (BooBooSan he, ja he?)
hoe wist je dat Tom Ze van mij was, het is toch echt een album dat ook gewoon in Nederland in de winkels ligt
quote:Richard Bona ken ik niet. Wat is dat voor muziek?
Wat betreft het "zwarte gehalte" van de lijst; let op Richard Bona, staat op een mooie hoge plek met wel 10 punten, dan moet hij ook wel erg goed zijn
quote:ik zie 'm gewoon staan , met 6 punten.. kijk nog maar ns goed
Op maandag 11 juni 2001 00:19 schreef P.C.Simonis het volgende:
Hey!! ik had 5 punten gegeven voor de soundtrack van Lola Rennt.. Die staat er nergens tussenVoor de rest leuk gedaan
quote:en dan mailt ie mij dat ie er niet in mag en dat ik een andere mot zoeken.......
Op maandag 11 juni 2001 13:00 schreef Kipman het volgende:
Within Temptation staat er gewoon in met Mother Earth, terwijl het album toch echt van 2000 is. Of is die regel soms verandert of zo?
Jullie hebben gewoon geen smaak
En iedereen die commentaar heeft op de lijst maar zelf niks heeft ingestuurd heeft natuurlijk geen recht van spreken
quote:Die's van mij...
33. Johan - Johan 10
quote:En die ook...
83. Tindersticks - Curtains 8
Ik zie de lijst nu pas!
En dan ik zie ik verder dat ik in plaats van punten, posities gegegeven heb:
The Bicycle Thief stond bij mij op 1, in plaats van dat ik er een punt aan wilde geven.
Da's mooi meegenomen voor The Fun Lovin' Criminal die bij mij op de 10e plek stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |