quote:eerste in Groningen bedoel ik dan
Op zaterdag 02 juni 2001 10:57 schreef Tokus het volgende:[..]
ik denk dat de winkel van het platenlabel 'm toch al had hoor
quote:Ok sorry dan
Op vrijdag 01 juni 2001 23:03 schreef Chriet het volgende:[..]
nou niet echt...maar door die crash was mijn persoontje gewist.
<ontopic>
Mother Earth van Within Temptation is wel goed, maar luister ook eens naar die andere albums of naar de live concerten...die zijn heel wat anders...
quote:Dan ken je Dennis Leeflang ook zeker? De oude drummer op de eerste demo van ze.
Op zaterdag 02 juni 2001 13:45 schreef diesel_boy het volgende:
Dus ik ken ze wel hoor, zelfs toen Martijn (toetsenist), Jeroen (bassist) en Robert (zanger/gitarist) in The Circle zaten, ver voor WT nog
Zal ik 'm kopen, ondanks dat ik verder niks van ze heb?
quote:Heel anders en heel goed. WT is live ook tering goed.
Op vrijdag 01 juni 2001 23:03 schreef Chriet het volgende:[..]
nou niet echt...maar door die crash was mijn persoontje gewist.
<ontopic>
Mother Earth van Within Temptation is wel goed, maar luister ook eens naar die andere albums of naar de live concerten...die zijn heel wat anders...
quote:ja!
Op zondag 03 juni 2001 17:40 schreef Kipman het volgende:
Ik heb niks van Within Temptation, alleen de titeltrack van Mother Earth op een teaser-cd. En die is mooi! Maar ik heb geen geld om ook nog eens een cd van ze te kopen. Maar die single lijkt me wel interessant.Zal ik 'm kopen, ondanks dat ik verder niks van ze heb?
ice queen is op 1 na beste nummer van mother earth imho (na dark wings).
iemand enig id of er nog iets van ze is uitgezonde, of uitgezonden gaat worden van WT op pinkpop ??
quote:ja gister op 3FM draaiden ze 2 of 3 nummers geloof ik, maar ik heb het niet helemaal gehoord. Het was acoustisch. My Farewell klonk redelijk hetzelfde, het andere nummer niet.
Op maandag 04 juni 2001 23:45 schreef KELDER het volgende:[..]
ja!
wt roeleertice queen is op 1 na beste nummer van mother earth imho (na dark wings).
iemand enig id of er nog iets van ze is uitgezonde, of uitgezonden gaat worden van WT op pinkpop ??
quote:Nou ok, als jij het zegt.
Op maandag 04 juni 2001 23:45 schreef KELDER het volgende:[..]
ja!
wt roeleertice queen is op 1 na beste nummer van mother earth imho (na dark wings).
Ik heb trouwens begrepen dat de single met de vele nummers maar een maand verkrijgbaar is.
quote:dat klopt ja
Op dinsdag 05 juni 2001 11:18 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik heb trouwens begrepen dat de single met de vele nummers maar een maand verkrijgbaar is.
hetgeen betekend: dat de single nu in de artikelenlijst van de frs staat, en dus in feite in iedere frs te halen cq bestellen
btw, ik d8 ergens op een site tijdje terug gezien te hebben dat de single in zon kartonnen hoesje zat.., de mijne is gewoon in zon plastic hoesje, bij iedereen zo ?
quote:karton? weet ik niks van
Op woensdag 06 juni 2001 21:16 schreef KELDER het volgende:btw, ik d8 ergens op een site tijdje terug gezien te hebben dat de single in zon kartonnen hoesje zat.., de mijne is gewoon in zon plastic hoesje, bij iedereen zo ?
Ik heb trouwens nog niet eens gelezen hoe de liveversie's van de nummers zijn. Is het goed?
quote:WT = Goed dus......
Op donderdag 07 juni 2001 10:50 schreef Kipman het volgende:
Straks maar even kijken dan.Ik heb trouwens nog niet eens gelezen hoe de liveversie's van de nummers zijn. Is het goed?
Ik vind de livetracks een beetje tegenvallen. De gitaren hadden wel wat harder in de mix gemogen. Maar verder zijn ze wel goed, hoor. Ice Queen is een mooi nummer. Ik had het nog nooit eerder gehoord.
Michiel (gitarist) verlaat WT!!
Alles over het hoe en waarom op www.within-temptation.com
quote:Ik had het inmiddels al begrepen ja
Op woensdag 20 juni 2001 16:51 schreef diesel_boy het volgende:
Laatste nieuws:Michiel (gitarist) verlaat WT!!
Alles over het hoe en waarom op www.within-temptation.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |