abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14002127
En Sneijder vergeet je die niet
HIj heeft wel een basis in Oranje en niet in Ajax
pi_14002225
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:41 schreef Nkjez het volgende:
En Sneijder vergeet je die niet
HIj heeft wel een basis in Oranje en niet in Ajax
Zoals gister Vloet al opmerkte: "Koeman kiest voor het team, niet voor een speler. Ook als ie nog zo goed"

En daar heeft Koeman gelijk in, Van der Vaart had toen het geluk dat ie geen betere in het team voor zich had, dat heeft Wesley nu wel namelijk Van der Vaart die al veel meer ervaring heeft dan Sneijder. En Sneijder z'n kansen komen heus nog wel.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:58:03 #203
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14002497
Als Koeman inderdaad voor het team kiest waarom kiest ie dan voor SoetAars Waarom is die jongen uberhaupt gekocht
Ik ben wel benieuwd hoe lang Sneijder dit nog volhoudt.
Als zelfs een Van der Meijsje naar Inter kan....
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14002565
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:58 schreef sqlsmurft het volgende:
Als Koeman inderdaad voor het team kiest waarom kiest ie dan voor SoetAars Waarom is die jongen uberhaupt gekocht
Omdat we mischien geen spelers op die kant hadden
denk ff na...
pi_14002580
of wil je dat wamberto daar gaat spelen

doe maar niet he Wamberto

maandag 20 oktober 2003 @ 12:08:58 #206
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14002715
En jij vindt dat SoetAars de beste speler is voor die plek *geintje hoop ik *

Als ik Mitea zie schitteren dan heb ik daar al drie keer meer mee en zelfs Sikora schat ik hoger in!

Ajax had gewoon meer zijn best moeten doen om Zenden los te weken voor een verhuurperiode. Dan had Mitea rustig kunnen rijpen en hem na het seizoen kunnen opvolgen.

pi_14002776
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:08 schreef sqlsmurft het volgende:

Als ik Mitea zie schitteren dan heb ik daar al drie keer meer mee en zelfs Sikora schat ik hoger in!

Ajax had gewoon meer zijn best moeten doen om Zenden los te weken voor een verhuurperiode. Dan had Mitea rustig kunnen rijpen en hem na het seizoen kunnen opvolgen.

Ik zie Zenden als een harde renner met een slechte voorzet, nee dan hadden ze beter bij die club Gronkjaer kunnen polsen.
Soetaars lijkt mij overigens ook te licht voor Ajax, wat overigens nu wel inhoudt dat je zowat vleugellam bent.
pi_14003460
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:58 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang Sneijder dit nog volhoudt.
Als zelfs een Van der Meijsje naar Inter kan....
Al sinds dat Koeman de trainer is, hebben mensen commentaar op z'n opstellingen. Maar steeds blijkt ie het toch weer goed gezien te hebben.

En ik neem aan (weet het wel bijna zeker) dat Koeman veeeeeeeel beter dan ons weet, wat het beste is voor Ajax en de spelers.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_14004294
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:08 schreef sqlsmurft het volgende:

wacht maar soetaars word wel groot bij ajax, hij moet alleen nog ff inkomen
  maandag 20 oktober 2003 @ 14:22:27 #210
65644 WoOsHiE
Ezekiel 25-17
pi_14005853
Wie van jullie doet er mee aan de Fok! voetbalmanager?
Dat is echt koewl!!
pi_14006772
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:22 schreef WoOsHiE het volgende:
Wie van jullie doet er mee aan de Fok! voetbalmanager?
Dat is echt koewl!!
ikke niet
pi_14007293
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:21 schreef Nkjez het volgende:

[..]

wacht maar soetaars word wel groot bij ajax, hij moet alleen nog ff inkomen

Soetaers heeft wel een magistrale voorzet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:21:31 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14007382
Je kunt Sneijder langzaam brengen als vervanger van Galasek. Want ondanks Galasek's grote kracht is z'n belangrijkheid (gezien z'n leeftijd) toch wat funest voor de toekomst van Ajax. Ofwel Maxwell alsnog naar achteren, Sneijder of vd Vaart op linkshalf en de Jong op de plek van Galasek zetten, met Pienaar ernaast. Of eigenlijk nog liever: andersom:
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:23:59 #214
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14007464
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Soetaers heeft wel een magistrale voorzet.

Ik kan Soetaers eigenlijk meer waarderen door z'n explosiviteit bij counters en z'n harde schot. Nog nooit echt gelet op z'n voorzet, maar hij is net als Sikora niet het achterlijntje-aantikken vleugelspeler.
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:24:57 #215
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14007497
Ik vind De Jong eerder de natuurlijke opvolger van Galasek.
Sneijder is te creatief om in die rol te kunnen spelen.
Eigenlijk zou Van Bommel de ideale speler zijn voor Ajax op die positie, maar dat schijn je hier niet te mogen zeggen.
En we hebben altijd Yakubu nog
pi_14007527
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:23 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan Soetaers eigenlijk meer waarderen door z'n explosiviteit bij counters en z'n harde schot. Nog nooit echt gelet op z'n voorzet, maar hij is net als Sikora niet het achterlijntje-aantikken vleugelspeler.

De manier waarop hij ze de 16 inslingert.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14007583
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:23 schreef twi het volgende:

[..]

De 1-0 tegen Volendam is een mooi voorbeeld van een prachtige voorzet.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:31:57 #218
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14007704
Dat doet ie inderdaad niet tegen een fatsoenlijke voetbalclub, met alle respect overigens voor Volendam.
Die gast past niet bij Ajax en heeft gewoon het niveau niet.
pi_14007860
Terugkomend op een discussie die gisteren door Hugo Borst, Wiljan Vloed en Joeri Mulder gevoerd werd op Nederland 2 ('Studie Voetbal'), vraag ik me af waarom het 'ajax-publiek' (ik weet het lekker gegeneraliseerd ik wil hier niemand op aanvallen) vrijdag in de wedstrijd tegen Volendam zo uithaalde naar Rafael van der Vaart. 'Uithaalde?' zal de lezer hier direct denken, ja uithalen. Waarom die spreekkoren in de richting van zijn vriendinnetje Silvie Meis terwijl hij toch de beste man van het veld was. Zonder woorden gaf vd Vaart toch even zijn mening over de spreekkoren. Na zijn doelpunten keek hij naar zjin medespelers, naar het gras, naar de andere spelers, maar niet naar het publiek. Het zal hier wel 'ajax-humor' genoemd worden, maar ik vind nutteloos en dom. Denk je dat vd Vaart nu in de volgende wedstrijd met een opgeheven hoofd het stadion inloopt? Denk je dat hem het niet intereseerd dat hij notabene zijn eigen publiek er als tegenstander bij krijgt? Wereldspelers moeten we koesteren in ons kikkerlandje, iets waar wij hier in Einhoven afgelopen zaterdag een prachtig voorbeeld van hebben gegeven.
pi_14007889
Soetaers vind ik wel okee.

Ik vind O'Brien de minste speler van de selectie, ook als ie fit is, het spijt me zeer. Die kan je wel verkopen lijkt me.

Sneijder moet eigenlijk altijd spelen, omdat ie puur op voetbalkwaliteit de beste speler in de selectie is, beter dan van der Vaart.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14008051
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:37 schreef wilm4n het volgende:
Wereldspelers moeten we koesteren in ons kikkerlandje, iets waar wij hier in Eindhoven afgelopen zaterdag een prachtig voorbeeld van hebben gegeven.
tja, als je voor de gezelligheid speelt, speel je tegenwoordig in Eindhoven, da's algemeen bekend
ajax, inclusief publiek, is geen gezellige club op die manier. de club is (te) zakelijk, en het publiek heeft amsterdamse humor.
dit lijkt me toch niet al te erg. als je hier niet tegen kunt, dan heb je ook niets in het top-voetbal te zoeken.
Dat spelers nog reageren op moeders die voor hoer worden uitgemaakt, daar kan ik nog inkomen, maar als er een grapje wordt gemaakt over dat vd Vaart voor het eerst sinds z'n relatie met Meijs een echt fatsoenlijke wedstrijd balt, en dat, zoals Rafael zelf ook weet, ongeveer volledig aan Sylvie te wijten is in de ogen van het Amsterdamse publiek, dan vind ik dat zeker kunnen en moet hij niet zo overdreven reageren; want het publiek niet aankijken vind ik een overdreven reactie gezien wat er geroepen werd. Er is niemand uitgescholden of wat dan ook
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:48:16 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14008125
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:38 schreef methodmich het volgende:
Soetaers vind ik wel okee.

Ik vind O'Brien de minste speler van de selectie, ook als ie fit is, het spijt me zeer. Die kan je wel verkopen lijkt me.

Sneijder moet eigenlijk altijd spelen, omdat ie puur op voetbalkwaliteit de beste speler in de selectie is, beter dan van der Vaart.

Ik vind O'Brien de ideale bankzitter. Je kan 'm desnoods in het doel zetten, bij wijze van...Alhoewel, hij is de grootste niet Maar ik weet niet wanneer zijn contract afloopt. Van Damme krijgt op links de voorkeur, dan krijgen op rechts een probleem als Trabelsi wegvalt. Dan zie ik Grygera daar na dit jaar gaan spelen als Trabelsi niet blijft, zodat er ruimte is voor De Jong en Heitinga kunnen strijden op die rechterpositie in het centrum.
pi_14008189
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:48 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind O'Brien de ideale bankzitter. Je kan 'm desnoods in het doel zetten, bij wijze van...Alhoewel, hij is de grootste niet Maar ik weet niet wanneer zijn contract afloopt. Van Damme krijgt op links de voorkeur, dan krijgen op rechts een probleem als Trabelsi wegvalt. Dan zie ik Grygera daar na dit jaar gaan spelen als Trabelsi niet blijft, zodat er ruimte is voor De Jong en Heitinga kunnen strijden op die rechterpositie in het centrum.

waarom de Jong/Heitinga dan niet rechts en Grygera/Heitinga dan rechts in het centrum? de Jong lijkt me niet zo'n centrum man
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:55:05 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14008313
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:50 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

waarom de Jong/Heitinga dan niet rechts en Grygera/Heitinga dan rechts in het centrum? de Jong lijkt me niet zo'n centrum man

Ik zie de Jong op één of andere manier gewoon totaal niet als back. Grygera schijnt net als Trabelsi goed op te kunnen komen, wat 'ie ook al een aantal keren heeft laten zien. Dit zie ik de Jong niet op die manier doen. Maar hij zou er in principe misschien wel kunnen spelen.

En daarbij zou het mooi zijn als er twee Nederlanders zijn die als man rechts in het centrum (met uitwijking naar rechtsback) in Ajax staan, ook met het oog op Oranje.

pi_14008975
De Jong speelde in de jeugd altijd centraal, dus is wel degelijk een centrumman.

De meest natuurlijke positie van Grygera is die van rechtsback.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')