quote:waarvan foppe de haan zei dat sibon niet zo mooi koppie had
Op maandag 20 oktober 2003 00:42 schreef Fulton het volgende:
precies
die uitspraak was zo mooi
ik win Heitinga en de Jong in de basis.
en GAUW
en waar moet de jong gaan spelen als verdediger of als middenvelder
en ben je sneijder niet vergeten???
quote:ja lachen was dat
Op maandag 20 oktober 2003 00:43 schreef Nkjez het volgende:[..]
waarvan foppe de haan zei dat sibon niet zo mooi koppie had
die uitspraak was zo mooi
en even later:
"ja dat meende ik niet he. dat was een grapje.
Ieder mens ie uniek"
quote:oh dat heb ik niet gehoord
Op maandag 20 oktober 2003 00:58 schreef Fulton het volgende:[..]
en even later:
"ja dat meende ik niet he. dat was een grapje.
Ieder mens ie uniek"
In vergelijking met vorig boekjaar is de post 'afschrijvingen op vergoedingssommen' met 2,5 miljoen euro toegenomen. Deze stijging heeft te maken met aantrekken van Victor Sikora en Nourdin Boukhari en de versnelde afschrijving in verband met het vertrek van Nikos Machlas, Tijjani Babangida, André Bergdølmo en Aaron Mokoena.
De opbrengsten van de transfers van Ahmed Hossam, Andy van der Meyde en Cristian Chivu komen ten gunste van het lopende boekjaar. Daarom verwacht Ajax over een jaar niet alleen een positief operationeel resultaat, maar ook een nettowinst.
quote:Juist, ik kom uit Elst GLD. Nu ben ik wel aantal keren geweest maar nooit op noord. Maar op vak409 zou je ook kunnen staan? Moet er natuurlijk wel plek vrij zijn...en dat zal wel niet in CL wedstrijd...
Op zondag 19 oktober 2003 23:57 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Het is wel duidelijk dat je vaak in het stadion komt
![]()
Die kerel wil gewoon naar de sfeer toe, en vraagt hier even hoe en wat daar is toch niks mis mee?
quote:altijd plek vrij met de CL ongeveer. De hoeken, die ontzettend duur zijn, zitten nooit helemaal vol
Op maandag 20 oktober 2003 09:20 schreef MaStar het volgende:[..]
Juist, ik kom uit Elst GLD. Nu ben ik wel aantal keren geweest maar nooit op noord. Maar op vak409 zou je ook kunnen staan? Moet er natuurlijk wel plek vrij zijn...en dat zal wel niet in CL wedstrijd...
quote:Klopt jha, dat die ontzettend duur zijn
Op maandag 20 oktober 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:[..]
altijd plek vrij met de CL ongeveer. De hoeken, die ontzettend duur zijn, zitten nooit helemaal vol
quote:Veel van 409 lopen naar 410 dus daar is plek zat.. doe niet zo moeilijk je merkt het vanzelf wel. Sowieso kunnen er veel meer mensen staan dan zitten, vorige keer stond ook iedereen op elkaar gepropt.
Op maandag 20 oktober 2003 09:20 schreef MaStar het volgende:[..]
Juist, ik kom uit Elst GLD. Nu ben ik wel aantal keren geweest maar nooit op noord. Maar op vak409 zou je ook kunnen staan? Moet er natuurlijk wel plek vrij zijn...en dat zal wel niet in CL wedstrijd...
quote:hoezo niet
Op maandag 20 oktober 2003 07:51 schreef HomerJ het volgende:
Silvie was niet echt blij toen Van der Vaart scoorde
Waar zit jij in het stadion en wat doe je er?
quote:Eensch
Op maandag 20 oktober 2003 11:02 schreef Linz het volgende:
Echt rare supporters zitten er bij AJAX. dat ze gaan zingen dat van der Vaart scoort, omdat Sylvie ongesteld is? Je moet je eigen spelers toch steunen ipv zo te vernederen? Rafael vierde daarom ingetogen z'n doelpunt en niet naar de supporters toe.
quote:Die is wel goed
Echt rare supporters zitten er bij AJAX. dat ze gaan zingen dat van der Vaart scoort, omdat Sylvie ongesteld is? Je moet je eigen spelers toch steunen ipv zo te vernederen? Rafael vierde daarom ingetogen z'n doelpunt en niet naar de supporters toe.
quote:ik was er niet bij, maar ik vind het eigenlijk wel humor. daar moet je tegen kunnen. Hij weet zelf ook dat z'n gebrek aan vorm aan Sylvie wordt geweten, of dat nu wel of niet zo is????
quote:Er zijn echter niet veel mensen die over zulk soort humor beschikken als het gaat over zijn/haar partner. De Silvie Meis hetze is nu ook weer leuk geweest, vind ik. Als je het dan door laat draven totdat Rafael er serieus op in gaat, dan ben je wat mij betreft toch wel verkeerd bezig.
Op maandag 20 oktober 2003 11:08 schreef ChAoZ het volgende:
ik was er niet bij, maar ik vind het eigenlijk wel humor. daar moet je tegen kunnen. Hij weet zelf ook dat z'n gebrek aan vorm aan Sylvie wordt geweten, of dat nu wel of niet zo is????
Ik kan er wel om lachen hoor, daar niet van, maar ik ben het wel eens dat je op die manier bij van der Vaart een wat onverschillige mening creëert. "Nou, dan scoor ik toch niet?"
quote:Zo gaat van der Vaart echt niet denken hoor
Op maandag 20 oktober 2003 11:11 schreef twi het volgende:[..]
Ik kan er wel om lachen hoor, daar niet van, maar ik ben het wel eens dat je op die manier bij van der Vaart een wat onverschillige mening creëert. "Nou, dan scoor ik toch niet?"
quote:Is ook wel weer waar
Op maandag 20 oktober 2003 11:14 schreef Nkjez het volgende:[..]
Zo gaat van der Vaart echt niet denken hoor
als hij weer paar doelpunten heeft gemaakt dan zeggen de supporters niks meer hoor
quote:Voor wie moeten die dan erin?
Op maandag 20 oktober 2003 00:43 schreef mitt het volgende:
ik wilHeitinga en de Jong in de basis.
quote:Pasanen en....en....en.....de Jong op linksback dan maar. Die kan toch overal uit de voeten.
Op maandag 20 oktober 2003 11:19 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Voor wie moeten die dan erin?
code:Lobont Trabelsi Heitinga Escudé de Jong
Galasek
Pienaar vd Vaart MaxwellIbrahimovic Sonck
quote:Luxeprobleem.
Op maandag 20 oktober 2003 11:39 schreef Nkjez het volgende:
en wat nou als O'Brien terug is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |