quote:Krohn Dehli mistte 2 aardig grote kansen, Obodai was af en toe slordig in de passing maar Heitinga was echt super
Op woensdag 15 oktober 2003 00:26 schreef keeper het volgende:
Twee knappe goals van Ibrahimovic en die van Van Damme (jaja!) mocht er ook wezen.Verder speelt er veel jeugd, vooral in de tweede helft. Obodai, Krohn-Dehli.
En belangrijk: Heitinga speelde mee!!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:14 schreef sugarnieuws het volgende:
Hoe is de sfeer in 415? als ik vragen mag......
Wel wil Sedoc onderzoeken of de eenzijdige optie van Ajax om het contract van Trabelsi met 2 jaar te verlengen wel rechtsgeldig is.
Ajax spreekt ook met Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Petri Pasanen over het openbreken en opwaarderen van hun contract.
quote:da's toch een "clausule" in een contract dat door Trabelsi is ondertekent, lijkt me dan toch wel
Op woensdag 15 oktober 2003 14:18 schreef methodmich het volgende:
Wel wil Sedoc onderzoeken of de eenzijdige optie van Ajax om het contract van Trabelsi met 2 jaar te verlengen wel rechtsgeldig is.
quote:Neej, ik had alleen nog 1 vraag: Waarom kosten kaartjes in vak 415 dus 2e ring, 35 euro, En in vak112, Vak 113, Vak 114 etc (+fside) is dus 1e ring, maar 27,50 Euro?
Op woensdag 15 oktober 2003 08:18 schreef twi het volgende:[..]
"En, hoe zit je daar? Hoe is het uitzicht? Wél hoog zeker, hè?"
Blijven we dit nou nog een week lang lezen
quote:Dan verdient Ajax meer geld
Op donderdag 16 oktober 2003 07:52 schreef MaStar het volgende:[..]
Neej, ik had alleen nog 1 vraag: Waarom kosten kaartjes in vak 415 dus 2e ring, 35 euro, En in vak112, Vak 113, Vak 114 etc (+fside) is dus 1e ring, maar 27,50 Euro?
BTW, alle 'bovenste hoeken' zijn 35 Euro...Maar waarom duurder?
quote:Kort gezegd hopen ze dat er een foutje in zit of dat een jurist kan vertellen dat het niet klopt volgens Nederlands of Europees recht.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:21 schreef ChAoZ het volgende:da's toch een "clausule" in een contract dat door Trabelsi is ondertekent, lijkt me dan toch wel
quote:ik snap de situatie, en dat ze zoeken naar iets in het vooral Europees recht. Maar da's precies waarop ik doel, hij heeft het toch zelf ondertekend
Op donderdag 16 oktober 2003 09:36 schreef mbn het volgende:[..]
Kort gezegd hopen ze dat er een foutje in zit of dat een jurist kan vertellen dat het niet klopt volgens Nederlands of Europees recht.
Dan vertrekt hij zeker naar het buitenland, anders kan ajax vragen wat ze willen en kan hij beter bijtekenen en zo meer salaris ontvangen totdat ajax hem wil verkopen.
quote:ja het schijnt dat in de voetbalwereld (maar ook de rest van de wereld) iets doen en daarvoor verantwoordelijk zijn niet meer telt. Je tekent een contract voor een bepaald bedrag, maar als je ziet dat je ergens anders meer kan verdienen probeer je alles om onder je contract uit te komen of ga je bij de club zeuren dat je meer geld wilt.
Op donderdag 16 oktober 2003 10:04 schreef ChAoZ het volgende:[..]
ik snap de situatie, en dat ze zoeken naar iets in het vooral Europees recht. Maar da's precies waarop ik doel, hij heeft het toch zelf ondertekend
quote:Goed nieuws.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:18 schreef methodmich het volgende:
Hatem Trabelsi is content met de aanbieding die Ajax hem heeft gedaan, aldus VI. Zaakwaarnemer Sedoc: Het lijkt erop dat ze eindelijk het respect tonen waar Hatem om vroeg.Wel wil Sedoc onderzoeken of de eenzijdige optie van Ajax om het contract van Trabelsi met 2 jaar te verlengen wel rechtsgeldig is.
Ajax spreekt ook met Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Petri Pasanen over het openbreken en opwaarderen van hun contract.
quote:En maar hopen dat ie wat langer gevrijwaard blijft van blessure`s.
Op donderdag 16 oktober 2003 10:57 schreef G1Ace het volgende:
zag net bericht dat litmanen had gescoort
en dat ie dus terug is
kan niet wachten tot volgende week
quote:Opvallend korte verlenging? Moeten ze als 'ie het goed blijft doen straks nog een contractverbetering voorstellen halverwege seizoen 2004/2005
Ajax verlengt contract Abubakari Yakubu16/10/2003 14:36
Ajax heeft het contract met Abubakari Yakubu opengebroken en met één seizoen verlengd. Volgens zijn nieuwe verbeterde verbintenis ligt de Ghanees nu vast tot de zomer van 2006.
Abubakari Yakubu kwam in 1999 over van het Ghanese FC Ghapoha naar de Amsterdam Arena. Na zijn debuut in het eerste op 19 april 2000 tegen FC Den Bosch, speelde hij nog eens 57 competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.De 21-jarige Yakubu, drievoudig international voor Ghana, speelde in dienst van Ajax voorts drie keer in de Amstel Cup, vijf maal in de UEFA Cup en twaalf keer in de Champions League.
Bron: VI
quote:Hij is geen materiaal voor de basis, maar deze verlenging betekent dat ze 'm na volgend seizoen wellicht gaan verkopen. Maar aan wat of wie?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:25 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik denk dat ze toch lichte twijfels hebben bij Yakubu en dan is 2006 wel mooi. Da's nog 2 jaar hierna.
Ondanks de tevreden berichten over Trabelsi beginnen de Engelsen nu toch wel weer een beetje nerveuzer te worden over wie de ander gaat overbieden voor Hatem: Arsenal of Manchester United.
Hopelijk vindt Hatem dat 'ie nu écht het respect voor 'm in euro's uitbetaald ziet gaan worden en dat het bedrag naar z'n zin is. Dan blijft 'ie volgend jaar tenminste nog een jaartje bij Ajax. Kan me namelijk niet voorstellen dat je een contractsverbetering voor een half jaar regelt met een speler zonder de garantie dat 'ie tijdens één van de komende twee transferramen vertrekt.
quote:Het zou wel aannemelijk zijn dat Trabelsi nog een jaartje blijft, daarna is het onvermijdelijk dat hij weggekocht word. Die concurrentie tussen Arsenal en ManU is natuurlijk voordelig voor AJAX.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:40 schreef twi het volgende:[..]
Hij is geen materiaal voor de basis, maar deze verlenging betekent dat ze 'm na volgend seizoen wellicht gaan verkopen. Maar aan wat of wie?
Ondanks de tevreden berichten over Trabelsi beginnen de Engelsen nu toch wel weer een beetje nerveuzer te worden over wie de ander gaat overbieden voor Hatem: Arsenal of Manchester United.
Hopelijk vindt Hatem dat 'ie nu écht het respect voor 'm in euro's uitbetaald ziet gaan worden en dat het bedrag naar z'n zin is. Dan blijft 'ie volgend jaar tenminste nog een jaartje bij Ajax. Kan me namelijk niet voorstellen dat je een contractsverbetering voor een half jaar regelt met een speler zonder de garantie dat 'ie tijdens één van de komende twee transferramen vertrekt.
Heb het zelf gezien op TMF. Sylvie Meis ging karatelessen nemen... Zeg nou zelf, in welk ander land komen die beter van pas dan in Japan?
Rafael dus volgend jaar de nummer 10 van Shimizu S-Pulse of Urawa Red Diamonds.
quote:Shit, zouden ze dat uitzenden op canal+?
Op donderdag 16 oktober 2003 16:11 schreef methodmich het volgende:
Rafael gaat naar Japan!!Heb het zelf gezien op TMF. Sylvie Meis ging karatelessen nemen... Zeg nou zelf, in welk ander land komen die beter van pas dan in Japan?
Rafael dus volgend jaar de nummer 10 van Shimizu S-Pulse of Urawa Red Diamonds.
quote:Hoezo eindelijk? Elke keer dat'ie bij de dokter komt is er weer positief nieuws
Op woensdag 15 oktober 2003 09:49 schreef zjroentje het volgende:
Eindelijk weer eens wat positief nieuws over Jari.
quote:Tja..maar toch vind ik het onlogisch ....
Op donderdag 16 oktober 2003 08:29 schreef Doc het volgende:[..]
Dan verdient Ajax meer geld
[Dit bericht is gewijzigd door MaStar op 16-10-2003 18:24]
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 18:21 schreef MaStar het volgende:[..]
Tja..maar ik vind het onlogisch vinden....
Geef het maar snel terug aan Jopie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |