quote:Krijg je met namen als Escude, Pasanen en Yakubu achterin.
Op maandag 20 oktober 2003 20:13 schreef Ajaxno1 het volgende:
Het valt me op dat Chivu al aardig vergeten is....
quote:Waarom is van Damme slecht? Dat is er ooit ingeslopen toen 'ie zijn eerste wedstrijden speelde, met name in de CL. Voorlopig vind ik van Damme geen buitengewone speler, maar wel een hele nuttige en begint 'ie langzamerhand z'n aanvallende kwaliteiten te ontplooien in zowel Ajax als bij de Rode Duivels. Bovendien is 'ie lang en kopsterk, en niet te langzaam. Verdedigend solide, aanvallend niet bijzonder maar wel zeker aanwezig.
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Hoezo krijgt van Damme de voorkeur? of krijgt hij van jou de voorkeur?
Ik vind van Damme een prutser. O'Brien heeft normaal gesproken overigens gewoon een basisplaats. Het is puur door die blessure dat ie niett speelt
![]()
Ik hoop dat ie snel weer echt 100% is!
Wat maakt O'Brien zo goed dan? Ik kan me écht niet 1-2-3 iets voor de geest halen wat O'Brien boven van Damme zou stellen. Behalve dat het een uitermate sympathieke gozer is die ontzettend goed Nederlands heeft geleerd.
Een kleine anderhalf jaar geleden zou ik O'Brien zó in de basis hebben gezet, maar de rest van de selectie staat ook niet stil in hun ontwikkeling. En voorlopig heeft Ajax zelfs in de persoon van van Damme de positie beter voor elkaar dan de concurrentie (PSV en Feyenoord). Maxwell vind ik in principe geen linksback.
quote:Zoveel????
Op maandag 20 oktober 2003 22:35 schreef superjoden het volgende:
F-side.nl roept fans op om Ajax alsnog te verzoeken over te gaan tot een officieel afscheid, zodat de fans op gepaste wijze afcheid kunnen nemen van de spelers die zoveel voor Ajax hebben betekend.
Sorry hoor, maar ze vallen voor mij allebei niet in de categorie Blind, Litmanen, Rijkaard, Winter etc.
quote:Ben ik met je eens, maar zeker Chivu was toch de leider van het hernieuwde Ajax.
Op maandag 20 oktober 2003 23:39 schreef golfer het volgende:[..]
Zoveel????
Sorry hoor, maar ze vallen voor mij allebei niet in de categorie Blind, Litmanen, Rijkaard, Winter etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |