abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:27:21 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14009203
Ja wat hij zegt ja
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:39:37 #227
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14009563
O'Brien heeft na zijn terugkomst van utreg nooit verzaakt bij Ajax.
Momenteel pech met blessures maar ik kan me wedstrijden van vorig jaar herinneren dat hij wel degelijk als linksback een hele grote inbreng had. Misschien vergeten we dat hier een beetje maar hij is zo ongeveer de meest ervaren speler van Ajax met de meeste dienstjaren in het eerste!
Op het WK heeft hij ook geschitterd tussen de grote jongens, dus vind ik het heel gemakkelijk om hem af te schrijven als bankspeler of zelfs nog minder.
O'Brien kan nog heel belangrijk voor Ajax worden
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14010052
Ja, maar als je in de VS bent geboren is een WK makkelijker te bereiken dan als pakweg Nederlander, dus dat zegt ook niet alles.

Ik vind O'Brien een harde werker, maar niet echt iemand die je in de basis moet zetten. Een nuttige invaller, zoals Yakubu.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14010636
De Duitse toparbiter Markus Merk fluit woensdagavond het tweede thuisduel van Ajax in de UEFA Champions League, tegen Celta de Vigo.

De 41-jarige Merk is sinds de Olympische Spelen in Barcelona 1992 actief op het hoogste platform en floot vorig seizoen nog de UEFA Champions-Leaguefinale tussen AC Milan en Juventus.
De Duitser floot Ajax twee keer eerder in de Champions League. In 1997 had hij de leiding in het kwartfinaleduel tegen Atletico Madrid (1-1) en vorig seizoen was hij actief in de thuiswedstrijd tegen AS Roma. Ajax won met 2-1 en Merk toonde Hatem Trabelsi na een halfuur spelen de gele kaart.
pi_14010935
Merk is okay.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 oktober 2003 @ 17:36:28 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14011073
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:37 schreef wilm4n het volgende:
Terugkomend op een discussie die gisteren door Hugo Borst, Wiljan Vloed en Joeri Mulder gevoerd werd op Nederland 2 ('Studie Voetbal'), vraag ik me af waarom het 'ajax-publiek' (ik weet het lekker gegeneraliseerd ik wil hier niemand op aanvallen) vrijdag in de wedstrijd tegen Volendam zo uithaalde naar Rafael van der Vaart. 'Uithaalde?' zal de lezer hier direct denken, ja uithalen. Waarom die spreekkoren in de richting van zijn vriendinnetje Silvie Meis terwijl hij toch de beste man van het veld was. Zonder woorden gaf vd Vaart toch even zijn mening over de spreekkoren. Na zijn doelpunten keek hij naar zjin medespelers, naar het gras, naar de andere spelers, maar niet naar het publiek. Het zal hier wel 'ajax-humor' genoemd worden, maar ik vind nutteloos en dom. Denk je dat vd Vaart nu in de volgende wedstrijd met een opgeheven hoofd het stadion inloopt? Denk je dat hem het niet intereseerd dat hij notabene zijn eigen publiek er als tegenstander bij krijgt? Wereldspelers moeten we koesteren in ons kikkerlandje, iets waar wij hier in Einhoven afgelopen zaterdag een prachtig voorbeeld van hebben gegeven.
Da's nou Amsterdamse humor. Tikkie zeikerig, maar wel met enige zelfspot.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:45:48 #232
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14011242
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar als je in de VS bent geboren is een WK makkelijker te bereiken dan als pakweg Nederlander, dus dat zegt ook niet alles.

Ik vind O'Brien een harde werker, maar niet echt iemand die je in de basis moet zetten. Een nuttige invaller, zoals Yakubu.

dat meen je niet?
Het lijkt mij veel en veel moeilijker om met Amerika een goede prestatie neer te zetten dan met Oranje! Man Amerika staat gelijk aan Finland!
pi_14011282
Ja, logisch.

Maar een WK halen is daar makkelijker.

In de CONCACAF-zone zijn in feite slechts de VS, Mexico, Costa Rica, Jamaica en misschien Canada in staat het WK te halen. Als je dan 3 plaatsen hebt, is dat vrij eenvoudig.

Eenvoudiger dan in Europa, waar een plaats of 13 te vergeven zijn voor misschien wel 20 tot 25 teams.

Eenmaal op een WK is het inderdaad makkelijker voor een gemiddeld Europees land om te presteren, maar het ging mij om het bereiken.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14011313
O'brien moet zorgen dat hij beter is dan Maxwell. Dat zou moeilijk worden denk ik, want maxwell speelt de laatste tijd echt geweldig. Je kan O'brien er nu nit ineens zomaar inzetten. Das ook nog eens nergens voor nodig ook.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_14011362
Het elftal dat er nu staat is in Koemans ogen het beste. Ik denk niet dat er binnenkort verandering in komt
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:18:57 #236
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14011913
Laten we blij zijn dat we het over luxeproblemen hebben .
pi_14012073
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:18 schreef Kang-He het volgende:
fnoord kan er iig niet over meepraten
pi_14012122
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:18 schreef Kang-He het volgende:
Dat is waar. Maar hoe lang vinden de spelers dit nog tof? De Jong was gisteren gelukkig erg nuchter en realistisch in dat programma: 'Gewoon hard werken, ik ben nog jong, ik kom er uiteindelijk wel'.
Sneijder gaf met name na de wedstrijd van het NL elftal toch wat uitingen van ongenoegen. Het zou doodzonde zijn als ze weggaan omdat ze niet aan spelen toekomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:28:35 #239
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14012159
Sneijder kan makkelijk Pienaar vervangen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14012187
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:28 schreef mitt het volgende:
Sneijder kan makkelijk Pienaar vervangen.
En Soetaers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14012674
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En Soetaers.

Soetaers mag er wel in als we 4-0 voorstaan

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:59:42 #242
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14012839
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:48 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind O'Brien de ideale bankzitter. Je kan 'm desnoods in het doel zetten, bij wijze van...Alhoewel, hij is de grootste niet Maar ik weet niet wanneer zijn contract afloopt. Van Damme krijgt op links de voorkeur,

Hoezo krijgt van Damme de voorkeur? of krijgt hij van jou de voorkeur?

Ik vind van Damme een prutser. O'Brien heeft normaal gesproken overigens gewoon een basisplaats. Het is puur door die blessure dat ie niett speelt
Ik hoop dat ie snel weer echt 100% is!

maandag 20 oktober 2003 @ 19:03:49 #243
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_14012934
Tja..waarom ze SoetAARS gehaald hebben snap ik tot de dag op vandaag nog steeds niet. Allemaal van die net niet rechtsbuitenspelers. Zoals Sikora, nu SoetAARS, Boukari, Wamberto enz. enz. Koop 1 goede dure en niet allemaal van die kleine 'net niet' aankoopjes....
pi_14013044
quote:
KNVB wil na kritiek Koeman Kezman-zaak snel afhandelen

De beroepscommissie tuchtzaken van de KNVB wil nog deze week de strafzaak tegen PSV-spits Mateja Kezman afhandelen. Een woordvoerder van de voetbalbond liet maandag weten dat het niet de bedoeling is om de kwestie "over het weekeinde" heen te tillen. "We proberen maandag een datum te prikken voor eind deze week", aldus de zegsman. Hij reageerde hiermee op pittige kritiek van Ajaxtrainer Ronald Koeman maandag in De Telegraaf.

Voor Ronald Koeman was de mogelijke inzetbaarheid van Kezman aanleiding te spreken van competitievervalsing. 'Zoiets mag de KNVB niet toestaan. De beroepscommissie van de KNVB moet voor deze topper gewoon later in de week bij elkaar komen als Kezman terug is in Nederland. Het is professioneel voetbal. Het zou van amateurisme bij de KNVB getuigen als de reden van uitstel is dat de beroepscommissie alleen dinsdag bij elkaar kan komen.' aldus Koeman in het landelijke ochtendblad.

En terecht natuurlijk
pi_14013372
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:03 schreef MaStar het volgende:
Tja..waarom ze SoetAARS gehaald hebben snap ik tot de dag op vandaag nog steeds niet. Allemaal van die net niet rechtsbuitenspelers. Zoals Sikora, nu SoetAARS, Boukari, Wamberto enz. enz. Koop 1 goede dure en niet allemaal van die kleine 'net niet' aankoopjes....
Noem hem eens op dan? Die ene goede?
Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:29:56 #246
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_14013515
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:23 schreef Suijk het volgende:

[..]

LEZEN, ik zeg juist, dat ze allemaal van de 'net niet' buitenspelers kopen....dus tja...dan kan ik voor deze paar seizoenen geen goede buitenspelers nemen hé...:)
pi_14013591
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:29 schreef MaStar het volgende:

LEZEN, ik zeg juist, dat ze allemaal van de 'net niet' buitenspelers kopen....dus tja...dan kan ik voor deze paar seizoenen geen goede buitenspelers nemen hé...:)

Ik heb juist gelezen. Als jij zegt dat ze ipv wat middelmatige buitenspelers, ze er 1 goede dure moeten kopen, vraag ik me af, welke goede dure ze dan hadden moeten kopen volgens jou?
Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:59:29 #248
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14014295
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind van Damme een prutser.
heeeheee! Ik bepaal hier wie een prutser is of niet!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:23 schreef Suijk het volgende:
Mitea wordt een goede en zoals ik in een vorige post al had gemeld was het slim geweest om Zenden te huren van Chelski. Zenden is namelijk in het Ajaxsysteem echt wel goed als linksbuiten en Mitea kan daar veel van leren en hem na het seizoen opvolgen.

Snap nog steeds niet waarom Hoekstra het niet gered heeft

pi_14014645
Het valt me op dat Chivu al aardig vergeten is....
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 20 oktober 2003 @ 20:15:07 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14014701
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:13 schreef Ajaxno1 het volgende:
Het valt me op dat Chivu al aardig vergeten is....
Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')