Ik vind O'Brien een harde werker, maar niet echt iemand die je in de basis moet zetten. Een nuttige invaller, zoals Yakubu.
quote:Da's nou Amsterdamse humor. Tikkie zeikerig, maar wel met enige zelfspot.
Op maandag 20 oktober 2003 15:37 schreef wilm4n het volgende:
Terugkomend op een discussie die gisteren door Hugo Borst, Wiljan Vloed en Joeri Mulder gevoerd werd op Nederland 2 ('Studie Voetbal'), vraag ik me af waarom het 'ajax-publiek' (ik weet het lekker gegeneraliseerd ik wil hier niemand op aanvallen) vrijdag in de wedstrijd tegen Volendam zo uithaalde naar Rafael van der Vaart. 'Uithaalde?' zal de lezer hier direct denken, ja uithalen. Waarom die spreekkoren in de richting van zijn vriendinnetje Silvie Meis terwijl hij toch de beste man van het veld was. Zonder woorden gaf vd Vaart toch even zijn mening over de spreekkoren. Na zijn doelpunten keek hij naar zjin medespelers, naar het gras, naar de andere spelers, maar niet naar het publiek. Het zal hier wel 'ajax-humor' genoemd worden, maar ik vind nutteloos en dom. Denk je dat vd Vaart nu in de volgende wedstrijd met een opgeheven hoofd het stadion inloopt? Denk je dat hem het niet intereseerd dat hij notabene zijn eigen publiek er als tegenstander bij krijgt? Wereldspelers moeten we koesteren in ons kikkerlandje, iets waar wij hier in Einhoven afgelopen zaterdag een prachtig voorbeeld van hebben gegeven.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar als je in de VS bent geboren is een WK makkelijker te bereiken dan als pakweg Nederlander, dus dat zegt ook niet alles.Ik vind O'Brien een harde werker, maar niet echt iemand die je in de basis moet zetten. Een nuttige invaller, zoals Yakubu.
Maar een WK halen is daar makkelijker.
In de CONCACAF-zone zijn in feite slechts de VS, Mexico, Costa Rica, Jamaica en misschien Canada in staat het WK te halen. Als je dan 3 plaatsen hebt, is dat vrij eenvoudig.
Eenvoudiger dan in Europa, waar een plaats of 13 te vergeven zijn voor misschien wel 20 tot 25 teams.
Eenmaal op een WK is het inderdaad makkelijker voor een gemiddeld Europees land om te presteren, maar het ging mij om het bereiken.
quote:fnoord kan er iig niet over meepraten
Op maandag 20 oktober 2003 18:18 schreef Kang-He het volgende:
Laten we blij zijn dat we het over luxeproblemen hebben.
quote:Dat is waar. Maar hoe lang vinden de spelers dit nog tof? De Jong was gisteren gelukkig erg nuchter en realistisch in dat programma: 'Gewoon hard werken, ik ben nog jong, ik kom er uiteindelijk wel'.
Op maandag 20 oktober 2003 18:18 schreef Kang-He het volgende:
Laten we blij zijn dat we het over luxeproblemen hebben.
quote:En Soetaers.
Op maandag 20 oktober 2003 18:28 schreef mitt het volgende:
Sneijder kan makkelijk Pienaar vervangen.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
En Soetaers.
Soetaers mag er wel in als we 4-0 voorstaan
quote:Hoezo krijgt van Damme de voorkeur? of krijgt hij van jou de voorkeur?
Op maandag 20 oktober 2003 15:48 schreef twi het volgende:[..]
Ik vind O'Brien de ideale bankzitter. Je kan 'm desnoods in het doel zetten, bij wijze van...Alhoewel, hij is de grootste niet
Maar ik weet niet wanneer zijn contract afloopt. Van Damme krijgt op links de voorkeur,
Ik vind van Damme een prutser. O'Brien heeft normaal gesproken overigens gewoon een basisplaats. Het is puur door die blessure dat ie niett speelt
Ik hoop dat ie snel weer echt 100% is!
quote:En terecht natuurlijk
KNVB wil na kritiek Koeman Kezman-zaak snel afhandelen
De beroepscommissie tuchtzaken van de KNVB wil nog deze week de strafzaak tegen PSV-spits Mateja Kezman afhandelen. Een woordvoerder van de voetbalbond liet maandag weten dat het niet de bedoeling is om de kwestie "over het weekeinde" heen te tillen. "We proberen maandag een datum te prikken voor eind deze week", aldus de zegsman. Hij reageerde hiermee op pittige kritiek van Ajaxtrainer Ronald Koeman maandag in De Telegraaf.Voor Ronald Koeman was de mogelijke inzetbaarheid van Kezman aanleiding te spreken van competitievervalsing. 'Zoiets mag de KNVB niet toestaan. De beroepscommissie van de KNVB moet voor deze topper gewoon later in de week bij elkaar komen als Kezman terug is in Nederland. Het is professioneel voetbal. Het zou van amateurisme bij de KNVB getuigen als de reden van uitstel is dat de beroepscommissie alleen dinsdag bij elkaar kan komen.' aldus Koeman in het landelijke ochtendblad.
quote:Noem hem eens op dan? Die ene goede?
Op maandag 20 oktober 2003 19:03 schreef MaStar het volgende:
Tja..waarom ze SoetAARS gehaald hebben snap ik tot de dag op vandaag nog steeds niet. Allemaal van die net niet rechtsbuitenspelers. Zoals Sikora, nu SoetAARS, Boukari, Wamberto enz. enz. Koop 1 goede dure en niet allemaal van die kleine 'net niet' aankoopjes....
quote:LEZEN, ik zeg juist, dat ze allemaal van de 'net niet' buitenspelers kopen....dus tja...dan kan ik voor deze paar seizoenen geen goede buitenspelers nemen hé...:)
Op maandag 20 oktober 2003 19:23 schreef Suijk het volgende:[..]
Noem hem eens op dan? Die ene goede?
quote:Ik heb juist gelezen. Als jij zegt dat ze ipv wat middelmatige buitenspelers, ze er 1 goede dure moeten kopen, vraag ik me af, welke goede dure ze dan hadden moeten kopen volgens jou?
Op maandag 20 oktober 2003 19:29 schreef MaStar het volgende:LEZEN, ik zeg juist, dat ze allemaal van de 'net niet' buitenspelers kopen....dus tja...dan kan ik voor deze paar seizoenen geen goede buitenspelers nemen hé...:)
quote:heeeheee! Ik bepaal hier wie een prutser is of niet!
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind van Damme een prutser.
quote:Mitea wordt een goede en zoals ik in een vorige post al had gemeld was het slim geweest om Zenden te huren van Chelski. Zenden is namelijk in het Ajaxsysteem echt wel goed als linksbuiten en Mitea kan daar veel van leren en hem na het seizoen opvolgen.
Op maandag 20 oktober 2003 19:23 schreef Suijk het volgende:
Noem hem eens op dan? Die ene goede?
Snap nog steeds niet waarom Hoekstra het niet gered heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |